Gjest Sirkustjukk Skrevet 10. februar 2017 #30541 Del Skrevet 10. februar 2017 Det sorte hull i Sarpsborg🌚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 10. februar 2017 #30542 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Fikk kontor/møterom/venterom følelse. Kaldt og upersonlig. Endret 10. februar 2017 av miagunda 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. februar 2017 #30543 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg liker selve rommene og fargene, men interiøret er no go for meg - en merkelig blanding av alt mulig. Hun skriver forresten at gulvlistene skal bli hvite igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. februar 2017 #30544 Del Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, miagunda skrev: Fikk kontor/venterom følelse. Kaldt og upersonlig. For min del minner det meg om en nattklubb fra 70-tallet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 10. februar 2017 #30545 Del Skrevet 10. februar 2017 Ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 10. februar 2017 #30546 Del Skrevet 10. februar 2017 Det er jo så mørkt at man nesten ikke ser møblene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. februar 2017 #30547 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Syns ikke det ser så mørkt ut, jeg. Da de bodde i Siljan ble hun kritisert fordi interiøret var for hvitt og lyst, så galt er det vel uansett. Endret 10. februar 2017 av Llise skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 10. februar 2017 #30548 Del Skrevet 10. februar 2017 Oi... De burde fått hjelp av en interiørdesigner... Dette var ikke pent... Likte vinduskroken med de to stolene. Resten synes jeg ikke ble bra... Fargene og møblene er sikkert greie for seg selv. Men de burde fått profesjonell hjelp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 10. februar 2017 #30549 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) 3 minutter siden, Llise skrev: Syns ikke det er ser så mørkt ut, jeg. Da de bodde i Siljan ble hun kritisert fordi interiøret var for hvitt og lyst, så galt er det vel uansett. Galt, nei. Det diskuteres på bakgrunn av smak og behag og da er det vel ikke noe som kan kalles galt. Endret 10. februar 2017 av penny_ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 10. februar 2017 #30550 Del Skrevet 10. februar 2017 ...og det gulvet. Sukk. Lurer på hvor lang tid det tar før de innser/innrømmer at det muligens ikke var en helt heldig endring, og bytter det ødelagte gulvet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. februar 2017 #30551 Del Skrevet 10. februar 2017 5 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Oi... De burde fått hjelp av en interiørdesigner... Dette var ikke pent... Likte vinduskroken med de to stolene. Resten synes jeg ikke ble bra... Fargene og møblene er sikkert greie for seg selv. Men de burde fått profesjonell hjelp. I kommentarfeltet sa hun at hun har brukt en interiørdesigner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinolini Skrevet 10. februar 2017 #30552 Del Skrevet 10. februar 2017 Hmm jeg synes det er skikkelig synd at de skal bytte ut det vakre glasset i dørene WHY! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 10. februar 2017 #30553 Del Skrevet 10. februar 2017 Tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 10. februar 2017 #30554 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) 4 timer siden, Miranda16 skrev: I kommentarfeltet sa hun at hun har brukt en interiørdesigner Å herregud 😂 Jeg synes det kan være kjempefint med mørke stuer. Men det må være noe som "bryter" opp det mørke. Endret 10. februar 2017 av Hummingbird2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. februar 2017 #30555 Del Skrevet 10. februar 2017 23 minutter siden, Llise skrev: Syns ikke det ser så mørkt ut, jeg. Da de bodde i Siljan ble hun kritisert fordi interiøret var for hvitt og lyst, så galt er det vel uansett. Du avslører agendaen med å skulle være uenig bare for å være uenig. Hvordan kan du påstå at mørke gulv, mørke vegger og mørke møbler ikke i sum blir mørkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. februar 2017 #30556 Del Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, CecilieX skrev: Du avslører agendaen med å skulle være uenig bare for å være uenig. Hvordan kan du påstå at mørke gulv, mørke vegger og mørke møbler ikke i sum blir mørkt? Hvilken agenda er det du snakker om? Inviterer du til brukerdebatt? Det ene rommet har en mørk farge på veggene, men jeg syns likevel ikke rommet ser så forferdelig mørkt og dystert ut som dere sier. Spesielt ikke når gulvlistene blir malt hvite igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #30557 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) 1 time siden, Miranda16 skrev: Hva syner dere om stua? Får nesten lyst til å grine. Maken til deprimerende og klasseløst stue er det lenge siden jeg har sett. Er det plutselig in med velour sofaer? Hva skjer om ungene søler i den sofaen? Listene ved gulvet bør males hvitt, Skjønner ærlig talt hvorfor de gikk for et eldre hus med sjel når det "moderne" interiøret ødelegger alt. Det var rett og slett merkelig at ikke bare listene men også stikkontaktene ble malt i samme farge som veggene! https://imgur.com/8cMsN7U Selv syns jeg det ble veldig mørkt og dystert. Mørkt gulv, mørke vegger og mørke møbler. Trist, for huset har virkelig potensiale. Hvorfor kunne de ikke beholdt det flotte, lyse parkettgulvet som var der og holdt seg til å male noen kontrastvegger? Det hadde blitt så mye mer luftig, lyst og innbydende! Om det stemmer at de har hatt konsulent så skjønner jeg ingenting, hvem anbefaler å innrede med Kina-produserte møbler fra TM med metallringer på stolryggene som er montert skjevt i fht mønsteret? https://imgur.com/nV3qaC3 Endret 10. februar 2017 av Ultiva 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. februar 2017 #30558 Del Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Ultiva skrev: Det var rett og slett merkelig at ikke bare listene men også stikkontaktene ble malt i samme farge som veggene! https://imgur.com/8cMsN7U Selv syns jeg det ble veldig mørkt og dystert. Mørkt gulv, mørke vegger og mørke møbler. Trist, for huset har virkelig potensiale. Hvorfor kunne de ikke gått for det flotte lyse gulvet som var der og holdt seg til å male noen kontrastvegg? Det hadde blitt så vanvittig mye mer luftig, lyst og innbydende! Om det stemmer at de har hatt konsulent så skjønner jeg ingenting, hvem anbefaler å kjøpe overprisede, Kina-produserte møbler fra TM med metallringer på stolryggene som er montert skjevt i fht mønsteret? https://imgur.com/nV3qaC3 La ikke merke til at selv stikkkontaktene var malt. Om de har tenkt til å beholde listene blå, så kan de like gjerne holde på de blå stikkontaktene. Malejobben på listene er slett arbeid. CBE er perfeksjonist, så hadde ikke ventet dette resultatet med listene. Ikke er det mye barnevennlig med speilbordet og sofatrekket. Hvis de har brukt en interiørarkitekt så er det rimelig flaut. Det er ikke merket med spons, så gudene vet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 10. februar 2017 #30559 Del Skrevet 10. februar 2017 12 minutter siden, Ultiva skrev: Det var rett og slett merkelig at ikke bare listene men også stikkontaktene ble malt i samme farge som veggene! https://imgur.com/8cMsN7U Er det fra bloggen? Skal hun flytte inn i en nattklubblounge eller?! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. februar 2017 #30560 Del Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, OppNedPåAlt skrev: Er det fra bloggen? Skal hun flytte inn i en nattklubblounge eller?! Det var det samme jeg sa. Nattklubb på 70-tallet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg