Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hendene opp gir tynnere kropp! :D

Hvor mye utgjør en arm på bakhodet da? Sikkert ekstremt mye.......så mye at det må kommenteres og antas at hun gjør det for å se tynnere ut. Eller bare for å tilegne henne tåpelige ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nickandj

Nok et annonseinnlegg under "ferieturen". Denne gangen om de bartenderne de leide inn til vennekvelden for noen uker siden. Så her skriver hun om alkohol igjen. Jeg undres litt..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det innlegget om bursdagsfeiringen til venninna, hvor de hadde leid inn bartendere for kvelden og prøvde drinker. Annerledes innlegg, handlet om vennskap og hygge. Så viser det seg at denne bursdagsfeiringen var et påskudd for å kunne reklamere for Youwish. God venninne, hu der Caroline.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ifølge FF ble altså disse bartenderne bestilt, ikke sponset?

Da med tanke på at hun ikke har merket noen tidligere innlegg... men hun nevner firmaet i kommentarfeltet så argumentet med at "ingen vet hvem som leverte, da er det heller ingen reklame" holder vel ikke mål, dersom hun faktisk fikk dette sponset?

Det firmaet lærer seg nok aldri å følge lover og regler...

... Men de slipper heldigvis alltid unna med en advarsel :blomst:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena

Så ifølge FF ble altså disse bartenderne bestilt, ikke sponset?

Da med tanke på at hun ikke har merket noen tidligere innlegg... men hun nevner firmaet i kommentarfeltet så argumentet med at "ingen vet hvem som leverte, da er det heller ingen reklame" holder vel ikke mål, dersom hun faktisk fikk dette sponset?

Det firmaet lærer seg nok aldri å følge lover og regler...

... Men de slipper heldigvis alltid unna med en advarsel :blomst:

Ja for det er faktisk en millionbedrift som tjener penger på leserne sine. Man bør kunne forvente at de er redelige når de annonserer. Problemet er nok bare at da mister bloggen venninneeffekten fordi naive lesere kanskje skjønner at hudkremen hun prater så varmt om ikke anbefales fordi hun er snill, men for at det er levebrødet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blar litt igjennom bloggen er det ikke særlig mye sosialt med venner og morsomme arrangementer de er på. Det var selvfølgelig en del i forhold til Skal vi danse, men utenom det syns absolutt ikke at de lever så veldig spennende.

hmm.. du har kanskje rett, er kanskje bare at de har fått gjort en del greier i det siste halvåret (svd, det nye jenta, odd i finalen etc) at det har virket slik.., MEN de får mye morsomt sponset, mye turer og slikt som ikke ville vært helt feil å få gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at hun aldri går i noe som ikke er annonselenket.. Før var hun mye flinkere til å handle klær selv, og ikke bare de hun fikk. Synes egentlig også at bloggen har tapt seg. Føler hele bloggen plutselig kun handler om penger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stive priser! Jeg hadde ikke giddet å betale kr. 2.990,- for noen drinker.

Tror faktisk det er ganske normale priser. Kjæresten min får 3000-5000kr for å holde kurs i drinkmiksing på eventer som utdrikningslag og bursdager (avhenger av antall deltakere). Da holder han alkoholen, og lærer deltagerne å lage 3-4 drinker (som de selvfølgelig drikker). Dyrt ja, men tar jo endel timer, kostnader for alkohol og alt av eget barutstyr.

Men syns det var rart at ikke første innlegg måtte merkes, siden dette innlegget senere ble brukt som del av en annonse. :/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt pinlig å gi sponsede gaver til venner, familie og barn?

Jeg synes det er helt forkastelig at absolutt alt skal være sponset.

T.o.m datterens aller første bursdag og gave fra foreldrene var sponset (villa perlesukker sponset kakene, og foto Knutsen sponset bursdagsgaven).

Endret av skruf
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. du har kanskje rett, er kanskje bare at de har fått gjort en del greier i det siste halvåret (svd, det nye jenta, odd i finalen etc) at det har virket slik.., MEN de får mye morsomt sponset, mye turer og slikt som ikke ville vært helt feil å få gjort!

De turene kan de få ha i fred. Makan til kjedelige turer. All inclusive her og der. Nei takk :P

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja magen/kroppen hadde sikkert sett heeeeelt annerledes ut med den hånda ned...

Kroppen ser vel relativt annerledes ut når man strekker seg, kontra å stå vanlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen ser vel relativt annerledes ut når man strekker seg, kontra å stå vanlig.

Ja det nekter jeg ikke på. Men jeg rekner med at det som ble referert til var det bildet hvor hun har en hånd på bakhodet. Altså ingen strekking av begge armer høyt i været. Og på en person som allerede er ganske slank vil jeg tro at forskjellen er minimal.

For å si det slik; når hun har en hånd på bakhodet og noen kommenterer det med "det er viktig å ha hendene i været for å se tynnest mulig ut" så synes jeg det er tatt litt ut av sammenheng.

Endret av Salmonella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stive priser! Jeg hadde ikke giddet å betale kr. 2.990,- for noen drinker.

Har ikke sjekket websiden, men om det er prisen for at 2 personer skal komme hjem til deg å blande drinker en hel kveld (og de har med seg alt utsytr og slikt) så syns jeg faktisk ikke det var ille i det hele tatt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hun hadde det innlegget om vennekvelden så var det ikke merket som annonse.....burde det ikke vært merket siden det egentlig var reklame for dette firmaet som hun skriver om idag?? Det var iallefall snikreklame om ikke noe annet...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Da hun hadde det innlegget om vennekvelden så var det ikke merket som annonse.....burde det ikke vært merket siden det egentlig var reklame for dette firmaet som hun skriver om idag?? Det var iallefall snikreklame om ikke noe annet...

Det var produktplassering og så tar hun opp tråden igjen ved er senere innlegg. Hvis man er litt observant så er det så og si reklame i alle innlegg. Tror hun gjør svært lite gratis. Firmaet må jo tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var produktplassering og så tar hun opp tråden igjen ved er senere innlegg. Hvis man er litt observant så er det så og si reklame i alle innlegg. Tror hun gjør svært lite gratis. Firmaet må jo tjene penger.

Man blir jo litt nysgjerrig på regnskapstallene til Treasures. Da særlig med tanke på at fruen har vært i permisjon store deler av 2014.

Dette burde vises som tapt inntekt i firmaet, men de trikser det vel til slik at der kun vises som mindre inntekt i form av mindre utbetaling av lønn til fruen?

For etter mitt skjønn har det slett ikke vært færre annonser og reklamer dette året, heller tvert om..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...