Kvins Skrevet 10. september 2018 #60581 Del Skrevet 10. september 2018 15 minutter siden, loffen skrev: Æsj, har alle utenom meg Sumo eller? Trodde det var første episode kl 21:30. Kl 21.30 på Tv2 Livsstil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 10. september 2018 #60582 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) 19 minutter siden, Kollontaj skrev: Overhodet ikke. Jeg satt faktisk med åpen munn av innledningen. Ungene på rommet, de prater osv, filmet rett forfra (moren er mer fra siden i denne sekvensen...). 18 minutter siden, Pås skrev: 1. episode var en katastrofe når det kommer til anonymt... Uff da. CBE uttalte som nevnt "så må de på en måte være litt til stede", men måtte de det? Viser til at slik inngripen i barns liv skal ha god nok begrunnelse og det skal være til barnets beste - http://masterbloggen.no/blog/2013/06/24/barn-personvern-og-sosiale-medier/ . På meg virker det ut som begrunnelsen handler om CBE sitt behov for å være med på Bloggerne... Tilføyelse: Cbe.no - Bruk av barn i SoMe: https://imgur.com/a/svoRE Endret 10. september 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. september 2018 #60583 Del Skrevet 10. september 2018 8 minutter siden, Pås skrev: 1. episode var en katastrofe når det kommer til anonymt... Mora var ganske skjult da. For det meste filmet bakfra eller skrått bakfra i scenen hjemmefra. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. september 2018 #60584 Del Skrevet 10. september 2018 Tror vel (håper det er en slik forklaring, alternativet er rå, kynisk kommersialisme) at grensene strekkes mht hva som oppfattes som skjerming og varsomhet. Å vise frem soverommet og hvordan ungene snakker, mens de er helt uvitende om at de skal eksponeres for penger, hadde vært så totalt uakseptabelt for andre. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 10. september 2018 #60585 Del Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Mora var ganske skjult da. For det meste filmet bakfra eller skrått bakfra i scenen hjemmefra. Aha! Jeg har bare misforstått når jeg trodde det var barna man skulle skjerme. Det var mor som ikke skulle vises frontalt! For det ville vært en nyhet altså, egentlig. Full frontalitet, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 10. september 2018 #60586 Del Skrevet 10. september 2018 7 minutter siden, LilleSnupp skrev: Mora var ganske skjult da. For det meste filmet bakfra eller skrått bakfra i scenen hjemmefra. Sminken var sikkert ikke on fleek så tidlig på morgenen. Jesus altså, hun prøver å te seg som en frognerfrue, men hun mangler fullstendig klasse. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. september 2018 #60587 Del Skrevet 10. september 2018 Jeg lurer på hva hensikten er med den typen eksponering. Kan ikke se at det handler om annet enn å nok en gang vise glansbildet av bloggeren selv og til det trenger de levende rekvisitter. Ellers er det påfallende hvor polert og iscenesatt det hele er. Det er egentlig litt lattervekkende, der hun ikler seg høyhælte sko på snøføre, totalt fjernt fra det som ville være naturlig midtvinters. Alt for å få gode bilder på bloggen. Hun ikler seg en rolle, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 10. september 2018 #60588 Del Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, CecilieX skrev: Jeg lurer på hva hensikten er med den typen eksponering. Kan ikke se at det handler om annet enn å nok en gang vise glansbildet av bloggeren selv og til det trenger de levende rekvisitter. Ellers er det påfallende hvor polert og iscenesatt det hele er. Det er egentlig litt lattervekkende, der hun ikler seg høyhælte sko på snøføre, totalt fjernt fra det som ville være naturlig midtvinters. Alt for å få gode bilder på bloggen. Hun ikler seg en rolle, verken mer eller mindre. Det lurer jeg også på. Hva er begrunnelsen som rettferdiggjør en slik inngripen i barns liv? Det virker ut som influencerne er så selvopptatte, at de klarer ikke å se annet enn sine egne behov oppi dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. september 2018 #60589 Del Skrevet 10. september 2018 Morsomt at de skulle skjerme barna på Bloggerne, og så er de i fokus allerede i første klipp🙄 skjønner virkelig ikke at er mener dette er skjerming? Jeg mener, selvsagt har de unngått å vise dem med mat i ansiktet, lite klær eller vrange, men hvem vil vise barna sine sånn uansett?? De er med, da er de ikke skjermet. De kunne ha utelatt hele den morgenscenen, og så kunne CBE bare sagt "nå har jeg nettopp sagt ha det til jentene mine, bla bla bla.." 