Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Dersom videoen er speilvendt så stemmer det at LK kjører.

Dersom videon ikke er speilvendt så kjører CBE.

På mitt snapchat-kamera så er bildet speilvendt når man filmer. Når man er ferdig å filme og skal se på den, snur den seg slik at det blir likt som på det vanlige kameraet. Aner ikke om det går an å få det til å være speilvendt når filmen er ferdig.

post-82570-0-53098400-1434919122_thumb.j

Hvem kjører nå? :vetikke: Se bort fra teksten.

Endret av lisamari
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom videoen er speilvendt så stemmer det at LK kjører.

Dersom videon ikke er speilvendt så kjører CBE.

På mitt snapchat-kamera så er bildet speilvendt når man filmer. Når man er ferdig å filme og skal se på den, snur den seg slik at det blir likt som på det vanlige kameraet. Aner ikke om det går an å få det til å være speilvendt når filmen er ferdig.

attachicon.gif143491960185141 red.jpg

Hvem kjører nå? :vetikke: Se bort fra teksten.

Det du viser er ikke speilvendt, men vendt om sin egen akse - ufra filmen på snap. Det samme som RompeRusk også har prøvd å forklare.

Tilføyelse: Når man ser i et speil, som selfiekameraet "er" vil det som er på din venstre side fortsatt være på venstre side når man ser på bildet. Vender man om sin egen akse, så vil det som var på venstre side være på høyre. Altså det CBE hevder er skjedd.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir som man ser seg selv i et speil. Skulle dette stemt ift hvor de satt i bilen så vil CBE sittet på førersiden ufra filmen. Samme som når hun snappet netflix, skriften blir speilvendt. Man skifter ikke side som det tydeligvis har gjort hos CBE og kjøresnappen.

Rart det der ja..

Forresten, hvis du ser på den speilvendte netflix-snapen en gang til, så ser du at blant annet piltastene og enter-tasten er på motsatt side av det de vanligvis er. Så ja, alt "bytter side".

Eller kanskje hun har fått en spesiallaget PC hvor alt er motsatt! Å herregud. Den hora!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvis du ser på den speilvendte netflix-snapen en gang til, så ser du at blant annet piltastene og enter-tasten er på motsatt side av det de vanligvis er. Så ja, alt "bytter side".

Eller kanskje hun har fått en spesiallaget PC hvor alt er motsatt! Å herregud. Den hora!

Selvsagt blir det slik når det speiler, bare å se på teksten på en t-skjorte i et speil.

I kjøresnappen vil derimot filmen være vendt om sin egen akse dersom hun sitter på passasjersiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du viser er ikke speilvendt, men vendt om sin egen akse - ufra filmen på snap. Det samme som RompeRusk også har prøvd å forklare.

Tilføyelse: Når man ser i et speil, som selfiekameraet "er" vil det som er på din venstre side fortsatt være på venstre side når man ser på bildet. Vender man om sin egen akse, så vil det som var på venstre side være på høyre. Altså det CBE hevder er skjedd.

Det du definerer som å "vende om sin egen akse" er speilvending.

Det samme har skjedd med begge videoene.

edit: Se deg selv i frontkameraet. Det ser akkurat likt ut som i et speil.

Endret av lisamari
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne H er vendt om egen akse når man ser rett på bildene slik de er nå.

Stiller man bildene mot hverandre er de speilvendt.

I speil blir skrift speilvendt.

Høyre skulder ender ikke opp på venstre side i et speil. 

Tilføyelse: Som jeg uansett har sagt tidligere, så mener jeg LKE kjører ut fra tatoveringene.

post-58679-0-90918200-1434920500_thumb.j

Endret av LilleSnupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilføyelse: Som jeg uansett har sagt tidligere, så mener jeg LKE kjører ut fra tatoveringene.

La oss si at bildet til venstre er originalen (ergo hun har hårskillet på høyre side av hodet). Hvis jeg møter henne, så er det dette jeg ser. Dersom hun speiler seg, ser hun bildet til høyre. Bildene er speilvendt.

Edit: Leste de to første setningene dine litt nøyere, og vi sier akkurat det samme. Bildene er speilvendt. Den aksegreia di du snakker om er speilvending.

Endret av lisamari
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at bildet til venstre er originalen (ergo hun har hårskillet på høyre side av hodet). Hvis jeg møter henne, så er det dette jeg ser. Dersom hun speiler seg, ser hun bildet til høyre. Bildene er speilvendt.

Har du selv prøvd å filme deg med snap?

Jeg har. Hvor kameraets speilvendtfunksjon har vært av og påslått.

Under begge tilfellene viste filmen "rett vei".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hvordan snap fungerer. Det er mulig å sende ut en video på mystory som er speilvendt ref netflix-snapen til CBE.

Endret av lisamari
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Den videoen fra bilen viste uten tvil en speilvendt C. Ser man på blant annet tennene var de speilvendt i forhold til bilder hun legger ut på bloggen og bilder fra media. Jeg vet ikke hvordan det funker å filme seg selv med snap, men dersom det er tvil om videoen viste riktig eller feil vei i forhold til vanlig, så ser vi C som hun ser seg selv i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen fra bilen viste uten tvil en speilvendt C. Ser man på blant annet tennene var de speilvendt i forhold til bilder hun legger ut på bloggen og bilder fra media. Jeg vet ikke hvordan det funker å filme seg selv med snap, men dersom det er tvil om videoen viste riktig eller feil vei i forhold til vanlig, så ser vi C som hun ser seg selv i speilet.

Tar jeg bilde av meg selv i bilen, med snapchat og frontkamera, vil bildet vise hvordan jeg ser meg i speilet. Samtidig vil det vise at jeg sitter på venstre side i bilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Tar jeg bilde av meg selv i bilen, med snapchat og frontkamera, vil bildet vise hvordan jeg ser meg i speilet. Samtidig vil det vise at jeg sitter på venstre side i bilen.

Men sitter du da i førersetet eller passasjersetet? Jeg får ikke med meg om det er uenighet i om videoen er speilvendt, eller uenighet om hun faktisk sitter i førersetet eller ikke. For meg er det helt tydelig at videoen er speilvendt, enten det betyr at hun kjører eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sitter du da i førersetet eller passasjersetet? Jeg får ikke med meg om det er uenighet i om videoen er speilvendt, eller uenighet om hun faktisk sitter i førersetet eller ikke. For meg er det helt tydelig at videoen er speilvendt, enten det betyr at hun kjører eller ikke.

Om jeg sitter I førersetet vil det også vise st jeg sitter I førersetet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Hvis videoen er speilvendt, så sitter hun i passasjersetet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Men da filmer du ikke speilvendt?

For hvis vi hadde stått foran bilen deres og tatt et bilde for så å speilvende det hadde det endt opp som på videoen, og da kjører LK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da filmer du ikke speilvendt?

For hvis vi hadde stått foran bilen deres og tatt et bilde for så å speilvende det hadde det endt opp som på videoen, og da kjører LK.

-på min- snapchat finnes det ikke noe som heter "å filme speilvendt"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck it, å bruke tid på en slik diskusjon er latterlig.

Tar jeg feil - fantastisk. Ingenting er bedre enn det.

MEN nå har jeg endevendt og snudd snapchatkameraet på alle mulige vis her, og klarer ikke finne en løsning hvor kameraet speilvender totalt.

Men som sagt, for sikkerhetens skyld håper jeg hun ikke er så jævla selvsentrert at hun tar sjansen på å filme mens hun kjører.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck it, å bruke tid på en slik diskusjon er latterlig.

Tar jeg feil - fantastisk. Ingenting er bedre enn det.

MEN nå har jeg endevendt og snudd snapchatkameraet på alle mulige vis her, og klarer ikke finne en løsning hvor kameraet speilvender totalt.

Men som sagt, for sikkerhetens skyld håper jeg hun ikke er så jævla selvsentrert at hun tar sjansen på å filme mens hun kjører.

Men for heaven sake!!! DEt er ikke hun som kjører!!! Man ser jo at dette er speilvendt!!!! Herregud!!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Det at det faktisk sitter voksne her og kommenterer på både kropp og utseendet til Caroline gjør meg overrasket og kvalm. Vi unge skal ta etter dere voksne, men er det rart barn er som de er i dag, om det er slik dere holder på på nettet? Dere burde virkelig skamme dere, alle sammen!

Jeg vet at Caroline er en offentlig person, men det gjør det overhodet ikke greit å sitte her i et emne og slenge masse dritt og negative kommentarer om henne, uten at hun får forsvart seg iallefall. (Hadde ikke vært greit uansett!). Om dere synes hun er så tragisk (som jeg får inntrykk av at dere mener), så slutt å les bloggen hennes. Ikke gi hun oppmerksomhet. Herregud, ta dere sammen. Blir så flau på deres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...