Gjest 2ney Skrevet 11. september 2018 #60661 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) 2 timer siden, Xstrella skrev: Endret 11. september 2018 av 2ney Feilsitering.. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. september 2018 #60662 Del Skrevet 11. september 2018 Frontpartiet økte betraktelig og, men det må være god push up bh. Graviditet ødela ikke noe kropp vet dere. 🙄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 11. september 2018 Forfatter Populært innlegg #60663 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Det er sant at LKE slet mye med skader og satt mest på benken, og det var sikkert lurt å legge opp før kroppen hans var helt oppbrukt og trengte kirurgi. Men jeg syns paret var dumdristige som valgte å legge alle eggene i samme kurv; dvs å fulltidsansette begge i Treasures. Det har tross alt gått stabilt nedover med leser- og følgertall siden 2015. At ingen av dem har en skikkelig utdannelse som kan gi en sikker inntekt er nokså uansvarlig mtp at de har et enormt forbruk og to små barn. Å satse på fotografering når bloggbobla sprekker, da kun basert på ett stk nettbasert kurs, er risikabelt. LKEs portefølje består av tusenvis av overredigerte bilder som viser 1 stk pinnestiv modell med kunstig smil, samt ihjelredigerte naturbilder (turkise biler, anyone?). Uttalelser som at Kim Kardashian og Beyoncé Knowles er 20 kg overvektige, samt CBEs kroppshysteri under svangerskapene vil nok også få de fleste vordende kunder til å skygge banen. Det finnes tross alt flere veletablerte fotobutikker i Sarpsborg som de ikke har sjanse til å konkurrere mot. Det er korttenkt å ikke prioritere utdanning nå mens de faktisk har massevis av tid. Å ha tid til både filmkvelder og trening 4-5 ganger i uka er noe de fleste fulltidsarbeidende flerbarnsforeldre kan skyte en lang, hvit pinn etter. Endret 11. september 2018 av Ultiva 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 11. september 2018 #60664 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) 5 minutter siden, 2ney skrev: Endret 11. september 2018 av 2ney Gjør feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 11. september 2018 #60665 Del Skrevet 11. september 2018 https://www.vgtv.no/video/164014/caroline-berg-eriksen-med-i-bloggerne Så er det crazy-Caroline vi skal bli kjent med? Hun som ikke er prippen, hun som legger ut snap av dansing i fylla... Tviler på at vi får se noe særlig til det. De to tviholder så hardt på fasaden. Litt synd, for de har alt å vinne på å vise litt mer menneskelige sider. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2018 #60666 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) For de som undrer over utseendet til bloggeieren, dette er blitt undret over gjentatte ganger, spesielt med minnet om bilderedigerinsskandalen: Cbe.no har skrevet et eget innlegg om utseendeforandring der bloggeieren nekter for operasjoner og fillers, men vil være ærlig om filleren restylane. Botox nevnes ikke med et ord. I det hele tatt vet hun ikke hva hun vil om verken kosmetiske injeksjoner eller plastisk kirurgi eller om hun skal være ærlig om det, og konkluderer med at leserne må bestemme om hun skal være ærlig om det hvis hun begår det hun ikke vet hva hun vil om. Skrevet i april 2016, så jeg lurer litt på om det er en forsinket aprilsnarr. Direktelenke: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/17/fortelleellerikkefortelle/ Endret 11. september 2018 av Revenge of Cthulhu 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #60667 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) 7 minutter siden, Hummingbird2 skrev: https://www.vgtv.no/video/164014/caroline-berg-eriksen-med-i-bloggerne Så er det crazy-Caroline vi skal bli kjent med? Hun som ikke er prippen, hun som legger ut snap av dansing i fylla... Tviler på at vi får se noe særlig til det. De to tviholder så hardt på fasaden. Litt synd, for de har alt å vinne på å vise litt mer menneskelige sider. Men kommentarjuks angrer hun ikke på.. Hva med brudd på lovverket? Det burde hun virkelig angre på. Endret 11. september 2018 av Snaskesnusken 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. september 2018 #60668 Del Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Ultiva skrev: Det er sant at LKE slet mye med skader og satt mest på benken, og det var sikkert lurt å legge opp før kroppen hans var helt oppbrukt og trengte kirurgi. Men jeg syns paret var dumdristige som valgte å legge alle eggene i samme kurv; dvs å fulltidsansette begge i Treasures. Det har tross alt gått stabilt nedover med leser- og følgertall siden 2015. At ingen av dem har en skikkelig utdannelse som kan gi en sikker inntekt er nokså uansvarlig mtp at de har et enormt forbruk og to små barn. Å satse på fotografering når bloggbobla sprekker, da kun basert på ett stk nettbasert kurs, er risikabelt. LKEs portefølje består av tusenvis av overredigerte bilder som viser 1 stk pinnestiv modell med kunstig smil, samt ihjelredigerte naturbilder (turkise biler, anyone?). Uttalelser som at Kim Kardashian og Beyoncé Knowles er 20 kg overvektige, samt CBEs kroppshysteri under svangerskapene vil nok også få de fleste vordende kunder til å skygge banen. Det finnes tross alt flere veletablerte fotobutikker i Sarpsborg som de ikke har sjanse til å konkurrere mot. Det er korttenkt å ikke prioritere utdanning nå mens de faktisk har massevis av tid. Å ha tid til både filmkvelder og trening 4-5 ganger i uka er noe de fleste fulltidsarbeidende flerbarnsforeldre kan skyte en lang, hvit pinn etter. Kunne ikke vært mer enig! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 11. september 2018 #60669 Del Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Hummingbird2 skrev: https://www.vgtv.no/video/164014/caroline-berg-eriksen-med-i-bloggerne Så er det crazy-Caroline vi skal bli kjent med? Hun som ikke er prippen, hun som legger ut snap av dansing i fylla... Tviler på at vi får se noe særlig til det. De to tviholder så hardt på fasaden. Litt synd, for de har alt å vinne på å vise litt mer menneskelige sider. Jeg ler meg fillete. Den snappen husker jeg såå godt siden det var noe av det kleineste jeg har sett, men det som gjør det så gøy er hun nektet for at hun var full. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. september 2018 #60670 Del Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Nå skrev vel @Viking-girl at han aldri har vært en spiller i toppsjiktet, og det stemmer vel overens med det du også skriver? Han har spilt på høyeste nivå i Norge i en helt ok klubb i norsk målestokk. Han har aldri vært på A-landslaget, han har aldri spilt for et utenlandsklubb, flopp eller ikke så ligger jo det over det nivået LKE har vært på, så jeg kan ikke se at hun har feil i at han aldri har vært i toppsjiktet? Norsk fotball er rimelig lavt rangert i fotballverden for å si det mildt, selv om man har fått frem noen talenter oppigjennom, så jeg synes Viking-girl treffer godt med påstanden sin. Når det gjelder at han ikke fikk fornyet kontrakt mener jeg at det har vært dokumentert her tidligere? Han satt så og si kontinuerlig på benken i sin siste sesong i Odd og for oss som følger med i fotball, er det ganske tydelige signaler på at du er på vei ut av klubben (mulig det var noen skader også, men det var ikke bare det...). Takk! ❤️ @Jobbermedbarn Har god peiling på norsk fotball, og utdypet ikke så mye, men takk igjen for at du tok meg i forsvar. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. september 2018 #60671 Del Skrevet 11. september 2018 20 timer siden, Bettys skrev: https://www.seher.no/kjendis/jeg-glemte-trusa-hjemme/70193830 Godt man har Honolulu breeze Too much informartion takk🙈 Treningsbukser kan vel sjeldent vaskes på så veldig høy temperatur så de treningsbuksene får nok sitt helt eget økosystem etterhvert 🤢 Fra nå av kommer jeg alle til å forbinne alle fruens treningsbuksebilder med, ja... I det minste forklarer det hvorfor hun føler hun må ty til underlivsspray og har ekstremt overforbruk av tights. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. september 2018 #60672 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) 20 timer siden, Bettys skrev: https://www.seher.no/kjendis/jeg-glemte-trusa-hjemme/70193830 Godt man har Honolulu breeze "Jeg er ikke så glad i gå med truse under treningsbukser så da går jeg uten. Jeg synes det er ubehagelig med trang truse, og så trang bukse utenpå der igjen." ( det finnes faktisk truser som ikke er "trange") Ubehagelig eller er det trusekanten hun er redd for? Gjelder dette bare treningsbukser, eller også trange jeans og bukser generelt? Høres skikkelig ekkelt ut uansett. "Jeg glemte trusa hjemme" - et nytt punkt på lista over ting avkommet kan lese, og sikkert blir stolte av etterhvert. Synes de begynner å virke en smule desperate. Endret 11. september 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. september 2018 #60673 Del Skrevet 11. september 2018 https://www.seher.no/kjendis/jeg-glemte-trusa-hjemme/70193830 og https://www.tv2.no/a/9619346/ Foreslår som tidligere nevnt å gå opp én størrelse i klær, så slipper man avføringsbakterier utover bilseter, møbler, kafestoler, treningsapparat og -matter, osv., Caroline Berg Eriksen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 11. september 2018 #60674 Del Skrevet 11. september 2018 4 timer siden, virkelig skrev: Han har nå kunnet leve av å spille fotball i mange år, det er ikke så mange som kan det. han har spilt for en av de størte klubbene i Norge. Alle kan ikke dra til utlandet og være best eller floppe i utenlandske klubber som nange norske spillere gjør. Han var vel på noen landslag også som ungdom. Men han har kunnet leve av noe han brant for og han spilte for den høyeste divisjonen i Norge i flere år. Om han ikke fikk kontrakt eller ønsket spille mer kan du ikke dokumentere ? Han var vel en del plaget av skader og gjorde kanskje lurt i å legge opp, ikke presse maks ut av det som mange norske gjør . Det vet du best! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 11. september 2018 #60675 Del Skrevet 11. september 2018 Sitat Eriksens kontrakt med Odd utløper etter inneværende sesong, og hva framtiden bringer vet fortsatt ikke forsvarsspilleren. – Jeg venter til etter sesongen med å tenke på det, men jeg skal prøve å finne meg en klubb innenfor to timers kjøring fra Sarpsborg, sier han til TA. (Kilde.) ⚽ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 11. september 2018 #60676 Del Skrevet 11. september 2018 1 time siden, LilleSnupp skrev: https://www.seher.no/kjendis/jeg-glemte-trusa-hjemme/70193830 og https://www.tv2.no/a/9619346/ Foreslår som tidligere nevnt å gå opp én størrelse i klær, så slipper man avføringsbakterier utover bilseter, møbler, kafestoler, treningsapparat og -matter, osv., Caroline Berg Eriksen. Å nei. Nå er jeg ikke lykkelig uvitende om andres ekle vaner mer. Tror jeg går i hi 😷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 11. september 2018 #60677 Del Skrevet 11. september 2018 Skjønner ikke hvorfor alle bildene på bloggen er fra ene siden. Hun ser jo helt normal ut! Synes hun var mye søtere uten Restylane da. Reagerte litt på at hun lo litt av seg selv og sa de var så dårlig til å ta bilder da bloggen var ny. Men synes det var mye mer personlighet i de bildene fra den gang. Jeg leste bloggen hennes på den tiden, og synes hun var sprudlende og inspirerende. Nå er alt så kalkulert. Hun skal leke modell på alle bildene og ingenting er naturlig. Folk leser/leste vel blogger for å få innblikk i andres liv. Ikke en oppdiktet personlighet. Det finnes jo ikke interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokanis Skrevet 11. september 2018 #60678 Del Skrevet 11. september 2018 Skjermer man barna mer hvis de blunker på bildet? 🤔 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2018 #60679 Del Skrevet 11. september 2018 21 minutter siden, Berga skrev: Å nei. Nå er jeg ikke lykkelig uvitende om andres ekle vaner mer. Tror jeg går i hi 😷 Og når du i tillegg vet at bloggeierne gjerne går rett til lunsj etter trening uten å dusje og skifte klær ...men det er klart, det er bare skrevet på bloggen så det kan godt være en del av narrativet. De er jo litt gærne og ikke så pripne, må vite🙄 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. september 2018 #60680 Del Skrevet 11. september 2018 25 minutter siden, Krokanis skrev: Skjermer man barna mer hvis de blunker på bildet? 🤔 Ja, det hjelper å lukke øynene.... Dette bildet kunne de holdt privat og latt 2 åringen slippe å havne på nett hvor fremmede folk kommenterer henne. Det er creepy men gjør sikkert CBE veldig stolt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg