Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

"Ronaldo" trenger slanketips. 

Haha. Han lever ikke opp til navnet sitt i hvert fall. Men jeg synes det er bra at de bryr seg om hundenes helse. Selv om det høres litt overdrevent å sette dyr på slankekur kan det være nødvendig for at de skal få et langt liv uten sykdom.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Han lever ikke opp til navnet sitt i hvert fall.

Spørs jo hvilken Ronaldo han er oppkalt etter ;)

Om det er han fra Brasil som var så god for noen år siden så lever han vel veldig opp til navnet sitt ;) Han har vel måttet på diverse slankekurer de siste årene han og ;) Hehe...

Ellers enig. Kjempe fint at de tar tak i hundens helse på veterinærens anbefaling. (Ikke at jeg ikke ville trodd det. Syns det virker som de tar veldig godt vare på hundene sine :) )

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er han fra Brasil som var så god for noen år siden så lever han vel veldig opp til navnet sitt ;) Han har vel måttet på diverse slankekurer de siste årene han og ;) Hehe...

Ellers enig. Kjempe fint at de tar tak i hundens helse på veterinærens anbefaling. (Ikke at jeg ikke ville trodd det. Syns det virker som de tar veldig godt vare på hundene sine :) )

Virker som de er oppriktig glad i hundene og at de er en naturlig del av familien, ikke slike show-off objekter som enkelte andre kjendiser bruker dyr ene sine til :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det var det jeg også tenkte. 'Originale' Ronaldo var aldri den slankeste og mest muskuløse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Han lever ikke opp til navnet sitt i hvert fall. Men jeg synes det er bra at de bryr seg om hundenes helse. Selv om det høres litt overdrevent å sette dyr på slankekur kan det være nødvendig for at de skal få et langt liv uten sykdom.

Det er så mye et tegn på late og uvitende eiere når hunder blir overvektige. Det er vi som gir dem mat, hvor vanskelig skal det være? Men igjen, jeg kan ikke se at de tar seg tid til en times tur både morgen og kveld. Hårstyling trumfer nok hundetrim Endret av Vitulina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye et tegn på late og uvitende eiere når hunder blir overvektige. Det er vi som gir dem mat, hvor vanskelig skal det være? Men igjen, jeg kan ikke se at de tar seg tid til en times tur både morgen og kveld. Hårstyling trumfer nok hundetrim

Altså. Hunder i sitt naturlige habitat går tre turer om dagen som varer en time, ikke to.

For øvrig; Caroline bæsjer ikke, og de har absolutt aldri sex. Dette vet jeg fordi det skriver hun aldri om. Og da har det ikke skjedd.

:ironi:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med Lars K og den klokka hans?

Det er umerket reklame for klokkemerket Daniel Wellington, som Fotballfrue tidligere har fått tilsendt klokker fra og reklamert for.

Hele Instagramkontoen hans er full av nærbilder av klokkemerket, ingen er merket. Og på Snapchat er det lagt ut bilder av begge to, zoomet inn så man bare ser klokkene med merkenavn.

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22Om1BRbu2CyuIh4l5k2TGxc#.VYGg6ooginM

De har vel blitt nødt til å flytte snikreklamen sin mer over i andre kanaler nå som de vet at FO følger med på bloggen, stakkars.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Hunder i sitt naturlige habitat går tre turer om dagen som varer en time, ikke to.

For øvrig; Caroline bæsjer ikke, og de har absolutt aldri sex. Dette vet jeg fordi det skriver hun aldri om. Og da har det ikke skjedd.

:ironi:

Takk, jeg vet det, jeg har hatt hunder i over 20 år. Ingen har endt opp som overvektige. De får riktignok tisse flere ganger per dag, men 2 timer aktivitet i et visst tempo er et absolutt minimum.

Bikkja hadde ikke vært fet med rett kosthold og nok mosjon.

Endret av Vitulina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg vet det, jeg har hatt hunder i over 20 år. Ingen har endt opp som overvektige. De får riktignok tisse flere ganger per dag, men 2 timer aktivitet i et visst tempo er et absolutt minimum.

Nå begynner Ronaldo å bli noen år. For alt du vet så kan han ha plager som gjør at han ikke kan mosjoneres så mye som han burde. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hunder legger seg ut når de blir eldre, får diverse plager e.l - så jo det kan godt hende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du vet bedre enn dyrlegen.....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner Ronaldo å bli noen år. For alt du vet så kan han ha plager som gjør at han ikke kan mosjoneres så mye som han burde.

Han har vært feit så lenge fruen har blogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldre hunder krever en del, og det er desto viktigere å passe på vekten deres. Mange eiere gir hundene for mye mat og godsaker for å være snill, men overvekt er et stort problem blant husdyr.

Løsningen er ikke spesielt mer vanskelig enn hos oss; mindre mat og mer trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK må jo bare lese her Ref. siste snap

Har han sletta noe? Ser bare sneak peek av sommerfilmen? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest faico

Er det IKKE LOV TIL Å TA EN TITT for å se hva "the fuzz is about"?! Jeez kvinne, du er jo besatt av å forsvare de for enhver pris!

Og nei, det er ikke nedlatende å "snakke om andre mennesker" når jeg kommenterer hvordan en bedrift har valgt å fremstille seg i sodiale media!

hvorfor skal ikke jeg få lov til å forsvare CBE på lik linje som dere gjør alt for å finne feil.

Du sier jo at det er så kleint å se på hennes snap men hvorfor gidder du det?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal ikke jeg få lov til å forsvare CBE på lik linje som dere gjør alt for å finne feil.

"Dere"? Hvor aktiv har vel jeg vært I denne tråden?

Jeg følger ikke med. 1 gang var nok!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORSVARE CBE? Da begynner jeg virkelig å lure på hva du legger i uttrykket "å forsvare"?

Å forsvare noen er IKKE det samme som å angripe de som kommer med kritikk. Og det å komme med kritikk er heller ikke å angripe noen.

Skal du forsvare noen får du heller komme med argumenter for at kritikken ikke er berettiget, eller motargumenter for det som kritiseres. 

Det eneste jeg ser fra din kant er angrep på angrep mot "dere" som er en definisjon på "alle som er imot CBE". 

Kan du komme med ETT eksempel på et forsvar av CBE fra din side i denne tråden som ikke er angrep?

EDIT - rettet stavefeil

Endret av minimymlen
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært feit så lenge fruen har blogget

Så hvorfor klager du når hun faktisk har tenkt til å gjøre noe med det og sette hunden på slankekur??

Eldre hunder krever en del, og det er desto viktigere å passe på vekten deres. Mange eiere gir hundene for mye mat og godsaker for å være snill, men overvekt er et stort problem blant husdyr.

Løsningen er ikke spesielt mer vanskelig enn hos oss; mindre mat og mer trening.

Det kan være at eierne gir dem mye mat. Det kan hende hunden er gammel, har sykdommer du ikke vet om, og/eller er kastrert. Overvekt er ett problem, ja. Det vet forhåpentligvis alle som har hund... Og nå vil hun gjøre noe med det, det virker som du forsøker etter beste evne å stille henne i ett dårlig lys ved å passivt kalle henne en dyreplager. Men tror nok de hundene har det bedre enn de fleste.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...