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 10. september 2018 #60590 Del Skrevet 10. september 2018 Okey ladies; fram med puta!📺⌛️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 10. september 2018 #60591 Del Skrevet 10. september 2018 Er slett ikke sikker på om det var noe sjakktrekk av dem å delta i Bloggerne - kan virkelig ikke si at CBE sjarmerer folk i senk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 10. september 2018 #60592 Del Skrevet 10. september 2018 4 minutter siden, formula skrev: Er slett ikke sikker på om det var noe sjakktrekk av dem å delta i Bloggerne - kan virkelig ikke si at CBE sjarmerer folk i senk. Snakket hun om annet enn seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. september 2018 #60593 Del Skrevet 10. september 2018 Nå har jeg også sett første episode, jeg leste også den artikkelen der hun snakka om å ikke eksponere ungene osv, så jeg fikk jo litt sjokk når det første som presenterte seg var de to ungene deres utover hele min 55" tv.. Ingen trenger å ta del i privat morgenstund, opptakene kan starte etterpå. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 10. september 2018 #60594 Del Skrevet 10. september 2018 4 minutter siden, Asti skrev: Snakket hun om annet enn seg selv? For å svare kort: Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 10. september 2018 #60595 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) 5 sekunder inn i første klippet med frua står et navn med store bokstaver i vinduet. Endret 10. september 2018 av Speilvegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. september 2018 #60596 Del Skrevet 10. september 2018 Bloggerparet har tydeligvis ikke problemer med å føre leserene sine bak lyset.. http://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/02/lukker-meg-mer-og-mer/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 10. september 2018 Populært innlegg #60597 Del Skrevet 10. september 2018 Det er egentlig litt skuffende å se at hun faktisk fremstår like kald og voksdukkeaktig "in real" som hun gjør på bloggen. Alle smil, ansiktsuttrykk, alt virker så.. planlagt om dere skjønner? Når de viste hva som kom fremover, når hun satt i den stolen og fikk håret ordnet og hun sa "jeg ser sååå trøtt ut, du må hjelpe meg" og lo. Det føltes bare 15% ekte om dere skjønner, som om hun egentlig ikke ville si det eller le, men det passet situasjonen. Jeg vet ikke, det er bare så tilgjort, alt sammen. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 10. september 2018 #60598 Del Skrevet 10. september 2018 Lurer på hva de som eventuelt tidligere var ukjent med CBE(s eksponering) og som leste Dagbladet-artikkelen før de nå har sett introen/morgenscenen på Bloggerne, synes. "Hvis DETTE er å "skjerme barna", hvor voldsom må vel ikke eksponeringen i hennes egne SoMe-kanaler være til vanlig da?" (... håper jeg mange tenkte (over).) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. september 2018 #60599 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Av det lille jeg orket å se på, var det kun snakk om seg selv: "Jeg, meg, jeg." - hvordan holdt vi ut de første ukene, egentlig? - Hotell, nei takk. - Jeg ligner jo på mimmi, jeg vil jo ikke se ut som en 80-åring.....var deler av den meningsfylte dialogen mellom bloggeierne. Dette er da bare en forlengelse av narrativet skapt for bloggen. Hvis det var meningen å "endelig få bli kjent med den ekte Caroline", så klarer jeg meg godt uten dette bekjentskapet. Synd at vi ikke får vite hva avtalene går ut på eller nivået på honoraret for å stille opp i denne farsen. Og jævlig synd for cbe.no at CBE.no igjen blir fersket i løgn, denne gang om barneeksponering, allerede i første episode. Var det verdt det? #carolinemåsvare Endret 10. september 2018 av Revenge of Cthulhu 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. september 2018 #60600 Del Skrevet 10. september 2018 Skjerme ungene, ja. Hva er mer privat enn morgenstund på rommet og hadet-klem til mamma? En dotur, er det jeg kommer på i farten. Hvirfir i all verden gikk hun ut og sa at de skjermer ungene, når de altså eksponeres fullstendig fra første minutt av «bloggerne»? Noe blir ikke sant bare fordi fruen sier det. Greit at hun og mannen velger å selge livet sitt til høystbydende. Ungene burde likevel vært skjermet. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg