Gjest Carmen. Skrevet 21. desember 2014 #2961 Del Skrevet 21. desember 2014 Noe som jeg har sett går igjen i kommentarfeltet er lesere som roser Caroline så mye at det er skummelt. Hvis jeg liker et innlegg på en blogg, kunne jeg ha skrevet: "Fint innlegg! Likte det veldig godt, er enig i mye av det du skriver. Ha en fin dag!" Carolines blogglesere: "Ååh, du nydelige Caroline! Du er så utrolig flink, tusen takk for at du delte dette! Du er så perfekt, skulle ønske jeg hadde bare en liten bit av livet ditt! Syns alt du gjør er så fantastisk! <3" Jeg lurer oppriktig på hvorfor? Er hun virkelig så forgudet, eller skriver de sånt i håp om at Caroline skal svare på kommentarene deres? Syns det blir så voldsomt. (Dette er ikke hets eller spekulasjon, bare en oppriktig bekymring. Sletting ikke nødvendig...) Helt enig med deg. Lurer derfor på om disse fansa er fjortiser? Vet ikke hvorfor en jente på 20 og oppover skal behøve å skrive noe slikt til henne? Må jo være en 14 åring eller maks 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. desember 2014 #2962 Del Skrevet 22. desember 2014 Helt enig med deg. Lurer derfor på om disse fansa er fjortiser? Vet ikke hvorfor en jente på 20 og oppover skal behøve å skrive noe slikt til henne? Må jo være en 14 åring eller maks 18. Det som er skremmende er at jeg tror de er ihvertfall i 20 årene. Da hun var med i SVD viste kommentarfeltet at det satt voksne damer rundt i landet og GRÅT over å se frua på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 22. desember 2014 #2963 Del Skrevet 22. desember 2014 Hun ser skikkelig sliten ut på de bildene i siste blogginnlegget. Mørke poser under øynene og gusten i huden.. Utrolig hvor aggresivt hun svarer leserene i kommentarfeltet på frokost-i-sengen-innlegget! Ikke rart at mange kommenterer at det ser feil ut å sitte oppstyltet med sko og kjole i senga og spise frokost. De fleste som spiser frokost i senga sitter gjerne i pysj eller koseklær.. Ikke har hun skrevet i innlegget at de spiste frokosten 45min før de dro heller, det kommer frem i de mugne svarene hun gir i kommentarfeltet. Å sitte stiv og krøket å smule i sengen virker jo bare latterlig, når man kan sitte ved et bord. Dette er så oppstilt som det går an å bli, man ser jo det når hun sitter i trappen med kaffekoppen også, det er tatt der bare pga. lyset. Enig i at det er bekymringsverdig at noen av leserne forguder henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 22. desember 2014 #2964 Del Skrevet 22. desember 2014 Ryddet for bilde, sitering fra blogg, hets, samt svar til dette. Irrlys, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2014 #2965 Del Skrevet 22. desember 2014 Noe som jeg har sett går igjen i kommentarfeltet er lesere som roser Caroline så mye at det er skummelt. Hvis jeg liker et innlegg på en blogg, kunne jeg ha skrevet: "Fint innlegg! Likte det veldig godt, er enig i mye av det du skriver. Ha en fin dag!" Carolines blogglesere: "Ååh, du nydelige Caroline! Du er så utrolig flink, tusen takk for at du delte dette! Du er så perfekt, skulle ønske jeg hadde bare en liten bit av livet ditt! Syns alt du gjør er så fantastisk! <3" Jeg lurer oppriktig på hvorfor? Er hun virkelig så forgudet, eller skriver de sånt i håp om at Caroline skal svare på kommentarene deres? Syns det blir så voldsomt. (Dette er ikke hets eller spekulasjon, bare en oppriktig bekymring. Sletting ikke nødvendig...) Jeg tror det er hun selv som skriver de der kommentarene under forskjellige nick. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. desember 2014 #2966 Del Skrevet 22. desember 2014 Tråden ryddet for avsporinger. Hvis dere har spørsmål angående moderering kan dere ta det på Ris og Ros eller PM. Minner på at retningslinjer for dette rommet har blitt utviklet av hele moderatorteamet. Mvh Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. desember 2014 #2967 Del Skrevet 22. desember 2014 Ikke les denne bloggen om den gjør folk så negative. Den er et glanset magasin der kun det beste fra alle sider skal skinne. Jeg kom over et bilde på instagrammen, ny stol eller sofa? Jaja, sponset den og. Hun får jo alt sponset, så hvor morsomt er det å vise dette egentlig? Nei FF blogg, instagram osv over og ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 22. desember 2014 #2968 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Bare lys som redigeres.. jaujau fiskehau! Bilde på blogg vs "lysredigering" Bilde på blogg vs "lysredigering" Litt slankere her og litt slankere der.. Tilføyelse: Legg merke til at begge bildene er fra domenet carolinebergeriksen.no mtp at forklaringen sist hun ble tatt i å redigere mer enn lys. Endret 22. desember 2014 av LilleSnupp 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 22. desember 2014 #2969 Del Skrevet 22. desember 2014 Bare lys som redigeres.. jaujau fiskehau! Bilde på blogg vs "lysredigering" Bilde på blogg vs "lysredigering" Litt slankere her og litt slankere der.. Tilføyelse: Legg merke til at begge bildene er fra domenet carolinebergeriksen.no mtp at forklaringen sist hun ble tatt i å redigere mer enn lys. Oisann 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. desember 2014 #2970 Del Skrevet 22. desember 2014 Bare lys som redigeres.. jaujau fiskehau! Bilde på blogg vs "lysredigering"Bilde på blogg vs "lysredigering" Litt slankere her og litt slankere der.. Tilføyelse: Legg merke til at begge bildene er fra domenet carolinebergeriksen.no mtp at forklaringen sist hun ble tatt i å redigere mer enn lys. Haha ... Snakk om å drite seg ut da!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 22. desember 2014 #2971 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg skjønner ikke helt... Hvorfor skulle hun legge først ut et bilde som er redigert, for deretter å legge ut det uredigerte? Det er jo ingen som da ellers ville "tatt" henne i å redigere slik som i eksempel-kommentaren over her? Og hvordan får dere med dere at hun legger ut to ulike bilder slik at dere lagrer begge bildene? Er bare flere ganger jeg har lurt på om noen tar bildene hennes, redigerer slik og så legger ut og sier "haha, se her redigerer hun", aka. klassisk ryktespredning. Så lurer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 22. desember 2014 #2972 Del Skrevet 22. desember 2014 Angående redigeringen, det der hadde ikke jeg giddet å bruke tid på. Hva er forskjellen egentlig? Hva er formålet? Litt høyere hår og en liten justering på kåpen? BIldene er jo like fine uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 22. desember 2014 #2973 Del Skrevet 22. desember 2014 Bare lys som redigeres.. jaujau fiskehau! Bilde på blogg vs "lysredigering"Bilde på blogg vs "lysredigering" Litt slankere her og litt slankere der.. Tilføyelse: Legg merke til at begge bildene er fra domenet carolinebergeriksen.no mtp at forklaringen sist hun ble tatt i å redigere mer enn lys. Ser ikke helt hva som er redigert her jeg? Kan du utdype? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 23. desember 2014 #2974 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ser ikke helt hva som er redigert her jeg? Kan du utdype? Åpne begge versjonene av bildene i to faner og bytt mellom fanene, da ser du før/etter. Selv om dette var et eksempel der hun har redigert ganske lite på kroppen enn andre bilder som har vært lagt frem her tidligere. Nå har hun bare redigert på håret og kåpen, men det får jo frem poenget: Hun lyver om at hun kun redigerer på lys/kontraster. Endret 23. desember 2014 av Siyha 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. desember 2014 #2975 Del Skrevet 23. desember 2014 Nå må vi ikke glemme at det er fruen selv som har siste ord når det gjelder definisjon av ordet "lys". På samme måte som det er hun, og ikke forbrukermyndighetene, som definerer hva som et reklame. Listen går videre med komma, ordtak, det engelske språk osv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 23. desember 2014 #2976 Del Skrevet 23. desember 2014 Åpne begge versjonene av bildene i to faner og bytt mellom fanene, da ser du før/etter. Selv om dette var et eksempel der hun har redigert ganske lite på kroppen enn andre bilder som har vært lagt frem her tidligere. Nå har hun bare redigert på håret og kåpen, men det får jo frem poenget: Hun lyver om at hun kun redigerer på lys/kontraster. Men hvordan fant du (hvis det var du som la det ut først) begge versjonene av bildene? Har hun lagt ut de uredigerte ved en feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 23. desember 2014 #2977 Del Skrevet 23. desember 2014 Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 23. desember 2014 #2978 Del Skrevet 23. desember 2014 Men hvordan fant du (hvis det var du som la det ut først) begge versjonene av bildene? Har hun lagt ut de uredigerte ved en feil? Ikke jeg som har lagt det ut denne gangen, men slik er fremgangsmåten. FF legger ut originalversjonen av noen bilder for å ha originalen hvis hun trenger å endre på noe ved redigeringen. Det redigerte bildet er i samme bildeserie, bare ofte 1 tall høyere eller lavere på bildenavnet. Da finner du både originalen og det redigerte. Vet ikke om det er slik Lillesnupp gjorde det, finnes sikkert flere måter. De gangene tidligere hun har blitt gjort oppmerksom på det så sletter hun originalen fra bildemappen til bloggen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. desember 2014 #2979 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ikke jeg som har lagt det ut denne gangen, men slik er fremgangsmåten. FF legger ut originalversjonen av noen bilder for å ha originalen hvis hun trenger å endre på noe ved redigeringen. Det redigerte bildet er i samme bildeserie, bare ofte 1 tall høyere eller lavere på bildenavnet. Da finner du både originalen og det redigerte. Vet ikke om det er slik Lillesnupp gjorde det, finnes sikkert flere måter. De gangene tidligere hun har blitt gjort oppmerksom på det så sletter hun originalen fra bildemappen til bloggen. Du forklarte det bedre enn meg hvordan, takk! Det jeg la best merke til som var endret var leggen på det ene bildet som var blitt slankere, verken kåpen eller håret (nederste eksemplet). Endret 23. desember 2014 av LilleSnupp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 23. desember 2014 #2980 Del Skrevet 23. desember 2014 Ryddet for personangrep. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg