Shopgirl2014 Skrevet 10. november 2018 #63101 Del Skrevet 10. november 2018 3 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Gjenkjennelsesfaktoren på bloggen er høy. Jeg får også alltid gubben til å ta bilder av meg i stua iført lakk, høye heler og dyp utringning. Skrevende ben, innsugd mage og forsøk på kom-og-ta-meg-Lasse blikk, når man nettopp har sett bloggeieren "pakke inn sponsede julegaver til barna" i et betalt partnerskap med "Småungene". Jeg skjønner ikke budskapet bloggeierne selger: hektisk småbarnshverdag med fetisj i stua etter leggetid? De er så forbasket i utakt med resten av verden🙄 Kan hun selge bare selge ett budskap? Hun prøver vel å vise flere sider av seg selv, og de fleste har personligheter med flere sider - også bloggeiere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. november 2018 #63102 Del Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Kan hun selge bare selge ett budskap? Hun prøver vel å vise flere sider av seg selv, og de fleste har personligheter med flere sider - også bloggeiere. Hva tenker du var budskapet her? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 10. november 2018 #63103 Del Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Kan hun selge bare selge ett budskap? Hun prøver vel å vise flere sider av seg selv, og de fleste har personligheter med flere sider - også bloggeiere. De fleste av oss gjør ikke reklameplakat av oss. Det er en årsak til at de fleste magasiner retter seg etter en snevrere/bestemt målgruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. november 2018 #63104 Del Skrevet 10. november 2018 50 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Kan hun selge bare selge ett budskap? Hun prøver vel å vise flere sider av seg selv, og de fleste har personligheter med flere sider - også bloggeiere. Hvis det er flere sider bloggeieren prøver å vise på bloggen, så burde de la det være når det faller så platt. Hvem er målgruppen igjen? Hva mener du selv at budskapet til dem er? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 10. november 2018 #63105 Del Skrevet 10. november 2018 53 minutter siden, Kollontaj skrev: Hva tenker du var budskapet her? Har jeg ingen formening om. 3 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Hvis det er flere sider bloggeieren prøver å vise på bloggen, så burde de la det være når det faller så platt. Hvem er målgruppen igjen? Hva mener du selv at budskapet til dem er? Hvilken målgruppe bloggen retter seg mot vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. november 2018 #63106 Del Skrevet 10. november 2018 På «girls night out»-bildene ser det ut som om hun har tatt på leppestift langt utenfor egen leppekant om man zoomer inn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sideburn Skrevet 10. november 2018 #63107 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Kanskje målgruppen er noen i swingers-miljøet? Kan se slik ut på disse lakkbukse-bildene med sexy benspredning. 😬 Endret 10. november 2018 av Sideburn 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. november 2018 #63108 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg synes egentlig det er rart hun har kommentarfelt. Hva er hensikten med det, egentlig? At leserne skal sitte og lese alt skrytet hun publiserer og at hun svarer tusen takk og hvor klærne er kjøpt? Det ser bare pinlig ut men forteller meg også en del om hvor selvopptatt og avhengig av bekreftelse denne bloggeren er. Når vi vet at noen av disse kommentarene er selvprodusert blir det helt latterlig. Jeg har mer respekt for bloggere uten kommentarfelt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 10. november 2018 #63109 Del Skrevet 10. november 2018 22 minutter siden, Surikatt skrev: Jeg synes egentlig det er rart hun har kommentarfelt. Hva er hensikten med det, egentlig? At leserne skal sitte og lese alt skrytet hun publiserer og at hun svarer tusen takk og hvor klærne er kjøpt? Det ser bare pinlig ut men forteller meg også en del om hvor selvopptatt og avhengig av bekreftelse denne bloggeren er. Når vi vet at noen av disse kommentarene er selvprodusert blir det helt latterlig. Jeg har mer respekt for bloggere uten kommentarfelt. Jeg tror ikke bloggen ville eksistert hvis det ikke var et kommentarfelt. I tillegg til penger, så er det jo helt åpenbart at motivasjonen for bloggen er å få positive kommentarer på eget og barnas utseende. Selv tror jeg at LKE står for en del av modereringen, slik at gullkalven slipper en god del av negative kommentarer på utseendet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 10. november 2018 #63110 Del Skrevet 10. november 2018 På 1.11.2018 den 18.48, formula skrev: "Kontraproduktivt" ble også brukt både her og der en periode☺️Gøy med nye ord. Kan jo begynne å lure på om han har sånn dorull med « dagens fremmedord» #klaskersegoppgittipannenemoji. