Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke helt skjønt hvordan dere finner disse bildene (men det kan jeg lese meg fram til etterpå). Men jeg skjønner ikke hvorfor de bildene ligger ute? Hvorfor legger hun de ut på bloggen? Det er jo rett og slett tragisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme jeg er litt spent på Frua sin respons til dette.

Godkjenner hun kommentarene i kommentarfeltet og lar blodfansen gå løs på kritiske røster, eller lar hun dette ikke komme frem på bloggen og sletter bevis i stillhet?

Egentlig burde media fått snusen i dette før hun får slettet, da også med tanke på all slanke-tips som kommer i media rett rundt hjørnet.

Hun har jo ikke godkjent noen kommentarer omtrent de siste dagene. Antagelig fordi det meste handler om dette... Selv om hun helt sikkert skylder på at det er jul og mye å gjøre (men alt annet er på stell og fikset med så klart). Hun er så forutsigbar :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for svar til moderering, hets, diskusjon av barn, samt svar til dette. Er det noen spørsmål til moderering tas dette på PM eller på Ris og Ros.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Dette er mildt sagt pinlig for CBE/FF. Her har hun så til de grader gravd sin egen image-grav, og har ingen andre å skylde på enn seg selv og sin egen dumskap.

"Bevismengden" tatt i betraktning, har ikke FF/CBE noe annet valg enn å legge seg langflat og erkjenne skyld, gitt hun ønsker å bibeholde et snev av integritet etter hva som er kommet frem i det siste.

Beklageligvis og beroende på erfaring, aner det meg at dette ikke kommer til å skje. I stedet vil det komme en tirade om at "alle andre gjør det" som avsluttes med det sedvanlige "Ferdig snakka!". Hvis det i det hele tatt kommer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne synes jeg er kostelig!

Fjerne x ant gram fra hofta og putte x ant gram i brystet!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo rett og slett tragisk. Hun er faktisk mer "skadet" enn jeg trodde. Hun må være utrolig selvkritisk som sitter å redigerer seg sånn under lupe på små ubetydelig ting. Jeg tror faktisk at hun har tatt skade av bloggen og at det ikke vil bli noe bedre med tiden. Den perfekte fasaden hennes begynner å slå sprekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne synes jeg er kostelig!

Fjerne x ant gram fra hofta og putte x ant gram i brystet!

Så det ikke på mobil, men klart og tydelig på PC'n her. Jaja. Godt hun redigerte. Var jo rimelig smålubben på det første bildet (*ironi*)

Det står sikkert her et sted, men jeg skjønner ikke hvorfor de uredigerte bildene har sett dagens lys i utgangspunktet?

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ikke på mobil, men klart og tydelig på PC'n her. Jaja. Godt hun redigerte. Var jo rimelig smålubben på det første bildet (*ironi*)

Det står sikkert her et sted, men jeg skjønner ikke hvorfor de uredigerte bildene har sett dagens lys i utgangspunktet?

Dersom du ser på linken til bildene, så har den redigerte versjonen alltid et ekstra ett-tall bak orginalnummeret. Kopier, lim inn og sett inn ett tallet og vips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg har alltid forsvart Caroline og sett opp til henne på alt hun gjør. Men dette gjør meg bare trist og skikkelig skuffet :( Uff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel neppe noen "sak" av dette, men om hun skal forsvare seg blir det vel at noen har stjålet bildene og redigert henne tjukkere :) (altså at "før" bildene er de som er redigert).

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ser dagens lys fordi det er spesielt interesserte som har klikket seg inn på enkeltbilder og sett at noen bilder har et litt annet navnformat enn de andre. Når man da endrer filnavnet så formatet blir det samme som de fleste andre bildene får man tilgang til å vise originalbildet. Originalene ligger tydeligvis lagret uten passordbeskyttelse på serveren deres.

Så det brukes litt enkle triks for å få tilgang til upubliserte filer på deres server, ikke fullstendig stuerent men man må i det minste bruke passord i disse dager om man skal ha lov til å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok legitimt å spå at frua spanderer på seg passordsbeskyttet server i nyttårsgave. Jeg har ikke noe i mot fruen personlig, og har heller ikke noe spesielt behov for å "ta" henne på noe. Jeg har ant ugler i mosen i lang tid, og det var derfor litt befriende å finne håndfaste bevis på det jeg har mistenkt lenge. Jeg er interessert i Photoshop selv, og husker at FF gang på gang har påstått at hun ikke redigerer, til å endelig bekrefte at hun faktisk redigerer lys og kontraster. For alt vi vet kan jo dette være sant, da det vil være en sannhet med modifikasjoner når hun selv ikke utfører arbeidet. Mistenker likevel at hun er i besittelse av større photoshopkunnskaper enn hun ønsker å innrømme, og vi vet jo alle at Lars Kristian har blitt en kløpper i Lightroom (og sikkert også Photoshop). Enten det, ellers så har de en Photoshopversjon med magiske funksjoner. Bildebevisene taler jo for at de har funnet redigeringsfuksjonene for mange år siden.

Sånn ellers bør vi vel la fruen få finne julefreden, hun står jo i fare for å måtte jobbe overtid og vel så det med så mange bildebevis som plutselig har dukket opp. Det er forøvrig lett å finne eksempler på redigering om man har tid, interesse og tålmodighet. Gudene vet hvordan originalbildene egentlig ser ut, men det vet vel familien Eriksen best selv. Jeg tipper at hun ser mer enn bra nok ut på originalfilene, håper at hun en dag innser det selv.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI! På det siste bildet var det faktisk helt ekstrem forskjell. Synes det er fryktelig trist at hun føler hun har behov for å redigere seg tynnere, med finere hud, hvitere tenner og hår med mer volum. Rett og slett kjempetrist. Har jo skjønt at det er litt redigering ute og går med frua, men synes faktisk det er hårreisende at hun kan holde unge (og naive?) mennesker for narr. "Få hvite tenner slik som meg, bruk tusenvis av kroner på tannblekingsprodukter som ødelegger tannemaljen du aldri kan reparere!" "Få volum i håret slik som meg, bruk tusenvis av kroner og haugevis av timer på extensions!".

I tillegg er det trist at hun tviholder på "redigerer lys og kontraster" slikt som hun gjør. En ting er å redigere bort sår/ skitt/ kviser osv.. Men å redigere så mye på sannheten og i tillegg lyve om det er rett og slett groteskt. Kanskje frua har fortelt den løgnen så mange ganger at hun tror på den selv..

Edit: Skriveleif

Endret av smygende_lodde
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...