MiniMjau Skrevet 15. desember 2014 #2841 Del Skrevet 15. desember 2014 Hun gjør "alt" for penger virker det som. Til og med annonserer hun for en upraktisk, altfor tykk og ikke vanntett vinterdress. En kan kjøpe regndress til å ha utenpå igjen. Hjelp! Stakkars unger som må ikle seg dette. Hva med en god dress som både er vanntett og som varmer og beskytter mot snø i skoa? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 15. desember 2014 #2842 Del Skrevet 15. desember 2014 De aller fleste "rosabloggere" gjør alt for penger. De gangene jeg kikker innom toppbloggere, så er det jo bare reklame. Dritkjedelig.... og jeg lover meg selv at det skal bli lenge til neste besøk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 15. desember 2014 #2843 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg skjønner ikke hva hun gjør disse arbeidsdagene sine, da hun kl halv 1 en mandag fremdeles ikke har prestert å legge ut et innlegg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 15. desember 2014 #2844 Del Skrevet 15. desember 2014 Hun gjør "alt" for penger virker det som. Til og med annonserer hun for en upraktisk, altfor tykk og ikke vanntett vinterdress. En kan kjøpe regndress til å ha utenpå igjen. Hjelp! Stakkars unger som må ikle seg dette. Hva med en god dress som både er vanntett og som varmer og beskytter mot snø i skoa? Ja, det er jobben hennes. Ingen jobber fordi det er gøy, man gjør det for å tjene penger. Hun er en levende reklameplakat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 15. desember 2014 #2845 Del Skrevet 15. desember 2014 Hun gjør "alt" for penger virker det som. Til og med annonserer hun for en upraktisk, altfor tykk og ikke vanntett vinterdress. En kan kjøpe regndress til å ha utenpå igjen. Hjelp! Stakkars unger som må ikle seg dette. Hva med en god dress som både er vanntett og som varmer og beskytter mot snø i skoa? Den er jo søt. Det er viktigst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. desember 2014 #2846 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Den er jo søt. Det er viktigst Ja, ikke sant. Skal jo ikke leke UTE! Æsj. Sand og snø og slikt! Endret 15. desember 2014 av MiniMjau 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. desember 2014 #2847 Del Skrevet 15. desember 2014 Ja, ikke sant. Skal jo ikke leke UTE! Æsj. Sand og snø og slikt! Må huske at det er en eksklusiv dress MED temperaturmåler til 1199,- eller noe slikt. Å ha strikk nederst på beina og ikke tåle vann er jo typiske Ola Nordmann krav, ergo ikke eksklusiv! Neeh.. kjøper heller en Isbjørn of Sweden eller Reima dress som tåler vann og har strikk nederst på beina som resten av Ola og Kari Nordmann kjøper til nærmere 2000,-. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. desember 2014 #2848 Del Skrevet 15. desember 2014 Hun gjør "alt" for penger virker det som. Du vet, fanden vil alltid ha mer. Dessuten trenger hun sikkert noe nytt fra Louis Vuitton, slik at hun har et par nye esker som "tilfeldigvis" står rett ved siden av kaffekoppen og nøtteskålen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 15. desember 2014 #2849 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Må huske at det er en eksklusiv dress MED temperaturmåler til 1199,- eller noe slikt. Å ha strikk nederst på beina og ikke tåle vann er jo typiske Ola Nordmann krav, ergo ikke eksklusiv! Neeh.. kjøper heller en Isbjørn of Sweden eller Reima dress som tåler vann og har strikk nederst på beina som resten av Ola og Kari Nordmann kjøper til nærmere 2000,-. Dressene til 1 åringer blir jo så slitt at man trenger 3 stykk (hennes utsagn). Forsåvidt er Reima dressen, den ene jeg hadde til min 1 åring og som også går i arv faktisk helt som ny 😄 Endret 15. desember 2014 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 15. desember 2014 #2850 Del Skrevet 15. desember 2014 Dressene til 1 åringer blir jo så slitt at man trenger 3 stykk (hennes utsagn). Forsåvidt er Reima dressen, den ene jeg hadde til min 1 åring og som også går i arv faktisk helt som ny 😄 Hva skal de dressene bli utslitt av?! ikke blir ungen dekket av sand eller grus, så skjønner ikke hvorfor de dressene skal bli så utslitte etter? Her i huset har vi 1 i barnehagen og 1 hjemme. Har holdt i massevis hittil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 15. desember 2014 #2851 Del Skrevet 15. desember 2014 Ryddet for diskusjon av barn. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. desember 2014 #2852 Del Skrevet 15. desember 2014 Hva skal de dressene bli utslitt av?! ikke blir ungen dekket av sand eller grus, så skjønner ikke hvorfor de dressene skal bli så utslitte etter? Her i huset har vi 1 i barnehagen og 1 hjemme. Har holdt i massevis hittil Nettopp, vi har arvedresser, vanntette, vindtette med strikk under foten brukes nå av tredje barnet, og ikke spesielt slitt. FF må nok falle for søtheten, heller enn slitestyrken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 16. desember 2014 #2853 Del Skrevet 16. desember 2014 Lurer på hvor mange ganger daglig disse TM Design-møblene må tørkes over for å ikke se ut som gigantiske fingermerker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. desember 2014 #2854 Del Skrevet 16. desember 2014 Hun er kjempeengasjert i pelssaken, men rekker ikke engasjere seg for det eeeeeer så travelt med ekstrem juleshopping og ferieturer. Synes hun kaster bort sin unike posisjon til å påvirke, men det er kanskje viktigere å kjøpe Nille-nips til peishylla. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 16. desember 2014 #2855 Del Skrevet 16. desember 2014 Hun er kjempeengasjert i pelssaken, men rekker ikke engasjere seg for det eeeeeer så travelt med ekstrem juleshopping og ferieturer. Synes hun kaster bort sin unike posisjon til å påvirke, men det er kanskje viktigere å kjøpe Nille-nips til peishylla. Kan jo skjønne at hun har det hektisk. Jeg syns den kommentaren var veldig snill egentlig og hun gikk rett i forsvar. Forøvrig har hun jo rett bloggen mister bare mer og mer den lille nerven. Det lover ikke godt for businessen videre at fans begynner å vende seg vekk fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. desember 2014 #2856 Del Skrevet 16. desember 2014 Kan jo skjønne at hun har det hektisk. Jeg syns den kommentaren var veldig snill egentlig og hun gikk rett i forsvar. Forøvrig har hun jo rett bloggen mister bare mer og mer den lille nerven. Det lover ikke godt for businessen videre at fans begynner å vende seg vekk fra henne. Hektisk med å feriere og shoppe. Hun påstår jo bloggen er jobben hennes, men lurer på hvor mye tid hun egentlig bruker på den i disse dager 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 16. desember 2014 #2857 Del Skrevet 16. desember 2014 Mye fristende for en 1-åring å rive ned i vinduskarmene gitt. http://instagram.com/p/wrOetvgsRc/ Synes faktisk hun pynter ganske så hyggelig til jul denne gangen kontra hvordan stilen har vært før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 16. desember 2014 #2858 Del Skrevet 16. desember 2014 Ryddet for personangrep, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 16. desember 2014 #2859 Del Skrevet 16. desember 2014 Det virker som forbrukerrådet har kommet med påpakning om å sette "inneholder annonselenker" øverst i innlegget nå nylig. Er nemlig nå de siste ukene hun har begynt med det. Som du sier har det tidligere kun stått bak lenkene. Det tror jeg ikke, for dette gjør hun meget ukonsekvent og kun tidvis. I dag har hun for eksempel ikke merket et innlegg med annonselenke, kun i selve underteksten til bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 16. desember 2014 #2860 Del Skrevet 16. desember 2014 Det tror jeg ikke, for dette gjør hun meget ukonsekvent og kun tidvis. I dag har hun for eksempel ikke merket et innlegg med annonselenke, kun i selve underteksten til bildet. La merke til det selv... Var nok bare et blaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg