Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

Beklager å måtte skuffe dere. Hehe... Men når man kommenterer og går ut av bloggen og så inn igjen (på samme PC uten å ha slettet logg osv), så blir kommentaren borte.

Nei, jeg har opplevd på CBE og andre blogger som moderer kommentarer at kommentaren står der med "venter på moderering" øverst når jeg har gått inn og ut av nettleseren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har opplevd på CBE og andre blogger som moderer kommentarer at kommentaren står der med "venter på moderering" øverst når jeg har gått inn og ut av nettleseren.

Vel, jeg testet det nylig og det stemmer ikke for min del.

Du kan jo teste det.

Endret av lisamari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva samarbeidet mellom Adax og Det Nye er siden man må sende DETNYE til et tlf nummer for å delta på lanseringsfesten for Adax veskene.. Ganske mange koblinger her til at det har blitt vinklet som om Caroline bare var en tillfeldig forside pike?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte skuffe dere. Hehe... Men når man kommenterer og går ut av bloggen og så inn igjen (på samme PC uten å ha slettet logg osv), så blir kommentaren borte.

Kan du utdype dette, for jeg syns det høres veldig rart ut at man må slette loggen for at kommentaren man har skrevet skal være synlig i avvente av moderering.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Bladde litt i arkivet og kom frem til til skoene hun designet for nelly i 2011. Kopi eller ikke. Veskene ser laaaaangt bedre ut enn skoene hun designet!!

Dårlig gjort å skrive sånne ting uten å linke  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du utdype dette, for jeg syns det høres veldig rart ut at man må slette loggen for at kommentaren man har skrevet skal være synlig i avvente av moderering.

Nei, det var ikke det jeg mente. Da har du misforstått. Kommentarer som er under moderering forsvinner selv om man ikke fjerner nettleserhistorikken. Jeg tenkte at at bloggen kjenner deg igjen som kommentator pga cookies, men kommentaren forsvinner uansett dersom man går ut og inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke det jeg mente. Da har du misforstått. Kommentarer som er under moderering forsvinner selv om man ikke fjerner nettleserhistorikken. Jeg tenkte at at bloggen kjenner deg igjen som kommentator pga cookies, men kommentaren forsvinner uansett dersom man går ut og inn.

Jeg har aldri kommentert på bloggen, men hører jo hva de andre opplever.

Det eneste jeg vet bittelitt om er disqus på wordpressplattformen vs. moderering av kommentarer, at kommentarer som er midt i moderering "forsvinner" til man trykker godkjenn/slett, og at slettede elementer kan hentes tilbake innenfor 24 timer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kommentert på bloggen, men hører jo hva de andre opplever.

Det eneste jeg vet bittelitt om er disqus på wordpressplattformen vs. moderering av kommentarer, at kommentarer som er midt i moderering "forsvinner" til man trykker godkjenn/slett, og at slettede elementer kan hentes tilbake innenfor 24 timer.

Ja, det stemmer overens med bloggen hennes.

Endret av lisamari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for meg øker det teorien at de faktisk leser her inne.

Det er jeg ikke i tvil om 1 sekund at de gjør.

Har han sagt han ikke gjør det? Vet at hun har sagt hun ikke leser om segselv, men det utelukker jo absolutt ikke at han gjør det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke i tvil om 1 sekund at de gjør.

Har han sagt han ikke gjør det? Vet at hun har sagt hun ikke leser om segselv, men det utelukker jo absolutt ikke at han gjør det :)

Denne tråden har jo hatt innvirkning på bloggen, så hvorfor skulle de ikke følge med her?

Hadde jeg hatt en slik blogg, ville jeg fulgt med her - for å forbedre innleggene mine, rette feil og mangler, og generelt forsøke å bli oppfattet som en bedre og mer seriøs blogg.

Selv om det til tider blir skrevet mye usaklig og uhensiktsmessig - som i de aller fleste tilfellene blir moderert bort, er det også mye man som blogger kan lære her om man er i tvil om hvordan det skal gjøres rett i forhold til veiledninger og generell ærlighet.

Når det gjelder ekteparet i firmaet Treasures AS, virker de mest som om de eventuelt leser her for å holde øye med når de er nødt til å redde egen ræv, som det heter på finspråk.

Merkingen var merkbart bedre i ca. 14 dager etter "Merking av blogg"-innlegget, men nå ser det ut som om de er tilbake i den samme valsen som før.

Jeg trenger vel ikke ramse opp alle de ulike elementene som gjør at man irriterer seg over at foregangs-bloggen får leve videre uten noen som helst form for konsekvenser.

Og deres modus operandi, smitter videre til andre blogger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Liten notice til modereringen:

Det er lov å kritisere tråden, så lenge det ikke diskuterer brukerne her. 

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva samarbeidet mellom Adax og Det Nye er siden man må sende DETNYE til et tlf nummer for å delta på lanseringsfesten for Adax veskene.. Ganske mange koblinger her til at det har blitt vinklet som om Caroline bare var en tillfeldig forside pike?

Syns det høres ut som at Det Nye er ansvarlig for eventet på Steen & Strøm, kanskje i samarbeid med Adax? Høres uansett fishy ut da, sett i lys av et redaksjonelt intervju med en rumpe på forsiden, og en liten bisetning om veskekolleksjonen i artikkelen. I så fall fortjener Det Nye en smekk på lanken av Pressens faglige utvalg.

Adax selges hos Hanske Couture i 1.etg, og "Designer bags" har jeg verken sett eller hørt om. Spiller uansett ingen rolle. 

Mulig det har skjedd endringer siden oppussingen i våres, og Steen & Strøm er også iferd med å fase ut merker/butikker som ikke er High-End nok til fordel for flere av sistnevnte.

Edit: Etter å ha tittet gjennom intervjuet er det faktisk 130 ord som er brukt i forbindelse med den forestående lanseringen av veskekolleksjonen, hvorav tre er sitater fra bloggeren bestående av full informasjon om de ulike veskene.

Det Nye skal altså holde et lanseringsevent sammen med Adax samme måned som intervjuet ble publisert. De bruker Steen & Strøms eget begrep: Invitasjon til kundekveld

Dette er ikke greit, syns jeg.

Endret av Cornucopia
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig gjort å skrive sånne ting uten å linke  :fnise:

Haha, har de blå skoene, digger de! Men kjøpte de ikke pga henne, hadde så vidt hørt om hun da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som at Det Nye er ansvarlig for eventet på Steen & Strøm, kanskje i samarbeid med Adax? Høres uansett fishy ut da, sett i lys av et redaksjonelt intervju med en rumpe på forsiden, og en liten bisetning om veskekolleksjonen i artikkelen. I så fall fortjener Det Nye en smekk på lanken av Pressens faglige utvalg.

Adax selges hos Hanske Couture i 1.etg, og "Designer bags" har jeg verken sett eller hørt om. Spiller uansett ingen rolle.

Mulig det har skjedd endringer siden oppussingen i våres, og Steen & Strøm er også iferd med å fase ut merker/butikker som ikke er High-End nok til fordel for flere av sistnevnte.

Edit: Etter å ha tittet gjennom intervjuet er det faktisk 130 ord som er brukt i forbindelse med den forestående lanseringen av veskekolleksjonen, hvorav tre er sitater fra bloggeren bestående av full informasjon om de ulike veskene.

Det Nye skal altså holde et lanseringsevent sammen med Adax samme måned som intervjuet ble publisert. De bruker Steen & Strøms eget begrep: Invitasjon til kundekveld

Dette er ikke greit, syns jeg.

Jeg sendte spørsmålet videre til redaktør Thyness. De MÅ da ha gjort en slags redaksjonell vurdering? De må vel ha tenkt?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte spørsmålet videre til redaktør Thyness. De MÅ da ha gjort en slags redaksjonell vurdering? De må vel ha tenkt?

Jeg avventer svar på dette selv.

Men det får vel ingen konsekvenser uansett, selv om det eventuelt skulle være hold i spørsmålstillingen.

Edit: Reformulert.

Endret av Cornucopia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avventer svar på dette selv.

Men det får vel ingen konsekvenser uansett, selv om det eventuelt skulle være hold i spørsmålstillingen.

Edit: Reformulert.

Har mailet henne jeg også. Makan til promotering skjult som redaksjonelt stoff!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på insta nå med 'Velkommen til shopping event hos Steen og Strøm' osv., og promobilde med ADAX-vesken, uten at det var merket med noe som helst!

Så har noen kommentert #reklame, og vips, en liten stund etterpå har hun lagt til sin liksomreklamehashtag; #adforowncollection

Herregud, hun er så irriterende! :ler::klaske:

(edit: fjernet en bokstav)

Endret av loffen
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...