Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, jeg har aldri tenkt på det der med "lime kesam og tynne sjokoladeflak" men såklart får hun det tilsendt! Vi har jo sett flere ganger at bloggere får tilsendt alt fra iste til yoghurt, men siden alle får de samme produktene samtidig blir det disse tilfellene veldig gjennomsiktig. Høres naturlig ut at FF får litt "ekstra", eller andre produkter (eller hvertfall velger å skrive om de) siden hun oppfattes som den største bloggen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør seg ikke mer flid enn at det florerer av skrivefeil i alle innleggene hun poster. Jeg synes skrivingen ser ut som hastverksarbeid, men fotoene pleier å være flotte. Så legger hun jo gjerne ut en bildeserie på ti-femten bilder når hun har antrekksbilder. Fotoene kan hun gjerne få skryt for.

Jeg synes det er mannen hennes som fortjener skryt for bildene! Han har blitt en kjempeflink fotograf.

Han kan være irriterende som bare f..., men at han kan ta bilder, ja det skal han ha!

:tommelsmil:

Endret av loffen
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mannen hennes som fortjener skryt for bildene! Han har blitt en kjempeflink fotograf.

Han kan være irriterende som bare f..., men at han kan ta bilder, ja det skal han ha!

:tommelsmil:

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett. Hele bloggen er et symptom på det samfunnet vi lever i desverre. Det å tilstrebe perfeksjonisme skal plutselig være oppskriften på å bli lykkelig.

Fordelen med en "personlig" blogg er jo at leserne får et inntrykk av at hun ønsker kun det beste og bare står inne for produkter som virkelig er bra. At hun er en venninne som anbefaler noe bra videre.

Man ser jo fra kommentarfeltet at dette funker, produkter hun tilfører adlinks er jo utsolgt på timen.

Dersom hun er SÅ fornøyd med et visst pudder, hvorfor er hun ikke trofast mot det? Tre måneder etterpå er hun jo SÅ fornøyd med et annet pudder. Greit nok at man en gang i blant bytter et produkt ut med et annet, men så ofte som hun gjør? Det blir litt i drøyeste laget.

Og så er det dette med kjøp, konsum og materialisme. Skal ikke engang gå inn på dette med kvantitet vs kvalitet. Alt det der gjør at jeg får en klump i magen av å lese bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun skriver at hun BARE har to annonse innlegg i uken, og noen ganger færre. Det stemmer jo ikke? Bare sist uke hadde hun jo fire med ren annonse, og haugevis med annonselenker. Jeg kan heller ikke tenke meg at hun har betalt oppholdet på royal christiania eller frisørtimen selv. Dette er ikke jo merket. Merker jeg blir provosert. Greit nok at hun er en reklameplakat, men da bør hun stå inne for det også, og ikke påstå noe annet enn hva som faktisk er realiteten på bloggen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun skriver at hun BARE har to annonse innlegg i uken, og noen ganger færre. Det stemmer jo ikke? Bare sist uke hadde hun jo fire med ren annonse, og haugevis med annonselenker. Jeg kan heller ikke tenke meg at hun har betalt oppholdet på royal christiania eller frisørtimen selv. Dette er ikke jo merket. Merker jeg blir provosert. Greit nok at hun er en reklameplakat, men da bør hun stå inne for det også, og ikke påstå noe annet enn hva som faktisk er realiteten på bloggen.

Innbiller meg å ha lest at hun får ikke sponset hotellopphold av Christiania, men at hun får en veldig god pris av dem. Hva det betyr reklamemessig aner ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller meg å ha lest at hun får ikke sponset hotellopphold av Christiania, men at hun får en veldig god pris av dem. Hva det betyr reklamemessig aner ikke jeg.

"God pris" vil jo si at hun er sponset, med mindre det er en rabatt som andre også får denne helgen. Kanskje ikke et krav om annonse i tradisjonell forstand, men hun omtaler jo flittig hotellet uansett.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God pris" vil jo si at hun er sponset, med mindre det er en rabatt som andre også får denne helgen. Kanskje ikke et krav om annonse i tradisjonell forstand, men hun omtaler jo flittig hotellet uansett.

Sant det. Jeg vet ikke detaljene i regelverket, men husker hun svarte det i en kommentar og at det derfor ikke var reklame. Reklame er tydeligvis et definisjonsspørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Jeg vet ikke detaljene i regelverket, men husker hun svarte det i en kommentar og at det derfor ikke var reklame. Reklame er tydeligvis et definisjonsspørsmål.

Som vanlig balanserer hun på en knivsegg i gråsonen.

Hvorfor bo der hun bodde når det hadde vært myyye mer praktisk å bo på hotellet der de både spiste kvelden før og hadde bankett etter kampen? Jo, hun har nok en slags deal med de, selv om det ikke går helt tydelig fram av bloggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nickandj

Enn at lesere av CBE sender bursdagsgaver til barnet.. Det synes jeg er litt fascinerende :fnise: Skjønner liksom ikke hvorfor man sender gaver til en fremmed persons barn. Jeg skjønner at bedrifter gjør det, fordi de vil tjene på det. Men "vanlige" folk? :klo:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at lesere av CBE sender bursdagsgaver til barnet.. Det synes jeg er litt fascinerende :fnise: Skjønner liksom ikke hvorfor man sender gaver til en fremmed persons barn. Jeg skjønner at bedrifter gjør det, fordi de vil tjene på det. Men "vanlige" folk? :klo:

De tror hun er en venninne 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Postdamen i Siljan har jo helt sikkert fått en ny arbeidshverdag etter at Sirkus Eriksen flyttet til Siljan. Tenk så mye mer spennende post det er å levere nå.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...