Gjest Verify Skrevet 18. november 2014 #2461 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg synes fotballfrue er veldig vakker. Hun virker så snill og omtenksom og er veldig flink med babyen sin. Samtidig har hun et veldig fint hjem, uansett om det ikke er min stil. Synes bildene hennes er veldig smakfulle. Hun er absolutt en av de mest classy av bloggerne. Ikke legger hun ut bilder som Rannveig Heitemann og Sophie Elise, og hun har et veldig godt språk i bloggen. Ryddig og oversiktlig. Nei, er det en blogger jeg liker er det Fotballfrue Også ELSKER jeg de støvlettene hun bruker i et av de nyeste innleggene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 18. november 2014 #2462 Del Skrevet 18. november 2014 Helt enig. Å planlegge en fest er jo bare halve jobben og moroa- gjennomføringen og utførelsen er jo liksom og en del av det Må bare le. Andre kritiserer FF for å bruke for mye tid og ressurser på en ettårsdag. Dere kritiserer faktisk for å bruke for lite tid. Blir det noensinne bra nok? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 18. november 2014 #2463 Del Skrevet 18. november 2014 Er jo ingen stor krise med en skrivefeil selv om det er kjedelig da, hun kan jo bare bestille en ny bok De er ikke så dyre, hun fikk sikkert noen tusen for å skrive innlegget og en sånn bok koster rundt 200kr eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 18. november 2014 #2464 Del Skrevet 18. november 2014 Første gangen hun tok restylane så skrev hun ikke noe om det. Leserene lurte, og hun lagde innlegg med (sponsede) produkter på hvordan få fyldigere lepper. I realiteten var det restylane som gjorde leppene hennes fyldige, ikke produktene. Etter ei stund innrømmet hun restylane. Andre gangen hun tok så var hun åpen om det fra starten av. Men hun tok også før/etter bilde i dette innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. november 2014 #2465 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Men hun tok også før/etter bilde i dette innlegget? Ja det mener jeg å huske. Var det dette?http://carolinebergeriksen.no/2011/02/09/caroline-tester-6/ Endret 18. november 2014 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 18. november 2014 #2466 Del Skrevet 18. november 2014 Du må nesten legge ut linker for å backe opp påstandene dine, eller så blir tråden stengt. Akkurat desse innleggene om restylane har eg faktisk lest, og ser ikkje heilt kva som er løgn der. I det innlegget eg rekner med du sikter til har ho lagt ut før/etter bilder. Og i kommentarfeltet svarer ho ein leser at ho bruker restylane. Einaste er at ho ikkje skriv dette i blogginnlegget. Det er lagt ut link til hennes innrømmelse om pro-ana-bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 18. november 2014 #2467 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg synes fotballfrue er veldig vakker. Hun virker så snill og omtenksom og er veldig flink med babyen sin. Samtidig har hun et veldig fint hjem, uansett om det ikke er min stil. Synes bildene hennes er veldig smakfulle. Hun er absolutt en av de mest classy av bloggerne. Ikke legger hun ut bilder som Rannveig Heitemann og Sophie Elise, og hun har et veldig godt språk i bloggen. Ryddig og oversiktlig. Nei, er det en blogger jeg liker er det Fotballfrue Også ELSKER jeg de støvlettene hun bruker i et av de nyeste innleggene Hun er en av de bloggerene med best språk. Men det er likevel ikke bra språk på bloggen. Synes faktisk det har tapt seg de siste årene. Overbruk av ordene "så" og "utrolig" gjør at i hvert fall jeg fort blir lei av tekstene hennes. I tillegg er det veldig lange setninger. Opptil 4-5 linjer lange. Og verst av alt; hun avansert ikke hva oxfordkomma er! Men absolutt, i bloggerverden er hun en av de som er flinkest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. november 