LilleSnupp Skrevet 10. mars 2016 #23941 Del Skrevet 10. mars 2016 2 minutter siden, Kamos skrev: Ja, men her glipper da selve kjernen i problemet. Hvordan kan man - dersom man legger den felles oppfatningen av forskning til grunn - konkludere med at "kvinne er kvinne verst"? Studien støtter jo nettopp det motsatte tilfellet? 1: alle konfliktene var rundt samme tema 2: det var oppfatningen av ulike konflikter som ble analysert 3. oppfatningen var jevnt over ganske lik blant både kvinner og menn Altså: både kvinner og menn oppfatter "kvinne-kvinne"-konflikten som "værre" enn "kvinne-mann" eller "mann-mann"-konflikt om samme tema. Hvordan kan dette bli at kvinner er kvinner verst? Den sier jo egentlig bare at vi er forutinntatte i forhold til hvordan vi oppfatter konflikter - og at graden av forutinntatthet er likt fordelt mellom kvinner og menn. Det er fint at forskningen er forstått likt, men å konkludere slik som blir gjort etterpå er jo fullstendig misforstått. Det henger på greip en stund, men så faller det fullstendig sammen...... Ola og Kari diskuterer. Ola er kritisk, mens Kari er vrang - en enkel oppsummering. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. mars 2016 #23942 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, Snøsøta skrev: Hvordan takle kritikk volum 3: 1: Diskrediter og latterliggjør kritikeren. 2: Blånekt 3: Diskretiter kritikeren 4: Blånekt 5: Bruk to-tre mnd på å lese artikler du ikke forstå, men det gjør ikke noe fordi du kan tolke dem og bruke dem som du vil. 6: Si noe helt meningsløst, da mister kritikeren munn og mæle og blir sittende igjen med halvåpen munn og et tomt blikk. Hvis du har mulighet - steng muligheten til å svare videre. You are killing me!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. mars 2016 #23943 Del Skrevet 10. mars 2016 Det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater slik de mener er korrekt. Resten fikk jeg ikke helt med meg, da jeg mer eller mindre døde etter denne påstanden. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. mars 2016 #23944 Del Skrevet 10. mars 2016 Aricia; jeg håper du kan lære av dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. mars 2016 #23945 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Åh nei åh nei Først så forklarer Magni hvorfor forskningsartikkelen ikke kan brukes til å understøtte poenget til CBE. Den konkluderer tross alt med noe helt annet. Så svarer CBE/LKE at den kan brukes likevel. For de skrev jo tross alt at det KAN være slikt fortsatt basert på artikkelen. Magni svarer det er vås og minner om juks å konkludere med helt egne ting tatt ut av løse luften. CBE/LKE blir ufine, personhetser og tillegger motstanden motiver. Og skriver at artikkelen konkluderer med nøyaktig det samme som det Magni sa den konkluderte med i sin kronikk. Her er det en fin liten runddans Endret 10. mars 2016 av Inocybe 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. mars 2016 #23946 Del Skrevet 10. mars 2016 Cbe belærer Magni om bias. How wonderful! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. mars 2016 #23947 Del Skrevet 10. mars 2016 2 minutter siden, Donpedro skrev: Aricia; jeg håper du kan lære av dette. Dette tar jeg med meg inn i arbeidshverdagen! Den ble med ett greiere! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. mars 2016 #23948 Del Skrevet 10. mars 2016 Tror ikke jeg får sove i natt etter dette. 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. mars 2016 #23949 Del Skrevet 10. mars 2016 4 minutter siden, Aricia skrev: Dette tar jeg med meg inn i arbeidshverdagen! Den ble med ett greiere! Angrer på at jeg brukte tid på metodestudier. Du kan ihvertfall se frem til dobbel/trippel effektivitet på jobb. Send Siljan en vennlig tanke på lønningsdagen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 10. mars 2016 #23950 Del Skrevet 10. mars 2016 Hadde det ikke vært for at jeg har sett de i virkeligheten, hadde jeg aldri trodd at de to var virkelige mennesker som levde i samme land som meg selv. De er så morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. mars 2016 #23951 Del Skrevet 10. mars 2016 Nydelig. og hvorfor tror cbe/lke at det gjøres forskning? For å produsere svar vi kan tolke som vi vil? samfunnet hadde spart masse penger på bare å ..... Gjette? Synse? 😂 Hadde vært samme verdi i de svarene. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 10. mars 2016 #23952 Del Skrevet 10. mars 2016 Jaja. Mens vi venter fant jeg et bilde lagt ut av isen, da. https://instagram.com/p/BCyAnETKj0o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. mars 2016 #23953 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg tror ikke noe på at den isen inneholder kun 36 kalorier. For slik forskning som er gjort på den kan jo tolkes på så mange forskjellige måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 10. mars 2016 #23954 Del Skrevet 10. mars 2016 Dette er så spennende at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få sove i natt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 10. mars 2016 #23955 Del Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, gjestvest skrev: Jeg tror ikke noe på at den isen inneholder kun 36 kalorier. For slik forskning som er gjort på den kan jo tolkes på så mange forskjellige måter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. mars 2016 #23956 Del Skrevet 10. mars 2016 vedder en tier på at LKE sier noe om cherrypicking neste gang han svarer 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 10. mars 2016 #23957 Del Skrevet 10. mars 2016 5 minutter siden, Amafalathiel skrev: vedder en tier på at LKE sier noe om cherrypicking neste gang han svarer Eventuelt stråmenn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 10. mars 2016 #23958 Del Skrevet 10. mars 2016 16 minutter siden, Mahnaz skrev: Jaja. Mens vi venter fant jeg et bilde lagt ut av isen, da. https://instagram.com/p/BCyAnETKj0o/ Liker spesielt godt at den er tagget med #ana... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. mars 2016 #23959 Del Skrevet 10. mars 2016 Etter å ha lest tilsvarene fra CBE* på Magni O. Fugleruds kommentar, foreslår jeg at vi kan bruke svarene til å spille "bingo". Den som klarer å krysse av flest punkter på denne listen http://www.don-lindsay-archive.org/skeptic/arguments.html#fast vinner. Taperen må spise en viss iskrem som nettopp er kommet på markedet ... *Jeg bruker navnet CBE i dette tilfellet, siden det er under dette navnet en person har svart Fuglerud. Hvorvidt det er CBE selv, ektemannen eller en tredje person er for meg irrelevant. Dog, med hensyn til at vedkommende henviser til CBE-bloggen og drar opp hendelser som strengt tatt kun har argumentativ viktighet for CBE, så er jeg ganske sikker på at det er CBE eller LKE som har skrevet tilsvarene. Og da er det likegyldig om det er CBE eller LKE. Det er "undertegnet" med CBE, og dermed er det også hun som står ansvarlig for disse ytringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. mars 2016 #23960 Del Skrevet 10. mars 2016 26 minutter siden, Amafalathiel skrev: vedder en tier på at LKE sier noe om cherrypicking neste gang han svarer Nei, nå er det bias og biased som gjelder. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg