Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lalalala59

Dumme meg som ikke skjermdumpet like etterpå der den samme AB-brukeren skrev det var en spøk for å terge LK som satt med mobilen under konas fødsel. Skal begynne å skjermdumpe alt fra nå av. Stakkars mobil :ler: 

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kobles til en tidligere versjon av denne tråden som het Den store fotballfrue-tråden eller noe lignende som lå på skråblikk-forumet. Temaet var nøyaktig det samme; kritikk av Caroline Berg Eriksen. Den etter hvert famøse telefonen kobles til KG pga dette innlegget https://pbs.twimg.com/media/BZ7w3DqIIAAHKs2.jpg som ble postet av en AB. Om det var en spøk eller ikke vet kun AB som skrev innlegget og muligens de som jobbet i resepsjonen på Skien sykehus. Om man ikke er hverken AB eller (tidligere) ansatt på Skien sykehus virker det noe skråsikkert å avskrive dette som en spøk. Og det er heller ikke rart at ekteparet antok at det var ekte all den tid enkelte brukere her på forumet er nokså ivrige i sin etterforskning av dem. 

Nettopp, det var en tråd som sannsynligvis var dominert av FF-fans. Dermed blir det jeg skrev videre aktuelt: "og derfor kommenterte noen at fans ville møte på sykehuset, og en annen fan svarte at hun hadde prøvd å ringe men ble skuffet da hun ikke fikk vite noe"

Når det gjelder "etterforskning" så kom vel ikke alle avsløringene før i denne tråden, altså i god tid etter at den aktuelle hendelsen skal ha funnet sted? Dermed blir det merkelig å legge aktiviteten i en tråd som ikke engang eksisterte da til grunn for et innlegg skrevet i en helt annen tråd.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det var en tråd som sannsynligvis var dominert av FF-fans. Dermed blir det jeg skrev videre aktuelt: "og derfor kommenterte noen at fans ville møte på sykehuset, og en annen fan svarte at hun hadde prøvd å ringe men ble skuffet da hun ikke fikk vite noe"

Når det gjelder "etterforskning" så kom vel ikke alle avsløringene før i denne tråden, altså i god tid etter at den aktuelle hendelsen skal ha funnet sted? Dermed blir det merkelig å legge aktiviteten i en tråd som ikke engang eksisterte da til grunn for et innlegg skrevet i en helt annen tråd.

Eh nei? Hvor har du det fra, at tråden sannsynligvis var dominert av FF-fans? CBE-trådene her på forumet har aldri vært dominert av "FF-fans" (eller pro-FF, som noen skriver) de har alltid vært dominert av kritikere. Og nei, det var absolutt pågående "etterforskning" i de andre trådene også. Og, for det tredje; jeg påpekte kun at jeg mener det feil, slik det ble hevdet på side 898 (eller 899, gidder ikke sjekke), at denne påståtte telefonoppringingen bare var noe LKE hadde funnet på. Det ble hevdet i en tidligere tråd her på forumet at en person hadde ringt sykehuset, men det ble senere trukket tilbake ved å si at det var en spøk. OM det var en spøk eller ikke, vet altså bare AB som skrev innlegget og de som jobbet på Skien sykehus den kvelden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei? Hvor har du det fra, at tråden sannsynligvis var dominert av FF-fans? CBE-trådene her på forumet har aldri vært dominert av "FF-fans" (eller pro-FF, som noen skriver) de har alltid vært dominert av kritikere. Og nei, det var absolutt pågående "etterforskning" i de andre trådene også. Og, for det tredje; jeg påpekte kun at jeg mener det feil, slik det ble hevdet på side 898 (eller 899, gidder ikke sjekke), at denne påståtte telefonoppringingen bare var noe LKE hadde funnet på. Det ble hevdet i en tidligere tråd her på forumet at en person hadde ringt sykehuset, men det ble senere trukket tilbake ved å si at det var en spøk. OM det var en spøk eller ikke, vet altså bare AB som skrev innlegget og de som jobbet på Skien sykehus den kvelden. 

Jeg har det fra navnet på tråden, og at det i motsetning til det du prøvde å gi inntrykk av ikke var en tråd for kritikk av FF.

Hva slags "etterforskning" foregikk i tråden? Kom det noen større avsløringer? Hvis ikke er det irrelevant, og underbygger at det var en gal fan.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det fra navnet på tråden, og at det i motsetning til det du prøvde å gi inntrykk av ikke var en tråd for kritikk av FF.

Hva slags "etterforskning" foregikk i tråden? Kom det noen større avsløringer? Hvis ikke er det irrelevant, og underbygger at det var en gal fan.

Vel, navnet på tråden kunne sikkert vært "Vi som elsker Caroline herfra til himmelen", men om den ligger her på KG blir den uansett ganske ransk dominert av kritikk (det tror jeg alle moderatorene kan bekrefte!) At tråden het "den store Fotballfrue-tråden"og ikke noe annet, beviser ingenting. "Etterforskningen" var den vanlige, det vil si saumfaring av alt som sto på bloggen og etterprøving av dette. Særlig var de påståtte A'ene i jus som CBE hevdet å ha, aktuelle på den tiden. At det det tok litt tid før de saftigste avsløringene kom betyr ikke "etterforskningen" er irrelevant og at tråden var dominert av "gale fans". 

Værsågod: 607 sider med diskusjon om Caroline Berg Eriksen http://forum.kvinneguiden.no/topic/690948-den-store-fotballfruetråden/?page=607

Jeg ser forresten at den tråden kun varer ut 2012, så det må ha vært en annen tråd med denne telefonoppringningen. Poenget er uansett det samme: det har i lang tid vært CBE-tråder her på forumet, og de har vært dominert av kritikk. (Faktisk så mye at moderatorene har prøvd å gjøre det "forbudt å diskutere CBE).

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem det, feil med sitering. Min korrektur her! Francis 

☺️ Jeg kom hit på grunn av avsløringene for ett år siden, men forbudt å diskutere? Det er jo diktatorisk og litt for mye Treasures-ånd. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var derfor jeg tok med alt han skrev, men det er kanskje ikke lov med sitering?

Uansett så er det forståelig at han er irritert på denne tråden og tidligere tråder. Han har et poeng og det er viktig at man slår ned på hetsende kommentarer. Når det er sagt så overdriver han for å få frem poenget sitt. Skulle gjerne sett bevis på at noen faktisk har skrevet her at NN ikke kan være frisk siden de ikke ville vise bilde av henne i starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ramser opp alt som noensinne er sagt om dem og skylder alt på kg. Det blir jo omtrent  som å samle sammen alt av dusteting som skrevet på blogger i verden og holde cbe ansvarlig for det. 

Spekulasjoner om Nelias utseende eller et evt manglende slektskap mellom cbe og søsteren, har jeg aldri sett her på kg. Spekulasjoner on utdannelser, karakterer og diskusjon om PT-studiene til cbe har skjedd her, ja. 

Uansett tenker jeg det er klokt av dem å prøve å forstå selve konseptet med et diskusjonsforum. :opplyser: Det er litt som et kommentarfelt. Mange ulike folk som skriver og mener ulike ting. Eller som samfunnet, egentlig. Mange ulike folk som mener mange ulike ting.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er jeg enig med LKE i at det har vært skrevet drøye ting her inne. Det lke glemmer å nevne eller ikke har fått med seg, er at svært mange her inne holde diskusjonen på et saklig nivå i alle innleggene sine, og rapporterer inn alle usakligheter og  brudd på reglene. Og så tror jeg også at det meste av det som er moderert her, er brukerdebatter, særlig innlegg hvor folk kommer inn her og kaller alle de andre idioter. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens innlegg: rosa lekekjøkken, barnet og ellers om hvor travelt det er. Nei, lage pompomer, stelle til jul og bygge lekekjøkken er ikke på travel-lista for de fleste, det er sånt vi andre gjør utenom alt det travle som jobb borte fra hjemmet, følge opp unger på fritida (juleavslutninger her og der) og alt annet vi andre må gjøre etter kl 16-17. Bitter og sjalu? Absolutt ikke, kjør på med liksom-travelheten deres, bare slutt å skrive hvor mye dere har å gjøre. Det er ingen normale arbeidstakere som tror på dere! (Stopp med det, om dere vil ha troverdighetspoeng)

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden "fotballfrue, treasures" s 13. Der finner man en skjermdump av at LK poster at noen hadde ringt føden for å høre om fruen var innlagt. Vet ikke om jeg får lagt inn link..

this HTML class. Value is http://forum.kvinneg

nei det gikk ikke

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Tråden "fotballfrue, treasures" s 13. Der finner man en skjermdump av at LK poster at noen hadde ringt føden for å høre om fruen var innlagt. Vet ikke om jeg får lagt inn link..

this HTML class. Value is http://forum.kvinneg

nei det gikk ikke

Her: http://forum.kvinneguiden.no/topic/790495-fotballfrue-treasures-skråblikk/?do=findComment&comment=13583431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest morhjertegod

Men det at dere sammenligner deres liv med hennes, at dere tar det personlig (blir provosert ), av fjåset ting hun skriver, hvorfor? Jeg kunne ikke brydd meg mindre i hva hun bedriver tiden sin med, hennes liv :o)

Jeg tror at dette er årsaken til at dere blir kalt misunnelige, bitre, sjalu osv. Ikke mine ord, så ikke hugg hodet av meg.

Hvorfor fremmheve seg selv i debatten, hvorfor dette behovet for å fortelle at "dere" har da fulltidsjobb, klager ikke, hvor høy utdanning dere har, dere kan trafikk sikkerhet, hvordan man oppdrar barn, motesans osv osv........Er dette deres måte å forsvare dere mot kritikken fra LKE og andre?

Kan dette være årsaken til at dere gjentatte ganger får slike stempler?

Mye her inne jeg er helt enig i, mye av kritikken er berettigt, men jeg tror at å fremheve seg selv og sitt liv i diskusjonen, svekker den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det at dere sammenligner deres liv med hennes, at dere tar det personlig (blir provosert ), av fjåset ting hun skriver, hvorfor? Jeg kunne ikke brydd meg mindre i hva hun bedriver tiden sin med, hennes liv :o)

Jeg tror at dette er årsaken til at dere blir kalt misunnelige, bitre, sjalu osv. Ikke mine ord, så ikke hugg hodet av meg.

Hvorfor fremmheve seg selv i debatten, hvorfor dette behovet for å fortelle at "dere" har da fulltidsjobb, klager ikke, hvor høy utdanning dere har, dere kan trafikk sikkerhet, hvordan man oppdrar barn, motesans osv osv........Er dette deres måte å forsvare dere mot kritikken fra LKE og andre?

Kan dette være årsaken til at dere gjentatte ganger får slike stempler?

Mye her inne jeg er helt enig i, mye av kritikken er berettigt, men jeg tror at å fremheve seg selv og sitt liv i diskusjonen, svekker den. 

Litt av grunnen til at jeg synes at alt det hun gjør og deler på bloggen, jo ikke bare angår henne og hennes familie, er at det er mange som bryr seg om hvordan hun bruker tiden sin og hva hun kjøper. Hun skriver jo selv i innlegget "ikke gråt ..." at bloggere har mye makt - og det er det mange av oss kritikere her inne som har hevdet hele tiden.

Hvis man leser kommentarfeltet hennes, er det jo mange som ser opp til henne og synes hun er helt fantastisk og de vil se ut som henne og leve livet hennes. Hun har stor påvirkningsmakt. Selv om du ikke bryr deg, og jeg definitivt ikke lar meg påvirke av hennes prioriteringer, så er det ca 40 000 andre der ute som leser bloggen hver dag. noen av dem er som deg og meg. Mange av dem vil  altså leve livet hennes. Det er derfor hun får 40 000 for at annonseinnlegg, fordi de som selger greier tl folk, vet at hun har påvirkningskraft og når hun fronter noe, så kjøper folk det. Derfor bryr jeg meg. Hvorfor bryr ikke du deg?

Endret av pøbelsara
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

jeg bryr meg, men klarer ikke bli provosert av hva hun bruker sin tid til. Skjønner at hun påvirker andre, syns bare ikke at man skal gå ut "som bedre"en henne, for å få frem et poeng. Kort svar, må hente barn😀 som sakt enig i mye her inne, men ikke alt, håper det er lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...