2014 #2468 Del Skrevet 19. november 2014 Må bare le. Andre kritiserer FF for å bruke for mye tid og ressurser på en ettårsdag. Dere kritiserer faktisk for å bruke for lite tid. Blir det noensinne bra nok? Det er vel forskjell hva folk "legger merke til" på bloggen Jeg er som henne og elsker å planlegge og arrangere fester. Jeg bruker gjerne mye tid på forberedelser og pynt og stæsj som skal matche og se fint ut. Derfor føler jeg at jeg "forstår henne godt" på det området - og derfor syns jeg det er litt rart at hun ikke har lyst til å "fullføre med å gjøre resten selv også" Ikke noe verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 19. november 2014 #2469 Del Skrevet 19. november 2014 Hun virker så snill og omtenksom og er veldig flink med babyen sin. Samtidig har hun et veldig fint hjem, uansett om det ikke er min stil. Synes bildene hennes er veldig smakfulle. Hun er absolutt en av de mest classy av bloggerne. Ikke legger hun ut bilder som Rannveig Heitemann og Sophie Elise, og hun har et veldig godt språk i bloggen. Ryddig og oversiktlig. Helt enig ang bloggen. Hun gjør seg flid når hun skriver og tar bilder og det vises godt og gjør at hun skiller seg fra mange av de andre mest leste :heia: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. november 2014 #2470 Del Skrevet 19. november 2014 Bildene fra den siste annonsen med gave- og hårtips så da ut som de har fått litt mer redigering enn kun lys. Flere som synes det samme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 20. november 2014 #2471 Del Skrevet 20. november 2014 Hun redigerer da mer enn lys!! helt idiotisk at hun nekter for det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 20. november 2014 #2472 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg synes fotballfrue er veldig vakker. Hun virker så snill og omtenksom og er veldig flink med babyen sin. Samtidig har hun et veldig fint hjem, uansett om det ikke er min stil. Synes bildene hennes er veldig smakfulle. Hun er absolutt en av de mest classy av bloggerne. Ikke legger hun ut bilder som Rannveig Heitemann og Sophie Elise, og hun har et veldig godt språk i bloggen. Ryddig og oversiktlig. Nei, er det en blogger jeg liker er det Fotballfrue Også ELSKER jeg de støvlettene hun bruker i et av de nyeste innleggene Så enig med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ive Lina Skrevet 20. november 2014 #2473 Del Skrevet 20. november 2014 De aller fleste klarer å fremstå sympatisk på et intervju de vet vil bli sett av tusenvis. Det er ikke da man byr på sine verste sider. Men kjære vene. Bloggen hennes bør sammenlignes med et magasin - et ukeblad ol. Jeg for min del kjøper magasiner dann og vann når jeg ønsker inspirasjon til å bli "en bedre utgave av meg selv". Når jeg føler meg lat og feit så kjøper jeg Tara Frisk og Shape Up - når jeg vil se på min type klær og lese inspirerende innlegg så kjøper jeg Tara. Når jeg skal kjøpe meg en ny veske så kjøper jeg kanskje et magasin som akkurat den uken har vesker som tema. Jeg hadde aldri i livet brukt tiden min på magasiner med kvinner i utvaska joggeklær og som sitter late i sofaen og sier at de ikke orker trene og er fornøyde med sitt latmannsliv. Jeg leser ikke blogger, men har vært inne på et par i forbindelse med diskusjoner jeg har kommet over her på KG. Caroline leverer en blogg av høy kvalitet. Hun gjør en kjempejobb med innleggene på bloggen. Bildene er av god kvalitet og jeg tror nok at mange henter tips og inspirasjon både når det gjelder klær, vesker og forskjellige kombinasjoner. De som liker Carolines interiørstil kan hente inspirasjon til boligen sin fra flotte og delikate bilder. Hun lager mye bra mat og har detaljerte og fine beskrivelser. Dette er ikke gjort i en håndvending. Når det gjelder trening så har hun også mange