Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Haha.

Husker dere Elaine da hun jobbet for Peterman-katalogen eller hva det var? Major flashback her, paret slutter ikke å underholde iallefall, det skal de ha! :laugh:

? skjønte den ikke, hadde noen giddet å forklare kort? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig blir hun muligens tatt for å være russer der nede. Stort sett dem som er så gjennomsyra overstæsja som det der i syden.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg leser kommentarene under innleggene hennes og de begynner med ordene "Stakkars Caroline som får kritikk for...." osv så dukker det opp et bilde inn i hodet mitt av fjortiser som sitter og griner i fortvilelse over at noen våger å se på Frua med et kritisk blikk.

:ler:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg leser kommentarene under innleggene hennes og de begynner med ordene "Stakkars Caroline som får kritikk for...." osv så dukker det opp et bilde inn i hodet mitt av fjortiser som sitter og griner i fortvilelse over at noen våger å se på Frua med et kritisk blikk.

Og når jeg er her inne får jeg et bilde i hodet av resterende fjortiser som sitter å tvinner håret mellom fingrene, slafser på tyggisen og som skuler på andre jenter og sier; se på henne da, at hun våger å gjøre slik, ta på seg de der klærne og være slik! Av og til avbrutt av en og annen voksen person som faktisk klarer å komme med saklig og berettiget kritikk :) Endret av Salmonella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som får lyst å reise til det hotellet de er på?

Ser jo helt øde og forlatt ut, milevis fra stranden og tomt hotell - utfra bildene.

Det er fordi det ER milevis fra stranden

http://www.ving.no/kanarioyene/costa-meloneras/sheraton-salobre-golf-resort-spa/kart?ItemId=6867&HotelFinderQuery=4352%3a1_E4328%3a3_OSLd2015022612667%3a8751%3a3_LPA8%3a1%3a4_SAGO2_VN1%3a2_42%3a42%3a4354%3a6_H12LMS1%3a2_412%3a&isCharter=1

Ingen gidder jo å bo slik når de er i "syden". De bor på et golfhotell, målgruppen er golfspillere. Type pensjonerte par kanskje? Ikke badende småbarnsfamilier.

Tror Ving har valgt feil person til å reklamere for dette hotellet. :) eller valgt feil hotell å reklamere for....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Det er fordi det ER milevis fra stranden

http://www.ving.no/kanarioyene/costa-meloneras/sheraton-salobre-golf-resort-spa/kart?ItemId=6867&HotelFinderQuery=4352%3a1_E4328%3a3_OSLd2015022612667%3a8751%3a3_LPA8%3a1%3a4_SAGO2_VN1%3a2_42%3a42%3a4354%3a6_H12LMS1%3a2_412%3a&isCharter=1

Ingen gidder jo å bo slik når de er i "syden". De bor på et golfhotell, målgruppen er golfspillere. Type pensjonerte par kanskje? Ikke badende småbarnsfamilier.

Tror Ving har valgt feil person til å reklamere for dette hotellet. :) eller valgt feil hotell å reklamere for....

Passer jo midt i blinken for de at det ligger langt fra stranden virker det som. Virker ikke som at CBE takler at ungen leker i sanden. De liker det jo litt sånn charterfeber ved bassenget, med paraplydrinker og all inclusive.

Se bare den gangen de dro til Mexico. Jeg tenkte at det skulle være en skikkelig eksotisk og kulturell reise. Det var jo også for det meste charterfeber i regi av Ving ved bassengkanten...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipser om kommentarfeltet til youwish-innlegget.

Mange reagerer på kjønnsrollemønsteret hun bygger opp under, men FrkPåSinHøyeHest svarer som forventet

:popcorn:

SATAN så dumme dw fjortisleaerne er.

"O M G liksom. Hallo, vi lever i 2014! Ungdommer føler ikke noe mediapress nå mer (slik som dere dinosaurer gjorde i steinalderen) og "kjønnsproblematikken" eksisterer ikke, kvinner kan jo stemme liksom!"

Edit:

ÅHERREGUUUD!

"Her bruker snille Caroline dyrbar tid av ferien sin med sin herlige familie til å anbefale fantastiske produkter til oss undermennesker! Vis litt takknemlighet!"

