Puny Skrevet 12. desember 2014 #2801 Del Skrevet 12. desember 2014 Huff så dårlig redigert de badedraktbildene var så utrolig rette streker og vinkler hun lager. Nærmest linkalrett strek fra album til håndledd og fra baken til kneet. Ingen ser jo sånn ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 12. desember 2014 #2802 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg tror problemet egentlig er at hun ikke vet hvem som er målgruppen, og derfor blir det litt av hvert, men ingenting å fortsette å lese bloggen for. Om hun ikke definerer målgruppen sin, og fortsetter i samme tralt tror jeg ikke hun kommer til å være "en av Norges største blogger" lenge. Om et par år kommer folk til å si; husker du fotballfrue? hva skjedde med henne? Amen to that. Klassisk feil å skulle treffe "alle". Ingen er interessant for "alle". Hun klarer ikke bestemme seg for om hun er moteblogger, treningsblogger, reiseblogger eller mammablogger. Bloggen har blitt dårligere og dårligere over de siste ukene, og med denne bassengferien i harryland nådde den et virkelig bunnpunkt. Det kan hende det hadde vært bedre om hun bare tok skrivepause, i stedet for å legge ut krampeinnlegg med Dressmann-reklamebilder (det er ikke en kompliment) av LK. PS! Hvorfor spør folk gang på gang på gang hvilket kamera og objektiv hun bruker? Og hvorfor i all verden gidder hun å svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 12. desember 2014 #2803 Del Skrevet 12. desember 2014 Det er mye i det kommentarfeltet der som er utenfor min fatteevne at hun faktisk bruker tid på å svare på. Jeg kan jo igjen nevne debatten om dorullene. Fra first price. Med den "antikke" looken, som var riktig for kurven. Jeg tror jeg hadde tenkt "er det dette jeg vil bruke tiden min på?" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 12. desember 2014 #2804 Del Skrevet 12. desember 2014 Det er mye i det kommentarfeltet der som er utenfor min fatteevne at hun faktisk bruker tid på å svare på. Jeg kan jo igjen nevne debatten om dorullene. Fra first price. Med den "antikke" looken, som var riktig for kurven. Jeg tror jeg hadde tenkt "er det dette jeg vil bruke tiden min på?" Enig i at prioriteringer hva gjelder å svare på kommentarer tidvis er oppsiktsvekkende. Typisk eksempel er at kritikk blir svart og kverulert på i det uendelig, mens spørsmål fra lesere som lurer på ting blir glatt ignorert. Ellers er jeg enig i at bloggen (om mulig) har tapt seg enda mer de siste månedene etter at hun var ferdig med SVD. Hva skjedde med "ta bloggen til nye høyder"? Er det NOEN her som synes hun har gjort dette? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 12. desember 2014 #2805 Del Skrevet 12. desember 2014 Enig i at prioriteringer hva gjelder å svare på kommentarer tidvis er oppsiktsvekkende. Typisk eksempel er at kritikk blir svart og kverulert på i det uendelig, mens spørsmål fra lesere som lurer på ting blir glatt ignorert. Ellers er jeg enig i at bloggen (om mulig) har tapt seg enda mer de siste månedene etter at hun var ferdig med SVD. Hva skjedde med "ta bloggen til nye høyder"? Er det NOEN her som synes hun har gjort dette? Det må da være NOEN som synes hun har gjort det? Bloggen hennes er jo nominert til årets topp 3 som beste blogg:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 12. desember 2014 #2806 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) PS! Hvorfor spør folk gang på gang på gang hvilket kamera og objektiv hun bruker? Og hvorfor i all verden gidder hun å svare?Tror de spør fordi hun påstår at hun ikke redigerer ansiktet eller kroppen, og det er dessverre mange som tror henne. Derfor tror de også at kamera har en så bra airbrusheffekt og at det ikke er redigering i etterkant. Endret 12. desember 2014 av Siyha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 12. desember 2014 #2807 Del Skrevet 12. desember 2014 Det som er litt morsomt for oss, men trist for dem, er at det var jo nå på denne ferien at bildene plutselig ble så mye bedre (les:redigerte). Det er samme type kamera som tidligere, men pga dårlig vær så fikk vel LK litt ekstra tid til å utforske photoshop og prøve seg på div tutorials. Tipper de satt på hotellrommet og spiste kjeks mens de googlet "glossy magazine tutorials ps" , 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. desember 2014 #2808 Del Skrevet 12. desember 2014 Var da svært som hun har begynt å merke innleggene sine ift tidligere! Nesten så jeg skulle tro hun hadde lest her inne at alle spørsmålene omkring dette ene og alene handlet om manglende troverdighet! Hadde det vært forbrukerrådet som hadde tatt affære, så hadde det nok stått på kjendis.no eller noe slikt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 12. desember 2014 #2809 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg ser godt forskjell på bildene, men det er før og etter de begynte å bruke Lightroom, lenge før de fikk nytt kamera med andre ord. De synes sikkert den stilen er fin men for min del blir det helt Lightroom-overdose. Når det gjelder reklamen synes til og med jeg at det blir litt mye om dagen. Men påstandene om hennes alkoholforbruk blir for drøye, man må skille mellom hva man faktisk kan vite noe om og hva man "tror". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 12. desember 2014 #2810 Del Skrevet 12. desember 2014 Det må da være NOEN som synes hun har gjort det? Bloggen hennes er jo nominert til årets topp 3 som beste blogg:-) Hvem har nominert da? Sikkert et sammensurium av foretningsforbindelser... Vixen som har blogg awards er eid av et pr byrå.....osv. Helt sikkert ikke heeeeeeelt uavhengig kåring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 12. desember 2014 #2811 Del Skrevet 12. desember 2014 Hvem har nominert da? Sikkert et sammensurium av foretningsforbindelser... Vixen som har blogg awards er eid av et pr byrå.....osv. Helt sikkert ikke heeeeeeelt uavhengig kåring. Hvem har nominert da? Sikkert et sammensurium av foretningsforbindelser... Vixen som har blogg awards er eid av et pr byrå.....osv. Helt sikkert ikke heeeeeeelt uavhengig kåring. Det er en grunn til at syntetisk ræl fra bikbok og Nelly selger bra, selv om det både er rimeligere, mer miljøvennlig og langt finere å kjøpe noe "ordentlig". Det er en grunn til at mainstream crapmusikk er det som blir spilt mest på radioen, til tross for at det stadig lages kvalitetsmusikk med mer dybde og prestasjon. Det er en grunn til at GC er nordmenns favorittreisemål med tilhørende plastikkstol-restauranter og bilder på menyen. Det er en grunn til at AnneK, Sophie Elise og Fotballfrue ligger høyt på Norges blogglister. Folk flest har rett og slett dårlig smak og er generelt forholdsvis dumme. (Beklager) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. desember 2014 #2812 Del Skrevet 12. desember 2014 Flere som er Christmas table-ready (jfr. instagram)? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 12. desember 2014 #2813 Del Skrevet 12. desember 2014 Som i christmasparty ? Nå måtte jeg faktisk le høyt. Den var morsom :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk1 Skrevet 12. desember 2014 #2814 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg har lest bloggen hennes siden hun giftet seg, men nå begynner jeg å bli lei. Jeg begynte å lese bloggen fordi den var morsom, anderledes og inspirerende. Nå virker hele dama kjøpt og betalt og jeg føler at hun har ingen troverdighetet lenger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 12. desember 2014 #2815 Del Skrevet 12. desember 2014 Jule bordklar altså. Helt bordklar for jula! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 12. desember 2014 #2816 Del Skrevet 12. desember 2014 Flere som er Christmas table-ready (jfr. instagram)? Det der ble visst for flaut, så innlegget er slettet og erstattet med en korrigert versjon. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 12. desember 2014 #2817 Del Skrevet 12. desember 2014 Hun sier på bloggen at det var en spøk christmas table, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 13. desember 2014 #2818 Del Skrevet 13. desember 2014 Hun sier på bloggen at det var en spøk christmas table, altså. Isåfall er det vel litt rart å slette bildet fra insta og legge ut nytt med ny tekst? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 13. desember 2014 #2819 Del Skrevet 13. desember 2014 Isåfall er det vel litt rart å slette bildet fra insta og legge ut nytt med ny tekst? Hun som sa det var en spøk noe det åpentbart ikke var. Jeg ville innrømmet at jeg tok feil da. Men man må ha litt selvironi og ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg hadde ledd av meg selv og sagt noe a la:"aaaaii det var litt flaut haha, det er jo selvfølgelig ikke christmas table. Dumme meg". Litt dumt at hun ikke kan innrømme sånt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. desember 2014 #2820 Del Skrevet 13. desember 2014 Hun som sa det var en spøk noe det åpentbart ikke var. Jeg ville innrømmet at jeg tok feil da. Men man må ha litt selvironi og ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg hadde ledd av meg selv og sagt noe a la:"aaaaii det var litt flaut haha, det er jo selvfølgelig ikke christmas table. Dumme meg". Litt dumt at hun ikke kan innrømme sånt Det var nok bare lek med språket fra hennes side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg