MorUgle Skrevet 29. august 2017 #38541 Del Skrevet 29. august 2017 Men når CBE ikke bryr seg om lover å regler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fina Skrevet 29. august 2017 #38542 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 1 time siden, Amafalathiel skrev: Du kan tipse anonymt i et skjema på nettsiden deres Sant, men de er ikke pliktige å besvare disse. Litt på sida, men jeg syns ellers at FO med fordel kunne flyttet noe ressursbruk fra å lage og utstede veiledninger til å håndheve disse. Endret 29. august 2017 av fina Ikke kritikk av FO, men et ønske basert på observasjon av hvor mye feks CBE slipper unna med 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 29. august 2017 #38543 Del Skrevet 29. august 2017 6 timer siden, Stjernekikkeren skrev: @Pikachuchu helt enig med deg, jeg hadde heller aldri turt å ansette noen av de to, rett og slett fordi jeg hadde følt at jeg hadde måtte sjekke innom dem hele tiden for å passe på at de faktisk gjør jobben som den skal gjøres og ikke bare som de mener det skal gjøres. De har vist for lenge siden av de ikke har respekt for sine lesere, norsk lov, forbrukerombudet, helsedirektoratet, legeforeningen, jordmorforeningen, og alt det andre de har gått ut og lagt seg ut med. Hvor full deg selv er du når du kan oppføre deg sånn? Håper de to legger vekk penger til senere, for en dag så går kjendisboblen over for de også, og de er ikke velkommen tilbake til "oss dødlige" av meg i allefall. Ikke med de holdningene og tankene de har. Nettopp dét at de salter ned pengene er det jo ingen tvil om. ALT er jo sponset der i huset. Og hun er tross alt gift med en sunnmøring. Det går gjetord om at de er gjerrige... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 29. august 2017 #38544 Del Skrevet 29. august 2017 2 timer siden, fina skrev: Sant, men de er ikke pliktige å besvare disse. Litt på sida, men jeg syns ellers at FO med fordel kunne flyttet noe ressursbruk fra å lage og utstede veiledninger til å håndheve disse. tror det er en vanlig utvikling i mange offentlige etater, at man flytter fokus fra sanksjoner til veiledning. Det er neppe tilfeldig at de jobber på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 29. august 2017 #38545 Del Skrevet 29. august 2017 7 minutter siden, Viking-girl skrev: Nettopp dét at de salter ned pengene er det jo ingen tvil om. ALT er jo sponset der i huset. Og hun er tross alt gift med en sunnmøring. Det går gjetord om at de er gjerrige... å, det forklarer jo hvorfor hele familien delte èn is i Tusenfryd!! lurte litt på det, men nå forstår jeg! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 29. august 2017 #38546 Del Skrevet 29. august 2017 5 timer siden, MorUgle skrev: Lurer på hva det er med CBE å blinkinga til kamera? Hva er greia lizzom? Hun har sett at fiffen gjør det, Dvs kjente modeller og lignende. Så vil hun ikke innse at hun desverre ser ut som hun har hissig tourettes når hun selv forsøker seg på et "sexy" blunk med påfølgende trutmunn. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 29. august 2017 #38547 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 46 minutter siden, Amafalathiel skrev: å, det forklarer jo hvorfor hele familien delte èn is i Tusenfryd!! lurte litt på det, men nå forstår jeg! Endret 29. august 2017 av Tjukk Norris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 29. august 2017 #38548 Del Skrevet 29. august 2017 45 minutter siden, Amafalathiel skrev: å, det forklarer jo hvorfor hele familien delte èn is i Tusenfryd!! lurte litt på det, men nå forstår jeg! Isen var bare en rekvisitt for bildenes skyld. ALDRI i livet om hun hadde spist en softis i kjeks med en deilig, lekker smultring på! 😳🙈 Godt mulig Lasse spiste den, men da jeg så Frua med isen måtte jeg le. Sim sagt, en rekvisitt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 29. august 2017 #38549 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 2 timer siden, Viking-girl skrev: Isen var bare en rekvisitt for bildenes skyld. ALDRI i livet om hun hadde spist en softis i kjeks med en deilig, lekker smultring på! 😳🙈 Godt mulig Lasse spiste den, men da jeg så Frua med isen måtte jeg le. Sim sagt, en rekvisitt. glemmer ikke den gangen Lasseliten disset alt Susanne Abel sa om sunt og usunt, fordi hun poserte med en hamburgerpose i headeren sin.(dette var forresten samtidig med at CBE hadde en header med drinker og makroner, forstå det den som kan) Etter den logikken er alt CBE sier om helse ugyldig fordi hun har posert med en smultring... ETA: lenken Endret 29. august 2017 av Amafalathiel 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. august 2017 #38550 Del Skrevet 29. august 2017 3 timer siden, Viking-girl skrev: Nettopp dét at de salter ned pengene er det jo ingen tvil om. ALT er jo sponset der i huset. Og hun er tross alt gift med en sunnmøring. Det går gjetord om at de er gjerrige... Du har nok rett, de får sjokk den dagen de må betale for alt mulig selv. Kan ikke tenke meg at det er så mye der som ikke er gaver, sponsorgoder eller ting hun fikk mot å gi en bra reklame, en så skjult og diskre som mulig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. august 2017 #38551 Del Skrevet 29. august 2017 Akkurat nå, Amafalathiel skrev: glemmer ikke den gangen Lasseliten disset alt Susanne Abel sa om sunt og usunt, fordi hun poserte med en hamburgerpose i headeren sin.