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sad_shadow Skrevet 10. november 2018 #63111 Del Skrevet 10. november 2018 Hun har ikke skrevet noe i dag. Muligens det ble for mye i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. november 2018 #63112 Del Skrevet 10. november 2018 18 minutter siden, Piggi skrev: Kan jo begynne å lure på om han har sånn dorull med « dagens fremmedord» #klaskersegoppgittipannenemoji. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 10. november 2018 #63113 Del Skrevet 10. november 2018 10 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Gjenkjennelsesfaktoren på bloggen er høy. Jeg får også alltid gubben til å ta bilder av meg i stua iført lakk, høye heler og dyp utringning. Skrevende ben, innsugd mage og forsøk på kom-og-ta-meg-Lasse blikk, når man nettopp har sett bloggeieren "pakke inn sponsede julegaver til barna" i et betalt partnerskap med "Småungene". Jeg skjønner ikke budskapet bloggeierne selger: hektisk småbarnshverdag med fetisj i stua etter leggetid? De er så forbasket i utakt med resten av verden🙄 Ikke glem at cbe.no er et glanset magasin som ikke gjenspeiler virkeligheten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sad_shadow Skrevet 10. november 2018 #63114 Del Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Kleenex skrev: Ikke glem at cbe.no er et glanset magasin som ikke gjenspeiler virkeligheten Det er ikke et annet enn fasade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 10. november 2018 #63115 Del Skrevet 10. november 2018 Har hun fått noen som jobber på restauranten eller noe til å ta bilder av at hun og venninna står i en tilgjort "artig passiar"? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 10. november 2018 #63116 Del Skrevet 10. november 2018 1 time siden, Rubella skrev: Noe i den duren ja😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 11. november 2018 #63117 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) 20 timer siden, Anonym90059005 skrev: Har hun fått noen som jobber på restauranten eller noe til å ta bilder av at hun og venninna står i en tilgjort "artig passiar"? Lassebasse var sikkert med på lasset Endret 11. november 2018 av MorUgle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 11. november 2018 #63118 Del Skrevet 11. november 2018 Ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 11. november 2018 #63119 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Skulle gjerne ha sett det regnskapet deres brutt ned pr mnd. CBE er sikkert glad i jul altså, men først og fremst er det nok høysesong for spons og reklame. Det forklarer ikke minst hvorfor påska starter tidlig i mars, høsten starter i august, og jula starter tidlig i november. Det høres smack ut som handelstandens kalender: Påsken starter 8. mars med reklame for x-life: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/08/urban-paske-eller-paske-til-fjells/ Sommeren starter 5. april med annonselenker fra Boozt (men har flere små drypp like før) og følges opp med en "spontan ferietur" 9. april, også med annonselenker fra boozt): https://www.carolinebergeriksen.no/2018/04/05/wishlist-for-summer/ 17. mai starter 7. mai med annonselenker fra boozt: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/07/17-mai-kjoler-til-deg-og-til-de-minste-jentene/ Høsten starter 8. august med annonselenker fra boozt: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/08/sommerferie-host-hverdag/ Jula starter 9. november med reklame for småungene: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/11/09/de-forste-julegavene-er-hus/ Typisk innhold i disse innleggene er å, jeg er så glad i; jeg har så mange minner fra; jeg klarer ikke vente osv. Skikkelig troverdig dette bloggmediet altså. Endret 11. november 2018 av Snøsøta Byttet ut imgur med direktelenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 11. november 2018 #63120 Del Skrevet 11. november 2018 Instagram, de to siste bildene. Det ene av bare CBE har nesten 1500 liker. Det andre er av barn som kysser pappa, og det har nesten 6000 likerklikk. Derfor vil de aldri komme til å slutte å eksponere barna. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg