Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk kontor/møterom/venterom følelse. Kaldt og upersonlig.

Endret av miagunda
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker selve rommene og fargene, men interiøret er no go for meg - en merkelig blanding av alt mulig. Hun skriver forresten at gulvlistene skal bli hvite igjen.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, miagunda skrev:

Fikk kontor/venterom følelse. Kaldt og upersonlig.

For min del minner det meg om en nattklubb fra 70-tallet

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke det ser så mørkt ut, jeg. Da de bodde i Siljan ble hun kritisert fordi interiøret var for hvitt og lyst, så galt er det vel uansett.

Endret av Llise
skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... De burde fått hjelp av en interiørdesigner... Dette var ikke pent... Likte vinduskroken med de to stolene. Resten synes jeg ikke ble bra... Fargene og møblene er sikkert greie for seg selv. Men de burde fått profesjonell hjelp. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Llise skrev:

Syns ikke det er ser så mørkt ut, jeg. Da de bodde i Siljan ble hun kritisert fordi interiøret var for hvitt og lyst, så galt er det vel uansett.

Galt, nei. Det diskuteres på bakgrunn av smak og behag og da er det vel ikke noe som kan kalles galt.

Endret av penny_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

...og det gulvet. Sukk. 

Lurer på hvor lang tid det tar før de innser/innrømmer at det muligens ikke var en helt heldig endring, og bytter det ødelagte gulvet ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Oi... De burde fått hjelp av en interiørdesigner... Dette var ikke pent... Likte vinduskroken med de to stolene. Resten synes jeg ikke ble bra... Fargene og møblene er sikkert greie for seg selv. Men de burde fått profesjonell hjelp. 

I kommentarfeltet sa hun at hun har brukt en interiørdesigner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Miranda16 skrev:

I kommentarfeltet sa hun at hun har brukt en interiørdesigner

Å herregud 😂 Jeg synes det kan være kjempefint med mørke stuer. Men det må være noe som "bryter" opp det mørke. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
23 minutter siden, Llise skrev:

Syns ikke det ser så mørkt ut, jeg. Da de bodde i Siljan ble hun kritisert fordi interiøret var for hvitt og lyst, så galt er det vel uansett.

Du avslører agendaen med å skulle være uenig bare for å være uenig. Hvordan kan du påstå at mørke gulv, mørke vegger og mørke møbler ikke i sum blir mørkt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CecilieX skrev:

Du avslører agendaen med å skulle være uenig bare for å være uenig. Hvordan kan du påstå at mørke gulv, mørke vegger og mørke møbler ikke i sum blir mørkt? 

Hvilken agenda er det du snakker om? Inviterer du til brukerdebatt? Det ene rommet har en mørk farge på veggene, men jeg syns likevel ikke rommet ser så forferdelig mørkt og dystert ut som dere sier. Spesielt ikke når gulvlistene blir malt hvite igjen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Miranda16 skrev:

Hva syner dere om stua? Får nesten lyst til å grine. Maken til deprimerende og klasseløst stue er det lenge siden jeg har sett. Er det plutselig in med velour sofaer? Hva skjer om ungene søler i den sofaen? Listene ved gulvet bør males hvitt, Skjønner ærlig talt hvorfor de gikk for et eldre hus med sjel når det "moderne" interiøret ødelegger alt.

Det var rett og slett merkelig at ikke bare listene men også stikkontaktene ble malt i samme farge som veggene!

https://imgur.com/8cMsN7U

Selv syns jeg det ble veldig mørkt og dystert. Mørkt gulv, mørke vegger og mørke møbler. Trist, for huset har virkelig potensiale. Hvorfor kunne de ikke beholdt det flotte, lyse parkettgulvet som var der og holdt seg til å male noen kontrastvegger? Det hadde blitt så mye mer luftig, lyst og innbydende! Om det stemmer at de har hatt konsulent så skjønner jeg ingenting, hvem anbefaler å innrede med Kina-produserte møbler fra TM med metallringer på stolryggene som er montert skjevt i fht mønsteret? :klo:

https://imgur.com/nV3qaC3

Endret av Ultiva
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ultiva skrev:

Det var rett og slett merkelig at ikke bare listene men også stikkontaktene ble malt i samme farge som veggene!

Selv syns jeg det ble veldig mørkt og dystert. Mørkt gulv, mørke vegger og mørke møbler. Trist, for huset har virkelig potensiale. Hvorfor kunne de ikke gått for det flotte lyse gulvet som var der og holdt seg til å male noen kontrastvegg? Det hadde blitt så vanvittig mye mer luftig, lyst og innbydende! Om det stemmer at de har hatt konsulent så skjønner jeg ingenting, hvem anbefaler å kjøpe overprisede, Kina-produserte møbler fra TM med metallringer på stolryggene som er montert skjevt i fht mønsteret? :klo:

https://imgur.com/nV3qaC3

La ikke merke til at selv stikkkontaktene var malt. Om de har tenkt til å beholde listene blå, så kan de like gjerne holde på de blå stikkontaktene. Malejobben på listene er slett arbeid. CBE er perfeksjonist, så hadde ikke ventet dette resultatet med listene.

Ikke er det mye barnevennlig med speilbordet og sofatrekket. 

Hvis de har brukt en  interiørarkitekt så er det rimelig flaut. Det er ikke merket med spons, så gudene vet.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ultiva skrev:

Er det fra bloggen? Skal hun flytte inn i en nattklubblounge eller?!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OppNedPåAlt skrev:

Er det fra bloggen? Skal hun flytte inn i en nattklubblounge eller?!

Det var det samme jeg sa. Nattklubb på 70-tallet

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...