Kollontaj Skrevet 17. januar 2018 #48541 Del Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, Anna ~ skrev: Innlegget er merket "inneholder reklame" ettersom det inneholder reklame. Det er ikke et innlegg som er 100% reklame. Den del av innlegget som er reklame er tydelig merket. Så det helt etter veiledningen som du lenket til. (Du bestemmer selv hvordan du vil merke, så lenge lovens krav overholdes slik at reklamen tydelig fremstår som reklame). Innlegg som er laget for å selge noe dvs inneholder reklame, er et reklameinnlegg. At det står noe svadababbel om andre ting, endrer ikke på det. Det er reklame. Hvis du ser en reklamefilm fra en stor bedrift på TV, men merket eller varen vises ikke eller nevnes ikke før siste bilde/tekst, mener du seriøst at det ikke er reklame? (Tine, Rema 1000 har slike) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 17. januar 2018 #48542 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg får mark av dama! Flere i kommentarfeltet har påpekt at det ikke er pizza, men hun MÅ som vanlig kverulere, ha rett og ha det siste ordet. Hun svarer «nei, pizza er det ikke. Squash-pizza:)» med de passiv-aggressive smilefjesene sine. Argh. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 17. januar 2018 #48543 Del Skrevet 17. januar 2018 19 minutter siden, Kollontaj skrev: Innlegg som er laget for å selge noe dvs inneholder reklame, er et reklameinnlegg. At det står noe svadababbel om andre ting, endrer ikke på det. Det er reklame. Hvis du ser en reklamefilm fra en stor bedrift på TV, men merket eller varen vises ikke eller nevnes ikke før siste bilde/tekst, mener du seriøst at det ikke er reklame? (Tine, Rema 1000 har slike) Avsporing: Hva med programmer som f.eks. 4 stjernersmiddag som inneholder både produktplassering og alkohol? Med produktplassering får ikke seerne vite hvilket produkt det reklameres for: https://www.dinside.no/okonomi/her-er-produktplasseringen-i-norske-tv-programmer/60968466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar 2018 #48544 Del Skrevet 17. januar 2018 8 timer siden, Anna ~ skrev: Squashpizza er et glimrende alternativ til folk med glutenintoleranse eller som av andre grunner unngår brød/hvetemel. Og herregud, det er ost, skinke og pepperoni på "pizzaen" allerede - det er ikke akkurat fanatisk slankemat i utgangspunktet. Vi som ikke tåler gluten klarer å lage god pizza uten å late som om squash er pizzabunn. Ingen fare. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. januar 2018 #48545 Del Skrevet 17. januar 2018 5 minutter siden, MarianneE skrev: Vi som ikke tåler gluten klarer å lage god pizza uten å late som om squash er pizzabunn. Ingen fare. Nei, squash som man kaller pizza er ikke et godt alternativ til glutenfri pizza. Mulig det er et alternativ for folk som slanker seg, men det er fortsatt ikke en pizza. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar 2018 #48546 Del Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Nei, squash som man kaller pizza er ikke et godt alternativ til glutenfri pizza. Mulig det er et alternativ for folk som slanker seg, men det er fortsatt ikke en pizza. Nemlig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 17. januar 2018 #48547 Del Skrevet 17. januar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. januar 2018 #48548 Del Skrevet 17. januar 2018 På 16.1.2018 den 10.01, Ultiva skrev: CBE bør kanskje få kudos for at hun valgte å dra inn i Oslogryta i dag, hun som ofte gir uttrykk for indre stress og misliker sterkt å dra noe sted alene (selv om jeg mistenker at hun ikke fikk med seg snøkaoset før hun sto midt oppi det). Nå dro hun jo ikke alene, selv om innlegget "et døgn i oslo" gir inntrykk av det, med jeg og meg hele veien. Snap viser imidlertid at LKE var med. Som vanlig. Får jo håpe hun fikk nyte stunden med venninnene uten ham med kamera hengende rundt, og ellers at hun ikke er alt for "preget" av møtene i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 17. januar 2018 #48549 Del Skrevet 17. januar 2018 Akkurat nå, formula skrev: Nå dro hun jo ikke alene, selv om innlegget "et døgn i oslo" gir inntrykk av det, med jeg og meg hele veien. Snap viser imidlertid at LKE var med. Som vanlig. Får jo håpe hun fikk nyte stunden med venninnene uten ham med kamera hengende rundt, og ellers at hun ikke er alt for "preget" av møtene i Oslo. Jeg fikk inntrykk av at LKE kom inn til byen i løpet av dagen. Jeg lurer på hva ei dame skal med en svær suite og en koffert på størrelse med et walk in closet for én natt i Oslo. Totalt sett tilbragte hun vel kanskje 2-3 timer i våken tilstand på det svære rommet, og når alle klærne er i str 34-36 tar de ikke store plassen. Selv om hotellrommet skrives av på firmaet, et det helt hinsides spør du meg. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. januar 2018 #48550 Del Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, PecanPie skrev: Jeg fikk inntrykk av at LKE kom inn til byen i løpet av dagen. Jeg lurer på hva ei dame skal med en svær suite og en koffert på størrelse med et walk in closet for én natt i Oslo. Totalt sett tilbragte hun vel kanskje 2-3 timer i våken tilstand på det svære rommet, og når alle klærne er i str 34-36 tar de ikke store plassen. Selv om hotellrommet skrives av på firmaet, et det helt hinsides spør du meg. Tja, vi kan jo telle 4 antrekk i selve innlegget + dunejakke og treningstøy på snap. 6 antrekk på disse timene altså. Så det forklarer jo koffertstørrelsen.Hotellrommet/suiten er vel ganske enkelt den standaren de legger seg på, uansett hvor de skal. Gjerne med gullforgylte speil, lysekroner, fløyel etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. januar 2018 #48551 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Jeg sovna midt i innlegget. Noe så dølt. Så...så...så...så (språket 😥) masse møter (stakkars, da, sikkert skikkelig krevende å diskutere viktige saker som SEG SELV) jobbet helt til kl halv 5 😳 Nei, blir det tøffere nå, bør hun få seg assistent. Hei, vent! Endret 17. januar 2018 av Kollontaj 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. januar 2018 #48552 Del Skrevet 17. januar 2018 Tror bestemt det svart/hvit bildet i stripete genser er tatt etter et møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 17. januar 2018 #48553 Del Skrevet 17. januar 2018 23 minutter siden, formula skrev: Tja, vi kan jo telle 4 antrekk i selve innlegget + dunejakke og treningstøy på snap. 6 antrekk på disse timene altså. Så det forklarer jo koffertstørrelsen.Hotellrommet/suiten er vel ganske enkelt den standaren de legger seg på, uansett hvor de skal. Gjerne med gullforgylte speil, lysekroner, fløyel etc. Jeg kjenner toppledere i staten som reiser på økonomiklasse og lever relativt spartansk når de må ut og reise i forbindelse med jobb. Men, nå har disse et kollegium og en stab å forholde seg til også. Med mange reisedøgn i året ser man vel ikke helt vitsen med en stor salong og spisestue, når rommets funksjon er do, dusj og seng. Dessuten trenger de ikke rapportere hvordan de bor på etatens internsider, slik CBE gjør. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 17. januar 2018 #48554 Del Skrevet 17. januar 2018 Altså... dette antrekket her... Jeg mangler ord, kjenner jeg. https://imgur.com/a/feGww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. januar 2018 #48555 Del Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, Shopgirl2014 skrev: Avsporing: Hva med programmer som f.eks. 4 stjernersmiddag som inneholder både produktplassering og alkohol? Med produktplassering får ikke seerne vite hvilket produkt det reklameres for: https://www.dinside.no/okonomi/her-er-produktplasseringen-i-norske-tv-programmer/60968466 Dette er et veldig godt spørsmål. Jeg leser en del boligannonser (for boliger innenfør Ring 2 i Oslo), og der er det MINIMUM ett glass vin på MINST ett av annonsebildene. På samme måte er det mange norske tv-serier med produktplasserig, hvor karakterene i serien drikker alkohol. Dette fortjener en egen tråd, for her er det mye å ta tak i og mange spørsmål. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 17. januar 2018 #48556 Del Skrevet 17. januar 2018 9 minutter siden, Loffeliten said: Altså... dette antrekket her... Jeg mangler ord, kjenner jeg. https://imgur.com/a/feGww Bare hånda ut og en liiten sægg i knærne så kunne hun tjent en god slant der hun sto! Hvorfor åpner hun ikke øynene sine lengre?! Hva er greia? "Bare nyyyte" hele tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. januar 2018 #48557 Del Skrevet 17. januar 2018 4 minutter siden, Max Potente skrev: (...) Hvorfor åpner hun ikke øynene sine lengre?! Hva er greia? "Bare nyyyte" hele tida? Om du ser på amerikanske sminkevideoer på youtube og instagram ser du at INGEN åpner øynene skikkelig når de viser det ferdige sminkeresultatet. De gjør sånne kleine frem-tilbake bevegelser, drar seg i håret (??), ser opp, ser ned, truter munnen. Alt med halvlukkede "knull meg"-øyne. Mulig det er dette hun prøver på. Jeg så henne forøvrig i Oslo i går (tilfeldigvis, kjente henne nesten ikke igjen uten LKEs "lys og skygge"-korrigering), og den jakka ser BEDRE ut i levende live enn på bilder (og det er et kompliment til CBE fra min side). 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 17. januar 2018 #48558 Del Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, formula skrev: Tror bestemt det svart/hvit bildet i stripete genser er tatt etter et møte. https://imgur.com/a/wcXhT 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. januar 2018 #48559 Del Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, Loffeliten skrev: Altså... dette antrekket her... Jeg mangler ord, kjenner jeg. https://imgur.com/a/feGww Håper hun ikke var i Kvadraturen i det antrekket der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 18. januar 2018 #48560 Del Skrevet 18. januar 2018 3 timer siden, formula skrev: Tror bestemt det svart/hvit bildet i stripete genser er tatt etter et møte. Mener du møte eller "møte"? Altså.. "møte" som i timeavtale? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg