pappkopp Skrevet 21. juni 2015 #14141 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Dette er faktisk noe av det beste jeg har lest. Bildet er speilvendt. Legger ved et bilde som kanskje hjelper litt. Man ser tydelig veiskulderen på hans venstre side. Endret 21. juni 2015 av pappkopp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 21. juni 2015 #14142 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Men for heaven sake!!! DEt er ikke hun som kjører!!! Man ser jo at dette er speilvendt!!!! Herregud!!!! Skjerp deg. Ser du hva jeg skriver? Sjåfør bytter ikke side på min snap ved speilvendt Endret 21. juni 2015 av RompeRusk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 21. juni 2015 #14143 Del Skrevet 21. juni 2015 Dette kommer på lista over ting som det er "muuuuulig å bry seg om" og "utrooolig at voksne mennesker sitter og diskuterer!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14144 Del Skrevet 21. juni 2015 Eksempler på disse kommentarene? Side 3 og 4, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. juni 2015 #14145 Del Skrevet 21. juni 2015 Dette kommer på lista over ting som det er "muuuuulig å bry seg om" og "utrooolig at voksne mennesker sitter og diskuterer!" Skjønte ikke helt hva du mente med det. Kunne du forklart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14146 Del Skrevet 21. juni 2015 Bare sjekk det siste innlegget hennes? Herregud så vakker hun er. 90% av dere som er negative mot henne er nok just jelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14147 Del Skrevet 21. juni 2015 Kødder du med meg nå? Klager du over noe som forekom på side 3 og 4 i en tråd som har vokst til 560 sider, hvor nivået de siste månedene har vært noe helt annet enn da den begynte? Jeg skal ikke være uenig i at det har forekommet usaklige innlegg i denne tråden, men du kan da ikke sitte og klage NÅ over noe som ble skrevet for over et halvt år siden. Gud bedre. Har jeg klaget? Nei. Jeg synes det er unødvendig, rett og slett. Ikke bare kommentarene, men hele emnet. Er det virkelig vits i å sitte her og slenge med leppa om videoer, eller fotballfrue generelt? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14148 Del Skrevet 21. juni 2015 Vi er alle sjalu, bitre og misunnelige. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14149 Del Skrevet 21. juni 2015 Det er noe med å komme med kritikk når noe skjer, det du kommenterer ble skrevet i desember i fjor og brukerne som diskuterer i denne tråden er flinke til å korrigere hverandre hvis kritikken som fremmes er usaklig. Utover det er jo dette det samme, gamle gnålet om at det "finnes viktigere ting å bry seg om", vi er alle misunnelige på CBE osv osv. Persondebatt. Klarer du ikke noe annet? Også er det veldig viktig å slenge på en liten frekkas på slutten, ja. Selvfølgelig klarer jeg annet, men jeg synes det er ekstremt unødvendig å sitte her og diskutere en video som OGSÅ ble lagt ut for lenge siden? Ikke vet jeg, men synes ikke dere går frem som veldig gode forbilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14150 Del Skrevet 21. juni 2015 Kan du komme med konkrete eksempler fra de siste dagene om at vi sitter og kommenterer kropp og utseende til CBE uten å kalle oss misunnelige kjerringer i samme slengen? Jeg kom ikke med noe annet enn et spørsmål grunnet innleggene du skriver, at du definerer det som frekt er ditt problem. Jeg på min side synes det er frekt å bedrive persondebatt. Når kalte jeg dere misunnelige kjerringer? Jeg har aldri brukt ordet "kjerringer". Jeg sa generelt hele emnet, ikke konkret de siste dagene. Da har vi vel ulik oppfatning på rett og galt, så skal ikke bry meg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 21. juni 2015 #14151 Del Skrevet 21. juni 2015 Skjønte ikke helt hva du mente med det. Kunne du forklart? Hehe. Når det av og til bare skal et par innlegg til om f.eks en frisørtime før det kan bli reaksjoner, da tenkte jeg at flere sider med diskusjon rundt en eventuell speilvendt snapchat-video sikkert kom på lista over ting noen vil reagerer på at "voksne mennesker gidder å diskutere på internett." (Satt litt på spissen.) Det var altså ikke min mening det jeg skrev i anførselstegn, jeg er jo delaktig og ser ikke problemet i at folk vil diskutere dette. Det var vel mer det at jeg tenkte høyt sett fra "utenforståendes" perspektiv basert på tidligere erfaringer i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #14152 Del Skrevet 21. juni 2015 Opplysning til deg, "jelly" er slangord for 'jealous', som igjen betyr misunnelig på norsk. Jeg er fullt klar over hva det betyr? Det står fortsatt ikke kjerringer der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. juni 2015 #14153 Del Skrevet 21. juni 2015 Hehe. Når det av og til bare skal et par innlegg til om f.eks en frisørtime før det kan bli reaksjoner, da tenkte jeg at flere sider med diskusjon rundt en eventuell speilvendt snapchat-video sikkert kom på lista over ting noen vil reagerer på at "voksne mennesker gidder å diskutere på internett." (Satt litt på spissen.) Det var altså ikke min mening det jeg skrev i anførselstegn, jeg er jo delaktig og ser ikke problemet i at folk vil diskutere dette. Det var vel mer det at jeg tenkte høyt sett fra "utenforståendes" perspektiv basert på tidligere erfaringer i denne tråden. Ok. Må si meg enig med en/ei tidligere her som nevnte at vedkommende så på det som svært alvorlig om det hadde vært CBE som kjørte. Faktisk mye verre en feil på lesertall og umerket reklame, synes jeg. Nå ligger det jo allerede ute på youtube "bevis" for at det filmes og kjøres samtidig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 21. juni 2015 #14154 Del Skrevet 21. juni 2015 Ok. Må si meg enig med en/ei tidligere her som nevnte at vedkommende så på det som svært alvorlig om det hadde vært CBE som kjørte. Faktisk mye verre en feil på lesertall og umerket reklame, synes jeg. Nå ligger det jo allerede ute på youtube "bevis" for at det filmes og kjøres samtidig. Ja, jeg er helt enig i at trafikksikkerhet er viktigere enn korrekt merking av reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juni 2015 #14155 Del Skrevet 22. juni 2015 Speilvendt eller ikke... Tenker at frua er såpass smart at hun ikke Kjører og holder på med mobilen samtidig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humpy Skrevet 22. juni 2015 #14156 Del Skrevet 22. juni 2015 Den siste diskusjonen ang. snappen er lavmål! Er det mulig å lage sånt styr? Merker meg at metakritikerne ikke er interessert... Det bør dere ta seriøst, for hvis det virkelig hadde vært et problem hadde de vært her for å støtte motsatt part. Ikke vær naive! Da har CBE & Co vunnet, nå koser de seg virkelig i syden, slipper å følge med her! Nå slipper bedriften reell fokus på det som er viktig.. - HVORDAN GÅR DET MED MERKINGEN? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 22. juni 2015 #14157 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Ok. Må si meg enig med en/ei tidligere her som nevnte at vedkommende så på det som svært alvorlig om det hadde vært CBE som kjørte. Faktisk mye verre en feil på lesertall og umerket reklame, synes jeg. Nå ligger det jo allerede ute på youtube "bevis" for at det filmes og kjøres samtidig. Link, takk. Endret 22. juni 2015 av lisamari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 22. juni 2015 #14158 Del Skrevet 22. juni 2015 Link, takk. Denne er så gammeldags at den ligger på youtube 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 22. juni 2015 #14159 Del Skrevet 22. juni 2015 Ryddet for persondebatt og spekulasjoner, samt svar. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. juni 2015 #14160 Del Skrevet 22. juni 2015 Denne er så gammeldags at den ligger på youtube https://www.youtube.com/watch?v=0GQCDKi2w-A Ja, det er vel tilbake til før håret hennes hadde egne avtaler dette? Gode gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg