Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ikke jeg som har lagt det ut denne gangen, men slik er fremgangsmåten.

FF legger ut originalversjonen av noen bilder for å ha originalen hvis hun trenger å endre på noe ved redigeringen. Det redigerte bildet er i samme bildeserie, bare ofte 1 tall høyere eller lavere på bildenavnet. Da finner du både originalen og det redigerte.

Vet ikke om det er slik Lillesnupp gjorde det, finnes sikkert flere måter. De gangene tidligere hun har blitt gjort oppmerksom på det så sletter hun originalen fra bildemappen til bloggen.

Aha! Takk. Det visste jeg ikke om :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg som har lagt det ut denne gangen, men slik er fremgangsmåten.

FF legger ut originalversjonen av noen bilder for å ha originalen hvis hun trenger å endre på noe ved redigeringen. Det redigerte bildet er i samme bildeserie, bare ofte 1 tall høyere eller lavere på bildenavnet. Da finner du både originalen og det redigerte.

Vet ikke om det er slik Lillesnupp gjorde det, finnes sikkert flere måter. De gangene tidligere hun har blitt gjort oppmerksom på det så sletter hun originalen fra bildemappen til bloggen.

Et godt eksempel på elendig nettsikkerhet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lys som redigeres.. jaujau fiskehau!

Bilde på blogg vs "lysredigering"

Litt slankere her og litt slankere der..

Tilføyelse:

Legg merke til at begge bildene er fra domenet carolinebergeriksen.no mtp at forklaringen sist hun ble tatt i å redigere mer enn lys.

Noen som har flere eksempler på slike bilder? Fascinerende at når en først skal redigere, så er det på helt unødvendige ting som har liten betydning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nå vist seg i ikke mindre enn 4 forskjellige modeller boots fra Camilla Pihls kolleksjon for Bianco.

Jaja, det er vel gaver fra en "god" venn, ikke sponset.

Siterer meg selv, men; 6 ulike modeller nå, mangler bare den siste semskede ankelstøvletten for at alle i kolleksjonen er vist frem.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beviset må jo være borte før man kan komme med en troverdig bortforklaring. Regner med en del lesere her inne har skrevet kommentarer om det på bloggen som nå ligger i modereringskø.

Ikke at det er så mye å kritisere, blir mer bare trist for min del at hun må redigere på seg slankere legg. Hun er jo mer enn bra nok slik hun er!

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? har ikke fulgt med, sorry, men hvordan klarer dere å finne uredigerte bilder?

Les kommentaren min en eller to sider tilbake. Bildene ligger i bildearkivet til bloggen helt åpent for alle. Tror hun slettet de fleste originalene fra graviditeten fordi hun ble gjort oppmerksom på det, men da var det mange bilder der magen ble redigert mindre.

Endret av Siyha
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man bildearkivet til bloggen?

Det er bare å skrive inn numrene i bildeserien som mangler i hvert enkelt innlegg inn i nettleseren din. Mellom bildene som er lagt ut finner du da originalen hvis hun ikke har vært inne og slettet det i etterkant.

Endret av Siyha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A

Det er bare å skrive inn numrene i bildeserien som mangler i hvert enkelt innlegg inn i nettleseren din. Mellom bildene som er lagt ut finner du da originalen hvis hun ikke har vært inne og slettet det i etterkant.

Aha, takk :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Bare lys som redigeres.. jaujau fiskehau!

Litt slankere her og litt slankere der..

Tilføyelse:

Legg merke til at begge bildene er fra domenet carolinebergeriksen.no mtp at forklaringen sist hun ble tatt i å redigere mer enn lys.

Hun følger ikke med? De "lysredigerte" eksisterer ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...