Gjest Siyha Skrevet 8. desember 2014 #2741 Del Skrevet 8. desember 2014 Ingen konsekvenser, så da er det bare å fortsette i samme løp siden hun slipper unna med det. http://m.kjendis.no/2014/12/08/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/blogg/alkohol/36621148/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 8. desember 2014 #2742 Del Skrevet 8. desember 2014 Har hun mange andre valg på Gran Canaria? Det er jo det man gjør når man er på charterferie Nå har jeg faktisk aldri vært på GC, men er det så ille der altså? Syntes også denne "Guantanamo" (hva slags navn er det på en restaurant, egentlig??) som i følge FF har autentisk spansk cuisine, tendenserer kraftig mot turistfelle ut fra bildene... Mulig dette er standarden der de er på GC? Forøvrig DRIT irriterende at hun slapp unna med den teite spritreklamen. VIP loungen var jo tydelig sponset av Contreau, men det bryr tydeligvis ikke forbrukerombudet seg om så lenge det ikke hadde tilstrekkelig markedsføringsverdi? Forstod ikke helt den begrunnelsen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. desember 2014 #2743 Del Skrevet 8. desember 2014 Nå har jeg faktisk aldri vært på GC, men er det så ille der altså? Syntes også denne "Guantanamo" (hva slags navn er det på en restaurant, egentlig??) som i følge FF har autentisk spansk cuisine, tendenserer kraftig mot turistfelle ut fra bildene... Mulig dette er standarden der de er på GC? Forøvrig DRIT irriterende at hun slapp unna med den teite spritreklamen. VIP loungen var jo tydelig sponset av Contreau, men det bryr tydeligvis ikke forbrukerombudet seg om så lenge det ikke hadde tilstrekkelig markedsføringsverdi? Forstod ikke helt den begrunnelsen. Ps:Guantanamo har norsk meny. Med bilder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. desember 2014 #2744 Del Skrevet 8. desember 2014 Pølser og potetmos altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 8. desember 2014 #2745 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvorfor hater dere så mye? Hvorfor gidder dere å bli så brydd? Hadde dere latt henne og andre bloggere fått være i fred, hvis dere ikke hadde hatt snev av misunnelse eller sjalusi? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickandj Skrevet 8. desember 2014 #2746 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg har vært på GC én gang, i Puerto Rico. Der synes jeg det var skikkelig blodharry. Alle innkasterne kunne norsk, det var norske menyer, blinkende og jalla julepynt osv. Det var nesten som å være på svenskegrensa. Der Frua er ser det mye koseligere ut, og ikke så turistifisert Men ikke vet jeg. Jeg tror hun må ha fått "purring" fra Ving om at hun må merke dem i innleggene sine, siden hun plutselig har blitt så flink til det. Hele poenget med at de sponser oppholdet hennes er vel at leserne skal se at "denne turen kan jeg bestille via Ving." De vil nok ha sitt navn på trykk flere ganger enn i den avsluttende og såkalte "reisereportasjen" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #2747 Del Skrevet 8. desember 2014 Money cant buy you class - til tross for galla outfit og millionbedrift spiser Fruen på restaurant med bilde på menyen. Grøss. haha, sett på real housewives of new york eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #2748 Del Skrevet 8. desember 2014 Nå har jeg faktisk aldri vært på GC, men er det så ille der altså? Syntes også denne "Guantanamo" (hva slags navn er det på en restaurant, egentlig??) som i følge FF har autentisk spansk cuisine, tendenserer kraftig mot turistfelle ut fra bildene... Mulig dette er standarden der de er på GC? Forøvrig DRIT irriterende at hun slapp unna med den teite spritreklamen. VIP loungen var jo tydelig sponset av Contreau, men det bryr tydeligvis ikke forbrukerombudet seg om så lenge det ikke hadde tilstrekkelig markedsføringsverdi? Forstod ikke helt den begrunnelsen. Fordi det ikke var hun som var sponset med dette, men hennes venner - de ble invitert. Hva skal man gjør liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #2749 Del Skrevet 8. desember 2014 Synes reklamen har tattt helt av. Om du er enig synes jeg man skal klage til Forbrukerrådet. Synes bloggen har forandret seg veldig etter Camilla pihl og co kom inn i bildet også. De siste "tulle" bildene og videoene feks, bare se den på instagram som er lagt ut sist... Vurderer å slutte å lese favorittbloggen min.. Hopp gjerne på karusellen.. Hun kan vel reklamerer for akkurat det hun vil, når hun vil til alle døgnets tider om hun vil. Er jo bare å slutte å lese. Så lenge det merkes så er det jo opp til hver enkelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 8. desember 2014 #2750 Del Skrevet 8. desember 2014 Synes GC er en ganske praktisk destinasjon med små barn. Reise til eksotiske steder kan en gjøre før en får barn eller når barna er litt eldre. Kort flytid, varmt men ikke for varmt og alt i umiddelbar nærhet. Tror kanskje jeg ville valgt et mer sentralt hotell, men bortsett fra det kunne jeg godt reist dit med min mann og lille på 13 mnd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 8. desember 2014 #2751 Del Skrevet 8. desember 2014 Nå har jeg faktisk aldri vært på GC, men er det så ille der altså? Syntes også denne "Guantanamo" (hva slags navn er det på en restaurant, egentlig??) som i følge FF har autentisk spansk cuisine, tendenserer kraftig mot turistfelle ut fra bildene... Mulig dette er standarden der de er på GC? Forøvrig DRIT irriterende at hun slapp unna med den teite spritreklamen. VIP loungen var jo tydelig sponset av Contreau, men det bryr tydeligvis ikke forbrukerombudet seg om så lenge det ikke hadde tilstrekkelig markedsføringsverdi? Forstod ikke helt den begrunnelsen. GC er et en charterdestinasjon på lik linje med Mallorca og Kreta. FF bor tydeligvis ikke i de verste turistområdene, men standarden generelt for øya er skandinavere som slikker sol og liker å møte likesinnende på "norskebaren". Noen eksotisk lukusdestinasjon er det ikke. Dog skjønner jeg jo at hun drar dit, for det er veldig egnet for barn, (og pensjonister, det er vel strengt tatt definisjonen på norsk syden), og man er nesten sikret sol året rundt. Virker ikke som de har vært helt heldige med været på denne årstiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #2752 Del Skrevet 8. desember 2014 GC er et en charterdestinasjon på lik linje med Mallorca og Kreta. FF bor tydeligvis ikke i de verste turistområdene, men standarden generelt for øya er skandinavere som slikker sol og liker å møte likesinnende på "norskebaren". Noen eksotisk lukusdestinasjon er det ikke. Dog skjønner jeg jo at hun drar dit, for det er veldig egnet for barn, (og pensjonister, det er vel strengt tatt definisjonen på norsk syden), og man er nesten sikret sol året rundt. Virker ikke som de har vært helt heldige med været på denne årstiden. Virker ikke som de er helt tipp topp fornøyde, så de velger nok noe annet neste gang. De liker jo å reise på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 8. desember 2014 #2753 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg var i puerto rico (grand canari for første gang) i fjor akkurat på denne tiden.. vi hadde og veldig veldig blandet vær, det var visst storm på øya (noe vi som norsker ikke merket så mye til, men de på øya tok helt av ang det på nyhetene osv) var fint vær noen dager, men et helt forferdelig harry sted.. Norsk/svensk/danske innkastere over alt og skikkelig rølpeliv om natta med discolys over hele byen, MEN jeg tror dette er et av de verste stedene på øya. Tror mogan er mye mer familievennlig og det ser ut som et nydelig sted ut fra bildene på bloggen. Men tror ikke man kan forvente noe luksusferie på den øya uansett, det er jo chartersveins favorittsted for en grunn:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurlumheiturbulens Skrevet 8. desember 2014 #2754 Del Skrevet 8. desember 2014 Er det bare jeg som reagerer på at hun drikker hver dag? Er dette normalt når man har med seg barn på ferie? I såfall er det skremmende. Jeg får litt grøsninger inni meg. Selvfølgelig kan hun drikke med måte, men det er forsket på at man blir påvirket og barna merker forskjell på foreldrene rimelig kjapt. Jeg syns i utgangspunktet det er greit å ta seg et glass vin til maten selv om man har barn med, men MÅ hun fronte det så mye som hun gjør? Jeg syns ikke det er greit at ferie i syden er ensbetydende med alkohol, særlig ikke når man har barn med seg... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. desember 2014 #2755 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja, det er dessverre normalt at alkoholforbruket øker på ferie selv om man reiser med barn. Hvor rett det er, er en annen sak. Personlig synes jeg det er trist at foreldre prioriterer egne behov fremfor sine barns mtp alkohol. Tro nok det at hun fremhever dette såpass handler om imagebyggingen hennes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. desember 2014 #2756 Del Skrevet 8. desember 2014 Eller fordi hun kjeder seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 8. desember 2014 #2757 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja, det er dessverre normalt at alkoholforbruket øker på ferie selv om man reiser med barn. Hvor rett det er, er en annen sak. Personlig synes jeg det er trist at foreldre prioriterer egne behov fremfor sine barns mtp alkohol. Tro nok det at hun fremhever dette såpass handler om imagebyggingen hennes. Tror jeg også. Hun vil veldig gjerne fremstå sofistikert, en mat og vin ekspert/elsker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. desember 2014 #2758 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg syns hun og bloggen har forandret seg ekstremt. Jeg har vært innom nå og da. Og jeg syns det blir i overkant snobbete. Før var det i det minste dager der håret sto litt til værs og joggebuksa var på. Nå er alt så overpolert og oppstilt at jeg skjønner ikke hvordan noen egentlig kan relatere seg til noe av det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. desember 2014 #2759 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg syns hun og bloggen har forandret seg ekstremt. Jeg har vært innom nå og da. Og jeg syns det blir i overkant snobbete. Før var det i det minste dager der håret sto litt til værs og joggebuksa var på. Nå er alt så overpolert og oppstilt at jeg skjønner ikke hvordan noen egentlig kan relatere seg til noe av det. Vil ikke kalle de snobbete, mer try-to-hard/wannebe. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. desember 2014 #2760 Del Skrevet 8. desember 2014 Var innom nå, og macen min bruker evigheter for å laste den bloggen, og det går ikke an å scrolle? Jaja, da driter jeg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg