Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

1 time siden, minimymlen skrev:

Det var Ugla si, det :)

Jeg forstår behovet enkelte har for å forsvare personen/firmaet som er tema for mange av disse trådene på Rampelys, men en gjenganger er at de ikke har lest seg opp på temaet, og resultatet blir bare at de fremstår som kverulanter og det ender gjerne i brukerdebatt. 

Flott at du har lest deg opp, og velkommen i debatten :)

Måtte det. Har lest andre tråder anng, cbe her inne også. Leser ikke bloggen hennes. Kommer heller ikke til å gjøre det etter å ha lest i trådene her på KG. Har lest i noen timer i helga. Andre bør også gjøre det😊

Endret av MorUgle
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er desverre ikke så flink å ordlegge meg. Pga div omstendigheter som jeg ikke vil skrive om her. Derfor kan setningene mine bli litt rare når jeg skriver. For mitt ordforråd er ikke så himla stort. Håper dere forstår hva jeg skriver. Er det noen kommentarer dere lurer på hva jeg mente med de, så er det bare å spørre. 

På forhånd tusen takk😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MorUgle skrev:

Jeg er desverre ikke så flink å ordlegge meg. Pga div omstendigheter som jeg ikke vil skrive om her. Derfor kan setningene mine bli litt rare når jeg skriver. For mitt ordforråd er ikke så himla stort. Håper dere forstår hva jeg skriver. Er det noen kommentarer dere lurer på hva jeg mente med de, så er det bare å spørre. 

På forhånd tusen takk😊

Du skriver supert, ugle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, På besøk skrev:

Nå er det spørsmål om frokosten i kommentarfeltet igjen 🙈 

2 av 5 kommentarer handler om frokosten. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kollontaj skrev:

2 av 5 kommentarer handler om frokosten. 

Den ene er nok autentisk, om de er kjøpt eller bakt. Den med hvor frokosten er fra, den er det nok Lar*kremt* ..HELENE som har skrevet.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvor er frokosten fra?" må være det mest håpløse spørsmålet jeg noensinne har hørt, hva blir det neste? "Hvor er tannpussen fra?" "Hvor er snytepapiret fra?"

Blir altså så matt av den bloggen og tilhengerne dens...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Corinne skrev:

"Hvor er frokosten fra?" må være det mest håpløse spørsmålet jeg noensinne har hørt, hva blir det neste? "Hvor er tannpussen fra?" "Hvor er snytepapiret fra?"

Blir altså så matt av den bloggen og tilhengerne dens...

🤣🤣🤣👍🏽

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kollontaj skrev:

De spiser iallfall en masse brød til frokost,  plötzlich. 

Er lavkarbo ut altså? 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Meadow skrev:

Er lavkarbo ut altså? 😁

Lavkarbo har vært ut lenge, men selvfølgelig når man gir ut en lavkarbobok må man fronte det en stund lengre enn man følger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Viser frem antrekk på Snapchat som har med hennes egen Adaxveske. Ingen merking.

Best i klassen and all that jazz🙄

Lystløgnere!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Regn skrev:

Lavkarbo har vært ut lenge, men selvfølgelig når man gir ut en lavkarbobok må man fronte det en stund lengre enn man følger. 

De sluttet (så godt som) med lavkarbo etter X kom til verden/begynte å spise samme mat.

Og det gjør vel strengt talt ingenting?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
46 minutter siden, J.. skrev:

De sluttet (så godt som) med lavkarbo etter X kom til verden/begynte å spise samme mat.

Jeg er ingen tilhenger av lavkarbo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, J.. skrev:

Hun har flere ganger skrevet at LK har droppet lavkarbo, mens hun fortsatt spiser moderat lavkarbo. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skruf skrev:

Hun har flere ganger skrevet at LK har droppet lavkarbo, mens hun fortsatt spiser moderat lavkarbo. 

Skulle ikke LK ta utdannelse innenfor ernæring i forhold til Lavkarb?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på de  siste bildene fra Tusenfryd, så er det absolutt ikke Vogue eller andre magasiner jeg tenker på (jmf. all skryt i kommentarfeltet om så fantastiske og proffe bilder). Flere av poseringene er jo direkte kopier av flere kjente instagrammere, feks Girleatworld og Muradosmann og det finnes ikke originalt eller kreativt. 

Og idag er det ny time til frisøren - akk hva slags stressende hverdag en har.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...