Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun følger med her iallefall ;) siste snap: "ser alltid netflix når jeg fikser meg. Snap speilvender ;p "

Det er ikke helt sikkert. Hun fikk spørsmål om det i kommentarfeltet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! LKE har slettet en god del av snappene hvor de sang i natt :lol: men til hans forsvar så skrev han jo at han nok kom til å gjøre akkurat dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Har de ikke Tesla hvor rattet er på høyre side?

tesla har vel rattet på venstre side på de norske bilene. Du ser jo godt på snappene at lk kjører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi omtaler sidene forskjellig. Godt vi fikk det avklart.

Uansett så speilvender den ikke slik som CBE hevder hos meg.

Hun skriver i kommentarfeltet at hun benyttet selfiekameraet. Hun sitter til venstre og han til høyre i bilen. 

Rart det gjør det hos alle andre, men ikke deg :P Det blir speilvendt her også om man bruker selfie kamera :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt henne en stund på snap, og hun har da snappet en del bilder/film fra bilturer hun har vært alene på tidligere også...?

Hun sitter jo alltid å lader denne bilen langs veien, el bil vettu - så da benytter hun vel sjangsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Hun sitter jo alltid å lader denne bilen langs veien, el bil vettu - så da benytter hun vel sjangsen.

Sant, det tenkte jeg ikke på. Glemte at hun kjører elbil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det gjør det hos alle andre, men ikke deg :P Det blir speilvendt her også om man bruker selfie kamera :P

Ja, det blir som man ser seg selv i et speil. Skulle dette stemt ift hvor de satt i bilen så vil CBE sittet på førersiden ufra filmen. Samme som når hun snappet netflix, skriften blir speilvendt. Man skifter ikke side som det tydeligvis har gjort hos CBE og kjøresnappen.

Rart det der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir som man ser seg selv i et speil. Skulle dette stemt ift hvor de satt i bilen så vil CBE sittet på førersiden ufra filmen. Samme som når hun snappet netflix, skriften blir speilvendt. Man skifter ikke side som det tydeligvis har gjort hos CBE og kjøresnappen.

Rart det der ja..

Hva i alle dager snakker du om? :P Hvis du sitter i en bil foran et stort speil, og du tenker deg at speilbildet er en bil som kommer mot deg, så ser det ut som at føreren sitter på høyre side. Slik blir det på bildet også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager snakker du om? :P Hvis du sitter i en bil foran et stort speil, og du tenker deg at speilbildet er en bil som kommer mot deg, så ser det ut som at føreren sitter på høyre side. Slik blir det på bildet også.

:klo: så når du ser på den venstre hånden din i speilet, ser det ut som den er på høyre side?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg benytter selfiekameraet og filmer, da vil det som er bak til venstre for meg fortsatt være på venstre side når jeg titter på filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: så når du ser på den venstre hånden din i speilet, ser det ut som den er på høyre side?

Dersom jeg benytter selfiekameraet og filmer, da vil det som er bak til venstre for meg fortsatt være på venstre side når jeg titter på filmen.

Dere skjønner ikke konseptet med speilvending. Jeg fatter ikke engang at jeg må forklare dette. Håper dere troller.

Se for dere at person A og person B står face to face. Person B skal late som han er et speilbilde av Person A. Når Person A løfter sin venstre hånd, må person B løfte sin høyre hånd.

Om man speiler seg og løfter venstre hånd så ser det ut som den høyre hånden til personen i speilet.

Endret av lisamari
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde, og det ser omtrent likt ut som på filmen. Sålenge man ikke kan se hendene/rattet så blir det kun spekulasjoner om hun var sjåføren.

Synes resten av snapchat diskusjonen er litt vanskelig.

Mene på en måte at denne typen kritikk egentlig ikke er ok, og det fremstår kun som privat for meg. Ingenting er sponset eller lignense, og de deler noe fra privatlivet sitt. Derfor skal det også mer til for å kritisere.

Når i tillegg mye av kritikken er "gud så kleint🙈" som ikke akkurat er konstruktiv kritikk heller, så synes eg det faller utenfor det som er ok.

Hvorfor mener du/hvorfor mener du ikke at kritikken som har vært her i det siste er greit?

(Nå tenker jeg selvfølgelig ikke på bilkjøringssnappen da det er kritikk av et eventuelt lovbrudd)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner ikke konseptet med speilvending. Jeg fatter ikke engang at jeg må forklare dette. Håper dere troller.

Se for dere at person A og person B står face to face. Person B skal late som han er et speilbilde av Person A. Når Person A løfter sin venstre hånd, må person B løfte sin høyre hånd.

Om man speiler seg og løfter venstre hånd så ser det ut som den høyre hånden til personen i speilet.

Se for deg at du er selfiekameraet i CBE sin bil. Hvilken side sitter CBE og LKE på utfra filmen?

Tilføyelse: side som i hvilket sette, passasjer-/førerside.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg at du er selfiekameraet i CBE sin bil. Hvilken side sitter CBE og LKE på utfra filmen?

Det ser ut som at CBE sitter på førersiden (venstre side), men bildet er SPEILVENDT! Dermed blir alt motsatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som at CBE sitter på førersiden (venstre side), men bildet er SPEILVENDT! Dermed blir alt motsatt.

Når jeg skrur PÅ min speilvendtfunksjon, på selfiekamera, ser bildet ut slik det gjør i virkeligheten..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta mobilen din frem nå. Film noe med SnapChaten hvor du bruker selfiekameraet og husk å ha noe på din venstre side som er lett gjennkjennelig. Se på filmen.

Flytter gjenstanden seg over til høyre på filmen, som er din venstre side?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der ja..

Du forstår jo åpenbart ikke hva speilvendt er... du er på jordet.. sorry!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må ha det inn med teskje, fatter ikke at det kan være så vanskelig å forstå :jolie:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...