Gjest Vilunich Skrevet 7. november 2016 #28981 Skrevet 7. november 2016 Kjempefin kjole og hår! Hvem av kjendisene var liksom bedre kledd enn henne?...
skruf Skrevet 7. november 2016 #28982 Skrevet 7. november 2016 Personlig så synes jeg Emilie Nereng var den fineste av dem alle. Nydelig kjole, sminken og håret var kjempefint. 13
Milla29 Skrevet 7. november 2016 #28983 Skrevet 7. november 2016 (endret) Syns den kjolen var både kjedelig og "for mye" på en gang (om det er mulig). Den minner meg om en amerikansk Prom dress, der hensikten er å vise mest mulig hud, den er veldig utdatert og i tillegg bare et stort gjesp. Utrolig kjedelig kjole. 100% enig med innlegget over her som sier at hun ikke akkurat er et moteikon. Hun er stort sett veldig safe og til tider kjedelig i stilen, og jeg mistenker henne for alltid å ha en salgsagenda i forhold til hva hun har på seg til enhver tid, så det blir veldig lite troverdig og lite personlig, den stilen hennes. Mainstream til tusen. Det er helt tydelig når man ser på hvilke sko hun velger til en slik kjole. De var rett og slett totalt bom til den kjolen. Nekter å tro at noen kan syns de er fine til den kjolen der, var rett og slett vondt å se på....men hun ville vel vise de frem da tenker jeg Endret 7. november 2016 av Milla29 Skrivefeil 13
Milla29 Skrevet 7. november 2016 #28984 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, Atheena skrev: Dilemmaet for leserne og bloggen er jo at CBE.no tviholder på at produktanbefalingene er ektefølt. Siste eksempel på dette er en GPS klokke til barn, når de får kritiske kommentarer på at de ikke kan ha prøvd ut denne skikkelig, så tviholder de på at joda den har de testet godt ut og kan virkelig anbefale, selv om klokken tydelig er for stor for en viss hånd og de har inngjerdet hage. Hvis vi hadde kalt en spade for en spade, så er det jo klart at CBE.no like lite som VG kan stå inne for alle annonseplassene de selger. Dette er business, det handler om å tjene penger. Hjelpe meg, det er jammen meg lite troverdig! Hvordan kan de ha testet ut en slik klokke skikkelig på et så lite barn? Er ikke målgruppen for disse klokkene for barn som er endel eldre enn 2-3 år? Her må jo produsenten/leverandøren ha bommet helt på hvem de har betalt for å reklame for denne! Jeg hadde nå ikke tenket at de var særlig troverdige hvis jeg skulle ha vært i målgruppen for å kjøpe en sånn klokke. 17
Gjest Rose11 Skrevet 7. november 2016 #28985 Skrevet 7. november 2016 (endret) 3 timer siden, Angstkvinnen skrev: Dama er ikke 30 år engang, og så er hun for "gammel" for å gå med noe? Eneste gangen den setningen har vært passende har vært da hun gikk med rosa prinsessekjole på Farris Bad, men da mente jeg kjolen var for gammel for noen over 10 år. En liten heads up, vi er i 2016 og kvinner kan få gå med hva de vil uten å bli kalt "for gamle". Jeg er rett og slett sjokkert over at du har fått så mange likes på den kommentaren :o Helt enig. Kunne skjønt kommentaren litt hvis hun var 50, men hun er ung og ikke blitt 30 en gang. Endret 7. november 2016 av Rose11
Gjest Bergensia Skrevet 7. november 2016 #28986 Skrevet 7. november 2016 Nå skriver hun i en kommentar på innlegget at annonsen er beregnet på leserne med eldre barn, ikke henne. Så der spenner hun beina under troverdigheten, igjen.
chouette Skrevet 7. november 2016 #28987 Skrevet 7. november 2016 Litt skimpy. Hva er det med ansiktet hennes? Ser ut som hun har smerter. Helene Bøksle var stilig. Vampete og helt annerledes enn man er vant å se henne. Voe var også kjempefin. 2
caskerette Skrevet 7. november 2016 #28988 Skrevet 7. november 2016 Bettan var litt trist i den svarte sekken. Emilie Nereng var fantastisk. Linnea skulle sikkert være kul, men det der skjønner jeg meg ikke på. 1
Gjest O.G. Skrevet 7. november 2016 #28989 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Milla29 skrev: Syns den kjolen var både kjedelig og "for mye" på en gang (om det er mulig). Den minner meg om en amerikansk Prom dress, der hensikten er å vise mest mulig hud, den er veldig utdatert og i tillegg bare et stort gjesp. Utrolig kjedelig kjole. 100% enig med innlegget over her som sier at hun ikke akkurat er et moteikon. Hun er stort sett veldig safe og til tider kjedelig i stilen, og jeg mistenker henne for alltid å ha en salgsagenda i forhold til hva hun har på seg til enhver tid, så det blir veldig lite troverdig og lite personlig, den stilen hennes. Mainstream til tusen. Det er helt tydelig når man ser på hvilke sko hun velger til en slik kjole. De var rett og slett totalt bom til den kjolen. Nekter å tro at noen kan syns de er fine til den kjolen der, var rett og slett vondt å se på....men hun ville vel vise de frem da tenker jeg Ble veldig "trophy wife" over kjolen. Tenk Mrs. Trump.....
Veslefrikk Skrevet 7. november 2016 #28990 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, caskerette skrev: Bettan var litt trist i den svarte sekken. Emilie Nereng var fantastisk. Linnea skulle sikkert være kul, men det der skjønner jeg meg ikke på. Bettan har jo nylig blitt enke og da er det jo naturlig å være litt nedtonet klesmessig sett. 29
Milla29 Skrevet 7. november 2016 #28991 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Ble veldig "trophy wife" over kjolen. Tenk Mrs. Trump..... Ja, akkurat! 1
Gjest Mallory Skrevet 7. november 2016 #28992 Skrevet 7. november 2016 5 timer siden, skruf skrev: Personlig så synes jeg Emilie Nereng var den fineste av dem alle. Nydelig kjole, sminken og håret var kjempefint. Enig. Hun er i tillegg smellvakker og kunne stilt opp i jeans og t-shirt og fortsatt sett best ut av alle.
pøbelsara Skrevet 7. november 2016 #28993 Skrevet 7. november 2016 Hvilken troverdighet? Det burde være ganske tydelig for alle og enhver at dette ikke handler om personlige anbefalinger til de kjære leserne. Bloggen hennes er et annonsemagasin dårlig maskert som familien fotballfrue og fotballfruemann lever det pseudogalmorøse pseudodagliglivet sitt ved hjelp av alle disse fine greiene som de aldri i verden ville anbefalt hvis de ikke hadde vært vilt begeistret og hvis det ikke hadde vært veldig, veldig fine ting som er veldig veldig etiske og veldig veldig bra for deg. At GPS-klokke-forhandleren ønsker å bli markedsført slik, er en annen sak. Litt som den boken hun anbefalte så varmt for en tid tilbake - selv om hun innrømmet å ikke ha hatt tid til å lese den enda. Hvem betaler for slik? 25
JessicaL Skrevet 7. november 2016 #28994 Skrevet 7. november 2016 Den var stygg og helt upassende. Så dyp og bred utringning krever en fotsid kjole eller en helt annen setting. Hun ser billig ut og det var nok ikke tanken... Men ser at flere av deltagerne burde gi stylisten sin sparken, så hun var iaf i godt selskap. 19
Gjest O.G. Skrevet 7. november 2016 #28995 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Mallory skrev: Enig. Hun er i tillegg smellvakker og kunne stilt opp i jeans og t-shirt og fortsatt sett best ut av alle. Damen ser godt ut, men smellvakker er hun ikke.
Gjest BabyBlue Skrevet 7. november 2016 #28996 Skrevet 7. november 2016 Jeg ble sjokka over prisen, den så ut som noe tatt fra salgsiden til nelly.com. Med hennes figur kan man velge og vrake i kjoler. Og hun valgte den... Jeg skjønner det ikke.
Guarana Skrevet 7. november 2016 #28997 Skrevet 7. november 2016 Meh.. likte ikke snittet, men det er nå MIN mening. 1
Marissa Skrevet 7. november 2016 #28998 Skrevet 7. november 2016 Fargen er fin, men snittet er helt feil syns jeg, skoene passer ikke til og det ble ufattelig vulgært med den kløften. På modellen på linken til salgssiden passet kløften mye bedre. Iom at kjolen er prøvd før selve dagen så visste hun jo at det ble voldsomt med de puppene. For en dame med skapet fullt av kjoler og sko burde det absolutt være mulig å finne et bedre og mer passende antrekk. 10
Gjest O.G. Skrevet 7. november 2016 #28999 Skrevet 7. november 2016 (endret) 1 time siden, BabyBlue skrev: Jeg ble sjokka over prisen, den så ut som noe tatt fra salgsiden til nelly.com. Med hennes figur kan man velge og vrake i kjoler. Og hun valgte den... Jeg skjønner det ikke. Tror Caroline kunne blitt bra i noe sånt som det her. eller denne. Endret 7. november 2016 av O.G.
Jenki Skrevet 7. november 2016 #29000 Skrevet 7. november 2016 20 timer siden, Cavatina skrev: På bloggen cbe.no er det jo stadige outfits med annonselenker til nettbutikker som gir bloggerne prosenter av alle kjøp som går gjennom lenkene. Bloggeren kaller seg blant annet den største innen mote på Instagram. Men på kjendisgallaen i kveld stilte bloggeren opp i en high-low kjole som ligner på den hvite hun "designet" med Taylor Heaven til en Elle-fest for noen år siden (noen som husker gravid-kolleksjonen designet i samarebid med Taylor Heaven?). Og utringning til navlen-trenden døde i våres sammen med kløft og push-up. CBE.no stiller jo i en helt annen liga hva gjelder mote. Det meste som vises frem på bloggen har lite med moteteft, kreativitet og å ta pulsen på verdens motebilde å gjøre, men desto mer med å påvirke leserne til å øke forbruket og kjøpe klær. Klærne som vises frem på bloggen er tross alt en del av inntekten hennes, og det må være lov å ha en mening om dette. Personlig syns jeg det bommes stygt om det skal påberopes en stor interesse for mote, mens det treffes blink hva gjelder salg av klær til lesere. Så som svar til HI: nei, ingen velutviklet sans for mote. Trenden er nok ikke helt død, internasjonale medier kåret nettopp Kate Hudson som best kledt, -og det i en kjole med enda dypere utringning http://www.minmote.no/#!/artikkel/23840790/sjekk-kate-hudsons-fantastiske-kjole-paa-hollywood-film-festival Jeg for min del har aldri hatt sansen for slike kjoler, men folk får gå i det de vil. Smaken er som baken.... 1
Anbefalte innlegg