(dette var forresten samtidig med at CBE hadde en header med drinker og makroner, forstå det den som kan) Etter den logikken er alt CBE sier om helse ugyldig fordi hun har posert med en smultring... Der ser man at de to der ikke forstår sammenheng i ting eller logikk... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 29. august 2017 #38552 Del Skrevet 29. august 2017 4 minutter siden, Amafalathiel skrev: glemmer ikke den gangen Lasseliten disset alt Susanne Abel sa om sunt og usunt, fordi hun poserte med en hamburgerpose i headeren sin.(dette var forresten samtidig med at CBE hadde en header med drinker og makroner, forstå det den som kan) Etter den logikken er alt CBE sier om helse ugyldig fordi hun har posert med en smultring... ETA: lenken Jeg har sagt det tidligere, og sier det igjen: Hva er det med den mannen og det å gå i strupen på kvinner (som mener noe)? Menn som hater kvinner.... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 29. august 2017 #38553 Del Skrevet 29. august 2017 2 timer siden, Tjukk Norris skrev: Hun har sett at fiffen gjør det, Dvs kjente modeller og lignende. Så vil hun ikke innse at hun desverre ser ut som hun har hissig tourettes når hun selv forsøker seg på et "sexy" blunk med påfølgende trutmunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 29. august 2017 #38554 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 12 minutter siden, minimymlen skrev: Jeg har sagt det tidligere, og sier det igjen: Hva er det med den mannen og det å gå i strupen på kvinner (som mener noe)? Menn som hater kvinner.... Man trenger ikke å være hjernekirurg, for å skjønne at idealet er "The Stepford Wifes" Endret 29. august 2017 av Varma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. august 2017 #38555 Del Skrevet 29. august 2017 1 time siden, Amafalathiel skrev: glemmer ikke den gangen Lasseliten disset alt Susanne Abel sa om sunt og usunt, fordi hun poserte med en hamburgerpose i headeren sin.(dette var forresten samtidig med at CBE hadde en header med drinker og makroner, forstå det den som kan) Etter den logikken er alt CBE sier om helse ugyldig fordi hun har posert med en smultring... ETA: lenken Drinker og makroner i banneret, drinker? Er det et av tilfellene hvor de ble tatt for alkoholreklame, eller fikk det bare stå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 29. august 2017 #38556 Del Skrevet 29. august 2017 Da jeg var tenåring sminket jeg meg med så mye dekk-krem og pudder at jeg så ut som plastikk i trynet mitt. JEG visste ikke bedre..var på prøvestadiet....det så grusomt ut.......når jeg nå ser bilde av ff i siste innlegg som står ved vinduet sitt på kontoret. Ja, da får jeg assosiasjoner til min ungdomstid ..🙊 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 29. august 2017 #38557 Del Skrevet 29. august 2017 Er det headeren det er bilde av og som han kommenterte? Da regner jeg med at LKE, når han ser på deres egen header på CBE.no, tenker: "Noe skurrer når kona mi forventer å bli tatt seriøst og ha troverdighet. Dama har en rosablogger fra Gråsoneland som eksponerer barna sine, driver uetisk, har jukset og løyet i årevis, med flere brudd på både markedsføringsloven og alkoholreklameloven på "rullebladet", som hovedreklame på bloggen..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 29. august 2017 #38558 Del Skrevet 29. august 2017 37 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Drinker og makroner i banneret, drinker? Er det et av tilfellene hvor de ble tatt for alkoholreklame, eller fikk det bare stå? det er det bildet der hun sitter i en hotellseng full av bamser og ser litt rufsete ut, med en drink på nattbordet. Makronene var vel kanskje på noen andre bilder i den serien når jeg tenker meg om. Har aldri hørt at hun har fått noe påtale for det bildet ift alkohol 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 29. august 2017 #38559 Del Skrevet 29. august 2017 11 minutter siden, visningsnamn skrev: Er det headeren det er bilde av og som han kommenterte? Da regner jeg med at LKE, når han ser på deres egen header på CBE.no, tenker: "Noe skurrer når kona mi forventer å bli tatt seriøst og ha troverdighet. Dama har en rosablogger fra Gråsoneland som eksponerer barna sine, driver uetisk, har jukset og løyet i årevis, med flere brudd på både markedsføringsloven og alkoholreklameloven på "rullebladet", som hovedreklame på bloggen..." ja, jeg mener det var den headeren med macdonaldsposen han snakket om 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 29. august 2017 #38560 Del Skrevet 29. august 2017 12 timer siden, Stjernekikkeren skrev: @Pikachuchu helt enig med deg, jeg hadde heller aldri turt å ansette noen av de to, rett og slett fordi jeg hadde følt at jeg hadde måtte sjekke innom dem hele tiden for å passe på at de faktisk gjør jobben som den skal gjøres og ikke bare som de mener det skal gjøres. De har vist for lenge siden av de ikke har respekt for sine lesere, norsk lov, forbrukerombudet, helsedirektoratet, legeforeningen, jordmorforeningen, og alt det andre de har gått ut og lagt seg ut med. Hvor full deg selv er du når du kan oppføre deg sånn? Håper de to legger vekk penger til senere, for en dag så går kjendisboblen over for de også, og de er ikke velkommen tilbake til "oss dødlige" av meg i allefall. Ikke med de holdningene og tankene de har. Ikke bare det, men noen som føler behov for å bruke flere falske profiler for å hevde seg ovenfor en bekymret og trist 14-åring virker ikke som noen det er enkelt å være leder for. Jeg syntes jeg ser medarbeidersamtalene... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg