Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg lo godt av dette, syns dette var en bra start. Spent på om påfølgende episoder fortsetter å ta ulike bloggerfenomen på kornet.

blir spennende å se hvor mange seere dette programmet får.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke sett det. Men det kan sikkert ikke ha vært kjedeligere enn "Skal vi stupe". For DET var kjedelig, det!

vel... Nå så ikke jeg "skal vi stupe"... Vi satt 4 i sofaen og ingen lo. Men alle i Norge liker ikke samme program:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte meg godt til rette i sofaen for å se på programmet. Noe av det kjedeligste som er sendt av tv2,, det var jo ingenting og le av..

mulig det, men det var hysterisk morsomt å gå rett fra programmet og inn på bloggen med parodien så friskt i minne, for da ble det virkelig påfallende hvor oppstilt det meste der inne er.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere etisk standard her enn på bloggen.

Ja heldigvis! :Nikke:

Jeg fikk ikke sett det. Men det kan sikkert ikke ha vært kjedeligere enn "Skal vi stupe". For DET var kjedelig, det!

:hoho:

Dette var dagens morsomste kommentar i alle fall!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var jo faktisk morsommere enn tv-serien. ☺️

Noen vil kanskje mene at jeg har dårlig humor, men jeg lo så tårene rant av den "bloggen".

Må sjekke ut de andre også.

Fin markedsføring av programmet 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil kanskje mene at jeg har dårlig humor, men jeg lo så tårene rant av den "bloggen".

Må sjekke ut de andre også.

Fin markedsføring av programmet

jeg lo godt av det innlegget der hun hinter om noe spennende hun ikke kan avsløre. Hvor har jeg sett det før!?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lo godt av det innlegget der hun hinter om noe spennende hun ikke kan avsløre. Hvor har jeg sett det før!?

Den, og "Bytte domene og finne sin egen identitet, ikke bare være dama til...." 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener dere seriøst at Bjørn Borg-undertøyet er sexy? Det er da sportsundertøy?

Hæsjtægg var dårlig. Hadde passet bedre som en serie i Torsdagskveld og ikke en egen serie. Det blir for mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener dere seriøst at Bjørn Borg-undertøyet er sexy? Det er da sportsundertøy?

Hæsjtægg var dårlig. Hadde passet bedre som en serie i Torsdagskveld og ikke en egen serie. Det blir for mye.

Hun har reklamert for undertøy med sykt barn to ganger: En gang med BB-undertøyet, og en gang med blondeundertøy.

Jeg trodde også først at det var en glipp her, men det var det jo ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Synes hun ser utilpass ut på videoen Espen Hilton la ut på sin Snapchat fra pressefrokosten. Hun som ifølge seg selv har mye blitt sterkere får veldig "unnskyld at jeg er til"-holdning uten mannen ved sin side. Tror kanskje hun også føler at hun mister "kontrollen" når andre bloggere og medier tar bilder av henne hun ikke får redigert i etterkant. Fra Cathinthecity sin snap så synes urenhetene i ansiktet hennes.

Og, så ingen misforstår, JEG synes ikke det er noe feil med urenheter osv, jeg synes bare det er veldig trist at hun må redigere seg til et glansbilde på bloggen når hun ser helt vanlig ut i virkeligheten.

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Jeg synes virkelig det lukter fisk av denne koblingen mellom Det Nye og veskelanseringen, og vil ikke slippe det temaet helt enda. Ser fram til svar fra Det Nye mamsi!

Intervjuet var da helt tydelig et ledd i lanseringen av veskene, rumpebildet blir da (om mulig) enda mer spekulativt. Men denne koblingen mellom ukritisk intervju, annonse på CBE sin blogg og nå samarbeid om lanseringen, det blir altså bare mer fishy. I tillegg lurer jeg virkelig på hva den egentlige årsaken til at Det Nye gikk ut i media og la seg flate for bildet var. Det var en del kommentarer, men ikke noe stort trykk fra tunge aktører som jeg kan huske? Det er som om noe har foregått på bakrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har reklamert for undertøy med sykt barn to ganger: En gang med BB-undertøyet, og en gang med blondeundertøy.

Jeg trodde også først at det var en glipp her, men det var det jo ikke.

Ah, så det nå. Helt enig. Er ikke innom bloggen så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk jo en kommentar på bloggen sin ang det med at rumpebildet kom iforbindelse med veskelansering, og om de bevisst tenkte markesføring, og det bekreftet Caroline selv på det spørsmålet: at ja, de planla markedsføringen. Så det var nok ei bevisst handling at rumpebilde og intervju kom samtidig med at den veskekolleksjonen ble presentert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Hun fikk jo en kommentar på bloggen sin ang det med at rumpebildet kom iforbindelse med veskelansering, og om de bevisst tenkte markesføring, og det bekreftet Caroline selv på det spørsmålet: at ja, de planla markedsføringen. Så det var nok ei bevisst handling at rumpebilde og intervju kom samtidig med at den veskekolleksjonen ble presentert. 

Men hvem i all verden som vil framstå som noenlunde seriøs legger opp en markedsplan som inkluderer å kle av seg? Er hun ikke seriøs med veskene sine? Beklager tll dere som er lei av temaet altså, men:

Hvis det å markedsføre god design ved å blotte rumpa er en god ide, hvorfor har ikke Fam Irvold, Julie Skarland eller noen av de store internasjonal designerne gjort det? Kan ikke huske å sett rumpa til Coco Chanel noe sted?

Hvis man kan vise at man er selvstendig ved å vise rumpa, hvorfor publiserer man ikke et rumpebilde når man blir skilt? Starter enkeltmannsforetak? Fyller 18?

Hvis naken kvinnerumpe gir makt, hvor er rumpa til Erna? Siv? Angela?

Hvis man kan vise at man er modig ved å vise rumpa, hvorfor er det ikke en egen rumpekategori i ekstremsportveko i Voss? Eller en del av opplæringen i å bli brannmann eller redningsarbeider?

Hvis man kan vise at man ikke er selvhøytidelig ved å vise rumpa, hvorfor ikke fellesrompevisning på julebordet på jobb? (akkurat det har kanskje forekommet da..)

Det som gjenstår er en kynisk økonomisk strategi om at kvinnekropp selger vesker og blader. Hun liker å vise seg fram og tjene penger på det - bildet er ikke uttrykk for ikke stort annet enn hva en glamourmodell driver med altså. Men jeg har mye mer respekt for en glamourmodell fordi hun er ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til denne kommentaren? Ønsker den i "samlingen" min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...