FruRosa Skrevet 13. september 2018 #60781 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, kokkos skrev: Aha, takk 🙂 Akkurat _det_ skjønner jeg godt at de vil, for det ble virkelig ikke pent med mørkt gulv. Eller om det var selve arbeidet. Usikker. Det var etter mine begreper et veldig lite heldig resultat/helhet, hvertfall. Selvsagt er det pga dårlig arbeid fra håndverkerne de må fikse alle gulvene allerede. Ikke det faktum at de angrer på at de valgte mørke gulv. Ref bloggen 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 13. september 2018 #60782 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, FruRosa skrev: Selvsagt er det pga dårlig arbeid fra håndverkerne de må fikse alle gulvene allerede. Ikke det faktum at de angrer på at de valgte mørke gulv. Ref bloggen Om du har sett bildene av de mørke gulvene så ser en at det er dårlig arbeid, så ripete og stygt oljet. Men blir så mye finere med lyse gulv, så ville valgt det i utgangs punktet selv . Men det er lov å feile, dette er ikke den verste feilen en kan gjøre. De skiftet ikke gulvene nede i stuene, så kostnaden å gjøre det om er ikke all verden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september 2018 #60783 Del Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, virkelig skrev: Om du har sett bildene av de mørke gulvene så ser en at det er dårlig arbeid, så ripete og stygt oljet. Men blir så mye finere med lyse gulv, så ville valgt det i utgangs punktet selv . Men det er lov å feile, dette er ikke den verste feilen en kan gjøre. De skiftet ikke gulvene nede i stuene, så kostnaden å gjøre det om er ikke all verden Jeg har sett bildene ja, gulvene er ikke pene. Men om de hadde elsket det mørke like mye som hun ga uttrykk for i starten, kunne de jo pusset dem opp igjen (skikkelig) og beholdt fargen... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 13. september 2018 #60784 Del Skrevet 13. september 2018 Hun har skrevet tidligere at hun ikke bruker truse under treningstightsen, og at det er derfor det er sånn hvit forsterkning i skrittet på dem. Slik at man skal slippe å bruke truse under. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 13. september 2018 #60785 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, FruRosa skrev: Jeg har sett bildene ja, gulvene er ikke pene. Men om de hadde elsket det mørke like mye som hun ga uttrykk for i starten, kunne de jo pusset dem opp igjen (skikkelig) og beholdt fargen... Hun skrev vel at alt av støv og smuler syntes på det mørke. Det var vel et ønske om å ha mørke gulv, så har hun prøvd det. Funker dårlig med barn og hunder, for noen funker det og andre ikke. Når det da attpåtil var så dårlig utført så velger de gå for lyse. De lyse de har gjort i stand i 2.etg.ble nå ihvertfall fine, så regner med at det blit flott når det er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 13. september 2018 #60786 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 26 minutter siden, MissLucy skrev: hæ? prøvde de å låne truse av de som jobber i resepsjonen? Tydeligvis. Eller det som blir sagt ordrettet i episoden er: «Lars-Kristian har spurt i resepsjonen, men de har ikke truse. Da får vi gamble på at det går fint». Endret 13. september 2018 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september 2018 #60787 Del Skrevet 13. september 2018 2 minutter siden, virkelig skrev: Hun skrev vel at alt av støv og smuler syntes på det mørke. Det var vel et ønske om å ha mørke gulv, så har hun prøvd det. Funker dårlig med barn og hunder, for noen funker det og andre ikke. Når det da attpåtil var så dårlig utført så velger de gå for lyse. De lyse de har gjort i stand i 2.etg.ble nå ihvertfall fine, så regner med at det blit flott når det er ferdig. Veldig enig i at mørke gulv funker dårlig med barn og hunder, og gulvene deres er MYE finere når de er lyse. Det som irriterer meg litt er det at hun ikke bare kan skrive "vi valgte feil, vi burde hørt på alle dere som advarte oss mot mørke gulv". For det manglet ikke på advarsler da de pusset opp første gang... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 13. september 2018 #60788 Del Skrevet 13. september 2018 16 minutter siden, FruRosa skrev: Veldig enig i at mørke gulv funker dårlig med barn og hunder, og gulvene deres er MYE finere når de er lyse. Det som irriterer meg litt er det at hun ikke bare kan skrive "vi valgte feil, vi burde hørt på alle dere som advarte oss mot mørke gulv". For det manglet ikke på advarsler da de pusset opp første gang... Hun skrev vel i teksten at de ble advart mot mørke gulv fra flere kanter, men at de ønsket det allikevel siden de syntes det var knallfint. De ble advart men det var vel folk som var for mørke gulv også , men det er mange som har mørke gulv hvor det funker også , både med barn og hund, så kommer nok veldig an på gulvet og behandlingen det er gitt etc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 13. september 2018 #60789 Del Skrevet 13. september 2018 Hmm.. plutselig er ikke instastoryen merket som reklame på alle bildene lenger. Rart det der gitt. #bestiklassen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 13. september 2018 Populært innlegg #60790 Del Skrevet 13. september 2018 En av begrunnelsene hennes for å være med på bloggerne var for å vise at hun/de jobber beinhardt hver eneste dag med bloggen. Når jeg da ser de står i tospann kl. 13 på en hverdag og lager pølsegrateng, før de skal på partrening, så tenker jeg kanskje korthuset faller litt sammen allerede der.... Ellers kjører de litt rundt i Sarp og omegn, tar noen bilder, spiser en lunsj ute og tar litt selfies og vurderer hvilket filter som blir best... Jaja, hvis dette er de hektiske dagene og dette er den ekte Caroline, så tenker jeg at vi får bekreftet en gang for alle, at hennes oppfattelse av en travel hverdag er så fjernt fra resten av Norge som det kan få blitt. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 13. september 2018 #60791 Del Skrevet 13. september 2018 Har sett på blogger og så utrolig pinlig det er med å late som man har glemt igjen truse.. kombinert med hvordan hun stikker tunga frem i munnen når hun snakker virker bloggeren veldig umoden. Hva er dette for noe,egentlig? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. september 2018 #60792 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 17 minutter siden, Anonym90059005 skrev: En av begrunnelsene hennes for å være med på bloggerne var for å vise at hun/de jobber beinhardt hver eneste dag med bloggen. Når jeg da ser de står i tospann kl. 13 på en hverdag og lager pølsegrateng, før de skal på partrening, så tenker jeg kanskje korthuset faller litt sammen allerede der.... Ellers kjører de litt rundt i Sarp og omegn, tar noen bilder, spiser en lunsj ute og tar litt selfies og vurderer hvilket filter som blir best... Jaja, hvis dette er de hektiske dagene og dette er den ekte Caroline, så tenker jeg at vi får bekreftet en gang for alle, at hennes oppfattelse av en travel hverdag er så fjernt fra resten av Norge som det kan få blitt. tenkte i grunnen det samme. Andre folk har det travlere på en lat feriedag enn det de to viste frem fra arbeidshverdagen sin. Endret 13. september 2018 av MissLucy 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 13. september 2018 #60793 Del Skrevet 13. september 2018 2 minutter siden, Emilie112 skrev: Har sett på blogger og så utrolig pinlig det er med å late som man har glemt igjen truse.. kombinert med hvordan hun stikker tunga frem i munnen når hun snakker virker bloggeren veldig umoden. Hva er dette for noe,egentlig? Antageligvis feil i munnmotorikken 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. september 2018 #60794 Del Skrevet 13. september 2018 58 minutter siden, Skrueløs skrev: Tydeligvis. Eller det som blir sagt ordrettet i episoden er: «Lars-Kristian har spurt i resepsjonen, men de har ikke truse. Da får vi gamble på at det går fint». Mener du virkelig at CBE ikke fikk låne trusa til en av dem i resepsjonen?! Ærlig talt! Hva slags møkkahotell var de på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tro Smo Konosoro Skrevet 13. september 2018 Populært innlegg #60795 Del Skrevet 13. september 2018 Lurer du på hva slags typer som leser og kommenterer denne bloggen? CBE vil ha annonsører til å tro at det er høyt utdannede kvinner mellom 20 og 35..(var det ikke noe sånt?) Svaret får du derimot i denne kommentaren: xxx xxx 15 TIMERSIDEN SVAR Er ikke melis finmalt sukker blandet med hvetemel? 😐 sier jeg bare. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 13. september 2018 #60796 Del Skrevet 13. september 2018 Kva med ei sånn papirtruse dei har spa-avdelinga på hotellet?😆 Nei, nok trusepreik no, men det heile berre visar kor falskt og teit hele opplegget er. «Sjå kor vill og sexy eg er som gjeng truselaus på fest lizzom» 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2018 #60797 Del Skrevet 13. september 2018 Er vel fullt av butikker i nærheten av hotellet så burde vært null problem å sende mannen ut for å kjøpe ei truse mens fruen ble dallet opp av frisør og sminkør. Hadde tatt max 10min. Dette blir bare teit 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 13. september 2018 #60798 Del Skrevet 13. september 2018 @Tro Smo Konosoro 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september 2018 #60799 Del Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, Glufseguri skrev: Kva med ei sånn papirtruse dei har spa-avdelinga på hotellet?😆 Nei, nok trusepreik no, men det heile berre visar kor falskt og teit hele opplegget er. «Sjå kor vill og sexy eg er som gjeng truselaus på fest lizzom» At de ikke klarte å finne et eneste sted i Oslo der hun kunne kjøpe seg en truse... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. september 2018 #60800 Del Skrevet 13. september 2018 en ting hun bør ha lært av den trusehistorien er å lære seg å planlegge bedre når hun skal pakke til en tur. Jeg ville anbefalt å skrive en liste, og gjerne slik at hvert antrekk er planlagt ned til minste detalj, og da mener jeg alt: Klær, undertøy, smykker, skipperlue - alt! Og legg gjerne tilbehøret - f.eks trusa - i en separat plastpose - en pose til hvert antrekk. Og skriv pakkeliste! lister er gull. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg