Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

men skulle ikke FO gjøre noe drastisk nå i våres? Skulle de ikke få noen saftige bøter"? Det er jo det jeg lurer på. Du kan vel svare meg på det Bergensia?

har du lest artikkelen i Aftenposten? Svarene står der.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har lest alt som er,

Okei, siden du har lest...hva er det du ikke har forstått?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Lars Kristian Eriksen åpnet sin Instagramkonto med et nærbilde av armen sin med en klokke som Fotballfrue har annonsert for før (google Caroline Berg Eriksen Daniel Wellington), så kommer det opp treff hvor hun skriver at hun har fått disse klokkene tilsendt). Samme klokkemerke viser han frem gjentatte ganger på Instagram, det er aldri merket.

Jeg må bare si at selv om det har blitt mye fokus på at de må merke riktig på bloggen (selv om de gjør det i den mest usynlige lyse grå skriften de kunne finne), tror jeg ikke at moralen deres har endret seg... Mye snik på Instagram, og også på Snapchat (som er enda vanskeligere å følge med på).

Godt poeng! Viktig å huske at Lars Kristian Eriksen også er en stor del av firmaet som tjener penger på denne skjulte reklamen, så pga at han tjener penger på dette må vell han også merke slike ting som reklame?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng! Viktig å huske at Lars Kristian Eriksen også er en stor del av firmaet som tjener penger på denne skjulte reklamen, så pga at han tjener penger på dette må vell han også merke slike ting som reklame?

I aller høyeste grad. Hvis jeg ikke tar feil er han både styreleder og daglig leder

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena

Det som er interessant og som ikke Aftenposten skriver om er denne ettermerkingen. Jeg lurer på hvor utbredt det er også hos andre bloggere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

når folk ikke kan diskutere dette med manglende merking,ja da blir det hets og spekulasjoner om andre ting.. Det merkelige er at folk mener at dette må jammen FF tåle fordi hun er en offentlig person. Dette er jeg ikke enig i...

Jeg følger tråden sporadisk for tiden, men når jeg titter innom finner jeg hverken hets eller spekulasjoner? Kan du konkretisere fremfor å generalisere? At noen få henger seg opp i at ff trekker inn magen burde du klare å overse, er ikke det bare en bagatell? Eller oppfatter du at det er hets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel ikke sånn at "folk ikke kan diskutere dette med manglende merking" lenger? Det har da vært lagt ut utallige eksempler, med lagrete bildebevis, i de siste sidene i tråden her, som viser at selv om merkingen av åpenbare annonseinnlegg på bloggen nå er god, har det blitt syndet mye i de andre kanalene de benytter, Instagra, Snapchat og Twitter, og dette pågår fortsatt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har lagt merke til at det er mye rumpe-bilder om dagen - og bilder av at hun trkker inn magen til stadighet? Forstår ikke dette plutselige behovet for denne type eksponering.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har lagt merke til at det er mye rumpe-bilder om dagen - og bilder av at hun trkker inn magen til stadighet? Forstår ikke dette plutselige behovet for denne type eksponering.

Hun ligger ikke øverst på blogglisten..
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne laget en bildebonanza til deg fra hun begynte å blogge til nåværende tidspunkt for å vise at dette slett ikke er et plutselig, men snarere et kronisk behov, men jeg er altfor fyllesjuk til å gjøre det i dag.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig å legge ut nærbilde av bare rumpa.

Det virker som det er like obligatorisk for alle rosabloggere å ha det typiske "sand på rumpa-bildet", som det er å like makroner og klær fra Nelly. 

Endret av skyflakes
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne laget en bildebonanza til deg fra hun begynte å blogge til nåværende tidspunkt for å vise at dette slett ikke er et plutselig, men snarere et kronisk behov, men jeg er altfor fyllesjuk til å gjøre det i dag.

Jeg bare poengerte at det har blitt mye av dette i det siste, og gjerne veldig nærbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare poengerte at det har blitt mye av dette i det siste, og gjerne veldig nærbilder.

Ja, det er mulig det er mer nå enn ellers. 

Kan være tilfeldig eller det kan være at hun har lest at folk kommenterer at hun nå ser normalvektig ut og vil vise at hun er tynn eller det kan være for å få mer trafikk til en blogg som ikke har så mange lesere som tidligere. Eller en kombinasjon. Holder knappen på det siste ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner  og brukerdebatt samt. svar til dette. 

Pavilion, mod

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg! Her er det mange som har vært opptatte av dette, og jeg er glad for den jobben så mange her inne har gjort.  :dagens-rose:  :blomst:

Jeg vet jo at det er flere som har skjermdumper, så det er all mulighet til å lage en oppfølgingssak om Aftenposten vil grave litt mer. 

Jeg håper også FO selv kommer med offentliggjøring rundt hvordan de har tenkt og vurdert de ulike, for det jeg tenker nå, er at jeg gjerne skulle ha ønsket at de var strengere enn at de fremdeles sier de vurderer bøter. 

Jeg tenker du pluss et par av de andre gode debattantene kunne ta den jobben? :roser:  Da vet vi at det blir gjort!

Cavalchina m.fler har vel stålkontroll på det meste i denne saken ;)

Dere andre her inne som vet om før/etterbilder, kan dere ikke samle disse? NoraNordbo? 

Det er galskap hvis vi lar dette skubbes under teppet, la de slippe fri.

Og vi ser jo at det nytter det dere gjør her inne! Hadde det ikke vært for dere damer hadde bedriften enda grafset til seg på falskt grunnlag. (Ikke det at det er rent enda, overhodet ikke.)

Hele Norge(aller helst bedriftens "følgere") bør vite hvor falskt det er.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du pluss et par av de andre gode debattantene kunne ta den jobben? :roser:  Da vet vi at det blir gjort!

Cavalchina m.fler har vel stålkontroll på det meste i denne saken ;)

Dere andre her inne som vet om før/etterbilder, kan dere ikke samle disse? NoraNordbo? 

Det er galskap hvis vi lar dette skubbes under teppet, la de slippe fri.

Og vi ser jo at det nytter det dere gjør her inne! Hadde det ikke vært for dere damer hadde bedriften enda grafset til seg på falskt grunnlag. (Ikke det at det er rent enda, overhodet ikke.)

Hele Norge(aller helst bedriftens "følgere") bør vite hvor falskt det er.

Jeg synes hele fremstillingen i A-magasinet/Aftenposten er merkelig. Veldig overfladisk.

Samtidig kjørte VG en lignende sak i papirutgaven igår (vet ikke om den ligger på nett?) der de slår stort opp at Tone Damli har hatt samarbeid med/blitt sponset av/fått betalt for/fått gratis av 40 ulike partnere i løpet av de siste to årene. Dette er jo peanuts jfr visse andre bloggere, og i tillegg var det jo kategorisert ift om hun har fått noe, fått betalt for å skrive noe eller rett og slett "anbefaler". Fikk inntrykk av at de skulle "ta" Tone, men ikke fant noe. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...