fine tips både til øvelser og ikke minst til treningstøy. Av det lille jeg har lest så ser jeg en ung kvinne som er profesjonell i hva hun foretar seg. Hun virker som en varm og flott person som har mye hjertevarme og stor omtanke for sine nærmeste. Bloggen er et glanset magasin og jeg forstår godt at hun ikke ønsker å dele krangler med mannen, toalettbesøk og gråtende barn med omverden. Det er hennes private side og den siden har ingenting med bloggen å gjøre. Jeg må si jeg er langt mer sjokkert og trist av alle de trådene som startes og går til de blir stengt pga stadig hets og spekulering. Det er endel mennesker her som kaster stein i glasshus så det singler lang vei. Hva med å se litt på egen oppførsel og vise fram sin egen beste side fremfor å rakke ned på andre? Må ærlig innrømme at jeg tenker mitt om enkelte her i tråden. Når dere så tydelig ikke kan fordra Caroline, hvorfor leser dere bloggen? "Som en trafikkulykke", skrev en av dere .. vel, det sier mest om den som skrev akkurat det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaBergseng Skrevet 20. november 2014 #2474 Del Skrevet 20. november 2014 Men kjære vene. Bloggen hennes bør sammenlignes med et magasin - et ukeblad ol. Jeg for min del kjøper magasiner dann og vann når jeg ønsker inspirasjon til å bli "en bedre utgave av meg selv". Når jeg føler meg lat og feit så kjøper jeg Tara Frisk og Shape Up - når jeg vil se på min type klær og lese inspirerende innlegg så kjøper jeg Tara. Når jeg skal kjøpe meg en ny veske så kjøper jeg kanskje et magasin som akkurat den uken har vesker som tema. Jeg hadde aldri i livet brukt tiden min på magasiner med kvinner i utvaska joggeklær og som sitter late i sofaen og sier at de ikke orker trene og er fornøyde med sitt latmannsliv. Jeg leser ikke blogger, men har vært inne på et par i forbindelse med diskusjoner jeg har kommet over her på KG. Caroline leverer en blogg av høy kvalitet. Hun gjør en kjempejobb med innleggene på bloggen. Bildene er av god kvalitet og jeg tror nok at mange henter tips og inspirasjon både når det gjelder klær, vesker og forskjellige kombinasjoner. De som liker Carolines interiørstil kan hente inspirasjon til boligen sin fra flotte og delikate bilder. Hun lager mye bra mat og har detaljerte og fine beskrivelser. Dette er ikke gjort i en håndvending. Når det gjelder trening så har hun også mange fine tips både til øvelser og ikke minst til treningstøy. Av det lille jeg har lest så ser jeg en ung kvinne som er profesjonell i hva hun foretar seg. Hun virker som en varm og flott person som har mye hjertevarme og stor omtanke for sine nærmeste. Bloggen er et glanset magasin og jeg forstår godt at hun ikke ønsker å dele krangler med mannen, toalettbesøk og gråtende barn med omverden. Det er hennes private side og den siden har ingenting med bloggen å gjøre. Jeg må si jeg er langt mer sjokkert og trist av alle de trådene som startes og går til de blir stengt pga stadig hets og spekulering. Det er endel mennesker her som kaster stein i glasshus så det singler lang vei. Hva med å se litt på egen oppførsel og vise fram sin egen beste side fremfor å rakke ned på andre? Må ærlig innrømme at jeg tenker mitt om enkelte her i tråden. Når dere så tydelig ikke kan fordra Caroline, hvorfor leser dere bloggen? "Som en trafikkulykke", skrev en av dere .. vel, det sier mest om den som skrev akkurat det. Jeg syns at du, som alle andre som kritiserer diskusjon her inne, skjærer alle over en kam her nå. Det er latterlig hvor mange ganger man må minne folk på at dem faktisk frivillig har klikket seg inn på en tråd som omhandler rampelys inne på et diskusjonsforum. Det er mange her inne som kunne spart seg sine kommentarer på utseende, dattera hennes og ditt og datt, men mange diskuterer faktisk både måten hu oppfører seg og fremstår