My God! Forstår ikke folk det er ren reklame? Tror de FF skriver blogg fordi hun av ren godhet føler verden MÅ VITE om månedens beste solpudder og siste nytt fra Nelly? Tror de der er en venninne som sitter å anbefaler sine favorittprodukter og at hun gjør oss en tjeneste?

Endret av Alice123
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg er her inne får jeg et bilde i hodet av resterende fjortiser som sitter å tvinner håret mellom fingrene, slafser på tyggisen og som skuler på andre jenter og sier; se på henne da, at hun våger å gjøre slik, ta på seg de der klærne og være slik! Av og til avbrutt av en og annen voksen person som faktisk klarer å komme med saklig og berettiget kritikk :)

Litt usikker på om du mener jeg er en av de hårtvindende fjortisene, eller en av de voksne konstruktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men hva skjer med magen på bikinibildet på instagram? Nedre del av magen går ut på en særdeles underlig måte. Kan ikke skjønne at dun skal redigere magen tynnere, og bomme så til de grader?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Unnskyld, men hva skjer med magen på bikinibildet på instagram? Nedre del av magen går ut på en særdeles underlig måte. Kan ikke skjønne at dun skal redigere magen tynnere, og bomme så til de grader?

Tror faktisk ikke det er redigering. Tror det er et resultat av at hun trekker magen så mye inn at hun nesten sprekker. På den måten fremheves hofteben og brystben meget markant.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke det er redigering. Tror det er et resultat av at hun trekker magen så mye inn at hun nesten sprekker. På den måten fremheves hofteben og brystben meget markant.

Det ser jo ut som det er en stor bul i underlivet, med veldig markant kant. Kan godt være du har rett, det ser bare ut som en paint-redigering hvor en bruker de forhåndsinnstilte buene for å crope bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke holde meg lenger og har lagt igjen en kommentar under dagens innlegg hvor jeg spør om hva årsaken til at de bevist holder ungen borte fra sand og leking.

Blir spennende å se om innlegget kommer med.

Egentlig er jeg flau over at jeg faktisk har giddet å legge igjen denne kommentaren.

:sjenert:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapasrelaterte samfunnsproblemer er herved mitt nye favorittbegrep. Skal se om jeg ikke klarer å lure det inn i masteroppgaven min :fnise: "Social problems related to tapas"

Da håper jeg masteren din blir publisert! ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Jeg blir sjokkert! De skjønner vel at annonse er reklame, og at hun tjener penger på det? Hun bruker ikke sin dyrebareferietid på "gode råd", hun jobber...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke holde meg lenger og har lagt igjen en kommentar under dagens innlegg hvor jeg spør om hva årsaken til at de bevist holder ungen borte fra sand og leking.

Blir spennende å se om innlegget kommer med.

Egentlig er jeg flau over at jeg faktisk har giddet å legge igjen denne kommentaren.

:sjenert:

Kommentaren min ble godkjent, men ikke satt stor pris på.......

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Jeg blir sjokkert! De skjønner vel at annonse er reklame, og at hun tjener penger på det? Hun bruker ikke sin dyrebareferietid på "gode råd", hun jobber...

Derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk blir så provoserte? Man må være kritisk til ting man leser på nett, og tror man på det som blir skrevet av bloggere, ja da er man faktisk dum.

Endret av skyflakes
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte morgen-bad bildene i det siste innlegget! LK har blitt veldig flink til å ta bilder!
Må innrømme at jeg "hører" dialogen dem i mellom når bildene ble tatt...:
LK: "Skyt ut rumpa Caroline! - og hev den rett over vannflaten", "deeer ja, SÅÅÅ Kardashian!!
FF: "Lasse, IKKE ta bilde av meg forfra nå, husk at jeg ikke har sminket meg enda!"
LK: "Sånn ja! - Deeer fikk jeg deg fra tynnest mulig vinkel, nå ser du nesten like tynn ut som før graviditeten"

:fnise:

Men seriøst, veldig fine bilder på bloggen i det siste! Bildemessig har bloggen kommet seg veldig i de siste 2 månedene, men tekstmessig er den helt elendig...
Bloggen har byttet navn fra Fotballfrue.no til Carolinebergeriksen.no - tror nok at LK forbreder seg på at fotballkarieren er over, og skjønner at han ikke kommer lagt med nettutdanningen innen ernæring etter å ha tråkket i salaten med suntvett.no-bloggen sin, og kanskje sikter på en ny karriere som fotograf..? :danse:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...