Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Lalalala59

Hun har tidligere skrevet at hun nå er fornøyd med hvordan hun ser ut i dag, og at dette vil hun lære datteren. Hun skriver at hun ikke tar noen plastiske operasjoner, men hun opererer seg jo hver dag gjennom bildene. Kinnben, hake-, øye- og nesepartiet blir ganske redigert (sånn som hun ville sett ut hvis hun hadde operert seg). For meg blir det bare for dumt å late som du er fornøyd med deg selv når du ikke er det. Hva med heller å skrive et ektefølt innlegg om det å ikke være fornøyd med utseendet/hva kan man gjøre for å like seg selv? 

Jeg har sett henne i virkeligheten mange ganger. Det er derfor jeg synes det er så trist. Det er virkelig natt og dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, Treningsjunkie1 skrev:

Men så er det jo slik at ingen av oss legger ut dårlige bilder av oss selv. Regner ikke med du gjør det på facebook profilen din heller?

Ha ha, jo jeg legger ut mange dårlige bilder.Er bare morsomt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Syns hun ser flott ut, men så skal det sies at det ligger MYE jobb bak utseende. Syns bloggen har vært inspirerende  når det gjelder matoppskrifter, det har vært enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun gjorde en fin figur på videoen hun la ut i forbindelse med spørsmålsrunden. Hva syns dere?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Llise skrev:

Syns hun gjorde en fin figur på videoen hun la ut i forbindelse med spørsmålsrunden. Hva syns dere?

Veldig enig med deg! :biggrin:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
1 time siden, Llise skrev:

Helt enig, syns hun var helskjønn her. Svarte godt for seg, virker veldig jordnær og ekte på videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Llise skrev:

Bra figur i fht hvordan hun kan virke, men synes allikevel hun virker selvhøytidelig og veldig selvopptatt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emilie112 skrev:

Bra figur i fht hvordan hun kan virke, men synes allikevel hun virker selvhøytidelig og veldig selvopptatt. 

lol

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at hun virket mye mer jordnær og hyggelig i spørsmålsrundefilmen:) Mitt inntrykk av CBE gjennom bloggen er at hun og mannen er over gjennomsnittet selvhøytidlige, bedrevitende og kverulerende. Jeg synes faktisk hun virket som ei søt og trivelig dane gjennom filmen:) (med noen innslag av at det er tydelig at hun ønsker å fremstå best mulig) Jeg ble positivt overrasket!

Endret av Eira.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bnanny
5 timer siden, Llise skrev:

Vel, hun har jo fått spørsmålene på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke denne dikotomien på hvem som er engelen og hvem som er trollet. Faktum er at begge bloggeierne er ansvarlige for bedriften utad,  både i innleggene og hva/hvordan det besvares i kommentarfeltet.

Så lenge vi ikke vet hvem av bloggeierne det er vi har med å gjøre, vet vi heller ikke om det er en av dem - eller begge  - som et trollete. Og, de er tross alt i et forhold til hverandre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. disse insta-bildene: Det stemmer at lys kan forverre/forbedre et normalt godt utseende, men eksemplene viser klart at uttalte rynker klones bort på bloggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Cornucopia skrev:

Jeg liker ikke denne dikotomien på hvem som er engelen og hvem som er trollet. Faktum er at begge bloggeierne er ansvarlige for bedriften utad,  både i innleggene og hva/hvordan det besvares i kommentarfeltet.

Så lenge vi ikke vet hvem av bloggeierne det er vi har med å gjøre, vet vi heller ikke om det er en av dem - eller begge  - som et trollete. Og, de er tross alt i et forhold til hverandre. 

Helt enig, og jeg vil tillegge at etter min menig gjelder det alle sosiale medier. Om de svarer her undercover, eller på facebook i eget navn. Diskutereres det blogger eller sosiale medier, så speiler det av på bedriften bak.

På lik linje om VD for Statoil uttaler seg. Eller en tilfeldig lærer uttaler seg ekstrem politisk på nett/i media.

@slipset Synes det er helt unødvendig å kommentera talefeil. Det har ingenting ved noe å gjøre.

mvh person med medfødt ganespalte.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som er interessert i lesertallene til cbe.no (fra blogglisten.no):

Skjermbilder fra 27.02.15 - 05.03.15  og 27.02.15 - 04.03.16  + 05.03.16 viser følgende utvikling i løpet av ett år:

• fra 05.03.15 til 05.03.16: 23.848 færre norske og utenlandske lesere
  • fra 04.03.15 til 04.03.16: 19.158 færre norske og utenlandske lesere
  • fra 03.03.15 til 03.03.16: 21.916 færre norske og utenlandske lesere
  • fra 02.03.15 til 02.03.16: 20.449 færre norske og utenlandske lesere
  • fra 01.03.15 til 01.03.16: 18.341 færre norske og utenlandske lesere
  • (29.02.16: skuddår)
  • fra 28.02.15 til 28.02.16: 7.617 færre norske og utenlandske lesere
  • fra 27.02.15 til 28.03.16: 14.839 færre norske og utenlandske lesere

Tilføyelse: Tar også med endringer i global rangering:

• 05.03.15 - 0503.16: fra 2 til 7
  • 04.03.15 - 04.03.16: fra 2 til 6
  • 03.03.15 - 03.03.16: fra 3 til 7
  • 02.03.15 - 02.03.16: fra 3 til 4
  • 01.03.15 - 01.03.16: fra 3 til 4 
  • (29.02.16: skuddår)
  • 28.02.15 - 28.02.16: fra 3 til 4
  • 27.02.15 - 28.03.16: fra 3 til 5
Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, Emilie112 skrev:

Med tanke på at spørsmålene omhandler henne, så kan det vel være ganske vanskelig å ikke virke selvopptatt.

Personlig syns jeg videoen var bra. Hun klarte å vekke en følelse i meg at jeg kjenner henne, men det er så fjernt fra virkeligheten du får det. Kudos.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt to events med Bianco i Sandvika og på Storo, men hun blogger om kaffe på senga og havregrøt.

Skjønner ikke helt tankegangen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:

Hun har hatt to events med Bianco i Sandvika og på Storo, men hun blogger om kaffe på senga og havregrøt.

Skjønner ikke helt tankegangen.

Hun kommer nok til å blogge om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...