Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bloggen er oppdatert nå! :D <3 de ble bestjålet! Ran på høylys dag!

Endret av pølsebrød
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har blitt frastjålet alt kamerautstyr, så se opp for lekkasjer av ikke-photoshoppede bilder. ;)

• Liker 16
Gjest baremeg89
Skrevet

Hvordan går det med dem i stormen? Ingen oppdateringer på snart ett døgn. Jeg blir bekymret! :(

Unnskyld men Hahaha!

Skrevet

Får håpe de ikke hadde noen "private" bilder på kameraet sitt :(

• Liker 1
Skrevet

Nå er det i gang igjen med såååå koselige og oppstæsja pysjbilder med tøfler og kaffe <3

Anonymous poster hash: fc7cb...ba3

haha!

Skrevet

Jasså, er frua på sponset chartertur til selveste Kanariøyene? Så utrolig spennende..! Klarer nesten ikke å vente på reiseguide derfra, der klarer jeg nok ikke å navigere mellom kjøttboller, bar Norway og vg i butikken gitt!

• Liker 7
Gjest nickandj
Skrevet

De har blitt frastjålet alt kamerautstyr, så se opp for lekkasjer av ikke-photoshoppede bilder. ;)

Det finnes mange "gode" apper for det, om det blir mobilbilder framover;)

Men fra spør til alvor. Jeg synes det har vært kjedelig blogging disse dagene. Det kan godt være fordi hun faktisk er på ferie, men i følge hun selv tar hun aldri ferie. Hun jobber med bloggen hele tiden. Det har nesten bare vært overredigerte matbilder, og 80 antrekksbilder av samme antrekk. Når skal vi få se litt bilder av dette stedet da? Veldig lite bilder av familien, og ikke minst den lille. Hmm.. Gjør de ikke noe annet enn å trene, drikke og spise?

• Liker 5
Skrevet

Bloggen har vært dørgende kjedelig i det siste.

Hun har jo ikke skikkelig ferie sånn som oss vanlig dødelige, hun har jo turen sponset av Ving, ergo så skal hun blogge fra stedet, utflukter og hotellet. Eneste hun har blogget om er klær hun har på seg som hun tjener på hvis lesere klikker seg inn på ad-linken, to rene reklameinnlegg for selvbruning og getinspired, samt mat og alkoholbilder.

Hadde jeg vært Ving så ville jeg blitt muggen over dårlig reklame.

• Liker 10
Skrevet

Lite utbytte for Ving ja, enig. Det er jo til annonsørens beste at reklamene merkes også. Lesere som ikke på forhånd vet lom bakgrunnen for turen aner jo ikke at innlegget om feks litt frokostmat faktisk er en reklame for turoperatøren. For deres skyld også så burde altså innlegg vært merket "annonse for xxx turoperatør".

• Liker 5
Skrevet

Lurer på HVORFOR hun ikke akter å følge reglene for merking av reklame? Hva er problemet? Er vel mye bedre å merke en gang for mye enn for lite?? Alle vet jo at hun lever et sponset liv uansett,virker liksom som hun prøver å vri seg unna det? Veldig uprofesjonelt!

• Liker 9
Skrevet

Leser på bloggen at frua har blitt frastjålet kamera på tur. Jeg skjønner at det er frustrerende og kjedelig å miste fotoutstyr til mange tusen og flere dagers arbeid, men jeg humrer litt når jeg leser kommentarfeltet. Det er ikke måte på hvor mye kondolanser som kommer inn. Det er kamerautstyr liksom, ingen som har dødd….

• Liker 20
Skrevet

Er det noen som vil krangle på hvilket mentalt nivå disse leserne ligger på?

• Liker 4
Skrevet

Det kan ikke være noe til ferie da det hun velger og blogge om er at de har spist kjeks på hotellrommet.

• Liker 16
Skrevet

Sjønner ikke vitsen med å reise så langt for å legge ut bilde av at hun drikker kaffe liksom.

Samme som hver jævla dag ellers..

:ler:

• Liker 7
Gjest Atheena
Skrevet

Bortsett fra skal vi danse og det nye jenta er det ingen hemmeligheten at hun lever like kjedelig som de fleste. Hun har på ingen måte noe jetset liv. Ikke noe galt med det selvfølgelig, men ja hun er forutsigbar og "kjedelig".

Skrevet

Noen andre som ikke kommer inn på bloggen?

Skrevet

Bortsett fra skal vi danse og det nye jenta er det ingen hemmeligheten at hun lever like kjedelig som de fleste. Hun har på ingen måte noe jetset liv. Ikke noe galt med det selvfølgelig, men ja hun er forutsigbar og "kjedelig".

Hun lever et kjedeligere liv enn de fleste jeg kjenner. Tror ingen jeg kjenner ville spist kjeks på hotellrommet etter å ha kastet bort en hel feriedag på å sutre over spilt melk.

• Liker 8
Skrevet

Hun lever et kjedeligere liv enn de fleste jeg kjenner. Tror ingen jeg kjenner ville spist kjeks på hotellrommet etter å ha kastet bort en hel feriedag på å sutre over spilt melk.

skulle gjerne fått halvparten av mulighetene hun får igjennom bloggen. Kan vel strengt tatt ikke si det er kjedelig å få delta på all verdens se&hør, tv2, fotball etc - fester ol.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...