Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Når det gjelder det siste bildet: Er det ikke "etter-bildet" som er originalen - da før-bildet er lagret som xxx-2.jpg? I såfall har hun photoshoppet seg større? Eller?

På etter-bildet ser man at ryggen er forminsket, blant annet.. Se på hvordan vannet er i forhold til før-bildet...

Endret av Gresshoppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man finne ut dette på andre blogger også? Altså originalbildet og det som er redigert? :fnise:

Livingdoll, Kissie og de andre bloggerne som er kjent for å redigere seg sønder og sammen hadde samme åpne bildearkiv som FF for noen år tilbake. Nå har de alle tatt til fornuften og har det passordbeskyttet, så kan de blånekte for redigering :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det siste bildet: Er det ikke "etter-bildet" som er originalen - da før-bildet er lagret som xxx-2.jpg? I såfall har hun photoshoppet seg større? Eller?

Jo når du sier det så ser jeg det selv. Men ser likevel ut som bildet der hun er tynnest er det som er redigert, hvis en ser på vannet ved siden av ryggen, og at tennene er hvitere på dette bildet. Kanskje hun la ut feil bilde selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livingdoll, Kissie og de andre bloggerne som er kjent for å redigere seg sønder og sammen hadde samme åpne bildearkiv som FF for noen år tilbake. Nå har de alle tatt til fornuften og har det passordbeskyttet, så kan de blånekte for redigering :)

Hva med Lady KA? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har blitt konfrontert, men hun nekter. Tipper hun har en del redigeringsspørsmål nå som hun ikke tørr å poste.

Det er jo bare trist. Tenk å føle at man må gjøre sånt for å vise seg fram.

Rart at hun tør å nekte, men de fleste har vel ikke nok datakunnskap til å avsløre noe sånt.

Jeg er en voksen dame og kunne ikke brydd meg mindre, men jeg har inntrykk av at hun har mange unge lesere som drømmer om å se ut som henne, og overfor dem er det jo rett og slett ganske uetisk. Og så nekte for det i tillegg, og fjerne sporene når det blir avslørt. Flaut!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo når du sier det så ser jeg det selv. Men ser likevel ut som bildet der hun er tynnest er det som er redigert, hvis en ser på vannet ved siden av ryggen, og at tennene er hvitere på dette bildet. Kanskje hun la ut feil bilde selv.

Det kan jo være, men om man holder fast på teorien om at bildet lagret som xxx-2.jpg er det redigerte, så tilsier jo dette at bildet hun er størst på er det redigerte. Det er også dette som ligger ute på bloggen som du nevner. Litt avsporing, men det kan jo være at hun forsøkte redigere noe annet enn kroppen, f.eks mer volum på frisyren?

Uansett: det er jo ikke tvil om at hun redigerer mer enn lys og kontrast:)

Edit: Nå så jeg det dere mente med vannet ja..

Endret av Lillesiren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange bilder har hun ikke lagt ut da, det må jo være tusenvis. Hun kan umulig rekke å slette alle sine tabber

Usikker på om det gikk an å høyreklikke på bildene på bloggen tidligere, men det går ikke an nå..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det gikk an å høyreklikke på bildene på bloggen tidligere, men det går ikke an nå..

Opplever det samme. De er nok i gang med noen endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk ant. Det går ikke nå mer som du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så flaut for henne dette her. Får litt vondt av henne egentlig, men samtidig er det kjempebra at dette kommer frem i lyset.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har sagt hele tiden, at da jeg har truffet på henne i virkeligheten har jeg ikke reagert noe særlig på at hun har sett noe supertynn ut...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hvordan man fant originalfilen. Noen som har lyst å sjekke andre bloggere? Feks Kristina Andersen? Hun har så nydelig gylden hud, lurer på om det er noe som kan photoshoppes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å høyreklikke på bloggen igjen: Installer 'Enable right click' for Chrome. Finnes helt sikkert alternativer for andre nettlesere også.

Om bildene slettes, så har man enda litt tid til å se på den lagrede cachen av den "gamle nettsiden". Legg til 'cache:' foran lenken. eks: cache:http://vg.no.

Ufattelig at team Eriksen kan så lite om grunnleggende nettsikkerhet vs. Photoshop-kunster. Passord, fruen!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...