på på bloggen, og saker de mener ikke blir riktig fremstilt av henne. Om man skal være ukritisk til alt mulig, så hadde det blitt et kjedelig samfunn å leve i. Disse magasinene du refererer til har visse retningslinjer å følge, og det har vel CBE også, noe mange her inne mener hun ikke overholder. I og med at du mener at hun ikke er annet enn et magasin på nett, så regner jeg med du også mener at hun skal følge regler som andre magasiner, blader etc. Det er bare én av sakene som diskuteres her inne. Andre ting er hennes manns oppførsel, hennes egen oppførsel i kommentarfelt (JA, jeg er klar over at enkelte som kommenterer der er helt på jordet, men ofte eier hun ikke folkeskikk overfor folk som kommer med helt vanlige, uskyldige kommentarer, og konstruktiv kritikk tar hun ALDRI til seg), og sist men ikke minst hennes tilnærming til kosthold og trening, som hun så gjennomskuebart og syltynt prøver seg på å kalle "helse". Alle disse tingene forbeholder jeg meg retten til å diskutere, så lenge hun velger å uttale seg om både det ene og det andre uten å ta ansvar for noe som helst. Jeg sikter spesielt til treningstips som er helt høl i huet. Jeg foreslår med dette at du forlater denne tråden, og lar folk diskutere uten å komme med en pekefinger. Kjente mennesker vil alltid prates om, i både positiv og negativ forstand. Jeg mener ikke at de fortjener personlig hets og mobbing, men et kritisk blikk retta mot seg ser jeg ingen problemer med. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ive Lina Skrevet 20. november 2014 #2475 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg syns at du, som alle andre som kritiserer diskusjon her inne, skjærer alle over en kam her nå. Det er latterlig hvor mange ganger man må minne folk på at dem faktisk frivillig har klikket seg inn på en tråd som omhandler rampelys inne på et diskusjonsforum. Det er mange her inne som kunne spart seg sine kommentarer på utseende, dattera hennes og ditt og datt, men mange diskuterer faktisk både måten hu oppfører seg og fremstår på på bloggen, og saker de mener ikke blir riktig fremstilt av henne. Om man skal være ukritisk til alt mulig, så hadde det blitt et kjedelig samfunn å leve i. Disse magasinene du refererer til har visse retningslinjer å følge, og det har vel CBE også, noe mange her inne mener hun ikke overholder. I og med at du mener at hun ikke er annet enn et magasin på nett, så regner jeg med du også mener at hun skal følge regler som andre magasiner, blader etc. Det er bare én av sakene som diskuteres her inne. Andre ting er hennes manns oppførsel, hennes egen oppførsel i kommentarfelt (JA, jeg er klar over at enkelte som kommenterer der er helt på jordet, men ofte eier hun ikke folkeskikk overfor folk som kommer med helt vanlige, uskyldige kommentarer, og konstruktiv kritikk tar hun ALDRI til seg), og sist men ikke minst hennes tilnærming til kosthold og trening, som hun så gjennomskuebart og syltynt prøver seg på å kalle "helse". Alle disse tingene forbeholder jeg meg retten til å diskutere, så lenge hun velger å uttale seg om både det ene og det andre uten å ta ansvar for noe som helst. Jeg sikter spesielt til treningstips som er helt høl i huet.Jeg foreslår med dette at du forlater denne tråden, og lar folk diskutere uten å komme med en pekefinger. Kjente mennesker vil alltid prates om, i både positiv og negativ forstand. Jeg mener ikke at de fortjener personlig hets og mobbing, men et kritisk blikk retta mot seg ser jeg ingen problemer med. Nå har jeg fått sagt hva jeg mener og er fornøyd med det. Når det er sagt så har du INGENTING med hvem som skriver i denne tråden og jeg vil ha meg frabedt at du ber meg forlate tråden. Hvem i all verden er det du tror du er? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. november 2014 #2476 Del Skrevet 20. november 2014 *snip* Jeg leser ikke blogger, men har vært inne på et par i forbindelse med diskusjoner jeg har kommet over her på KG. Caroline leverer en blogg av høy kvalitet. Hun gjør en kjempejobb med innleggene på bloggen. Bildene er av god kvalitet og jeg tror nok at mange henter tips og inspirasjon både når det gjelder klær, vesker og forskjellige kombinasjoner. De som liker Carolines interiørstil kan hente inspirasjon til boligen sin fra flotte og delikate bilder. Hun lager mye bra mat og har detaljerte og fine beskrivelser. Dette er ikke gjort i en håndvending. Når det gjelder trening så har hun også mange fine tips både til øvelser og ikke minst til treningstøy. Av det lille jeg har lest så ser jeg en ung kvinne som er profesjonell i hva hun foretar seg. Hun virker som en varm og flott person som har mye hjertevarme og stor omtanke for sine nærmeste. *snip* Til å 'ikke lese blogger', og av det 'lille du har lest' i CBE sin, så har du så ganske så bestemte meninger om innholdet i den? Tips til treningstøy er reklame, og treningtipsene hennes er helt på trynet. Ville heller anbefalt deg å lese Fitnessbloggen for tips til øvelser, men du leses jo ikke blogger så.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ive Lina Skrevet 21. november 2014 #2477 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Til å 'ikke lese blogger', og av det 'lille du har lest' i CBE sin, så har du så ganske så bestemte meninger om innholdet i den? Tips til treningstøy er reklame, og treningtipsene hennes er helt på trynet. Ville heller anbefalt deg å lese Fitnessbloggen for tips til øvelser, men du leses jo ikke blogger så.. Helt på trynet? De øvelsene hun viste sist jeg så er akkurat de samme jeg gjør 2 ganger i uken når jeg går på Pilates. Dette er øvelser som er ganske standard der jeg trener. Endret 21. november 2014 av Ive Lina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 21. november 2014 #2478 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har egentlig et helt nøytralt syn på fotballfrue. Bloggen hennes er veldig innen "rosablogger"-kategorien, men hun legger ut detaljerte oppskrifter (mange av dem ser faktisk gode ut), og hun er utdannet journalist for guds skyld. Vet du hvor gode karakterer man må ha for å i det hele tatt komme inn på det studiet? Joda, varierer sikkert hvert år, men det ligger ganske høyt. Jeg syns folk må slutte å kritisere henne fordi bloggen hennes fremstiller henne som en "rosablogger/leverienboble". Hun virker som ei søt dame, som svarer godt på spørsmålene (som i tillegg er ganske direkte), og generelt virker som ei grei dame. Ikke mer, ikke mindre. Et ganske normalt menneske, vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 21. november 2014 #2479 Del Skrevet 21. november 2014 Og hun var nok ganske nervøs før og under dette intervjuet, men til tross for det, så svarte hun bra for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 21. november 2014 #2480 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har egentlig et helt nøytralt syn på fotballfrue. Bloggen hennes er veldig innen "rosablogger"-kategorien, men hun legger ut detaljerte oppskrifter (mange av dem ser faktisk gode ut), og hun er utdannet journalist for guds skyld. Vet du hvor gode karakterer man må ha for å i det hele tatt komme inn på det studiet? Joda, varierer sikkert hvert år, men det ligger ganske høyt. Jeg syns folk må slutte å kritisere henne fordi bloggen hennes fremstiller henne som en "rosablogger/leverienboble". Hun virker som ei søt dame, som svarer godt på spørsmålene (som i tillegg er ganske direkte), og generelt virker som ei grei dame. Ikke mer, ikke mindre. Et ganske normalt menneske, vil jeg si. Hun har gått nkf, ikke journalist på høyskolen... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg