minimymlen Skrevet 28. mars 2015 #11521 Del Skrevet 28. mars 2015 Så fint du sjekket det :-) Altså ingen som hadde sminket på kviser på haken eller sminket henne stygg med vilje, som en lanserte som teori noen sider lenger bak. Ah, så det var ingen hackere denne gangen heller, altså... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. mars 2015 #11522 Del Skrevet 28. mars 2015 Så fint du sjekket det :-) Altså ingen som hadde sminket på kviser på haken eller sminket henne stygg med vilje, som en lanserte som teori noen sider lenger bak. Uansett bakgrunn for justering, huden er jo justert stygg ved at alle porer, alle ugjevnheter, alle skygger og kviser er kraftig framhevet og derav forverret. Skjønner virkelig ikke at man bruker dette som et eksempel og at det er godtatt som et greit eksempel her. Det er i så fall like feil som å bruke bloggfiksa bilder med feilfri hud. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 28. mars 2015 #11523 Del Skrevet 28. mars 2015 Noen som følger henne på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. mars 2015 #11524 Del Skrevet 28. mars 2015 Noen som følger henne på snap? Ja følger begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. mars 2015 #11525 Del Skrevet 28. mars 2015 Er det innafor å kle barna i kortermet nå? Se siste snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 28. mars 2015 #11526 Del Skrevet 28. mars 2015 Er det innafor å kle barna i kortermet nå? Se siste snap. Jeg har mange barn, og de er veldig ulike. En av dem er av den varme typen som alltid kler av seg og aldri fryser. Hun ser alltid ut som om hun har for lite klær på seg, men fryser aldri. Og er aldri syk. Vi har sikkert fått endel blikk oppigjennom pga. henne, men det bryr meg lite. Barnet har det sikkert bra :-) (Jeg orker ikke å se på Snapchat, jeg stod i kø i butikken bak noen tenåringer som åpenbart fulgte henne, og som spilte en video om og om igjen mens de lo rått, det så ut som Fotballfrue som sa "kyllingsalaaat!". Ja, vi stod veldig tett...) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 28. mars 2015 #11527 Del Skrevet 28. mars 2015 Tråden er ryddet for reklame og svar. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. mars 2015 #11528 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg har mange barn, og de er veldig ulike. En av dem er av den varme typen som alltid kler av seg og aldri fryser. Hun ser alltid ut som om hun har for lite klær på seg, men fryser aldri. Og er aldri syk. Vi har sikkert fått endel blikk oppigjennom pga. henne, men det bryr meg lite. Barnet har det sikkert bra :-) (Jeg orker ikke å se på Snapchat, jeg stod i kø i butikken bak noen tenåringer som åpenbart fulgte henne, og som spilte en video om og om igjen mens de lo rått, det så ut som Fotballfrue som sa "kyllingsalaaat!". Ja, vi stod veldig tett...) Hoho! Kjenner igjen den "shyllingsalaaaaaaat". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. mars 2015 #11529 Del Skrevet 29. mars 2015 Det merkes rett på bloggen og facebook, og tråden er mer eller mindre død.. Told you so.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. mars 2015 #11530 Del Skrevet 29. mars 2015 Lite Lindex i det siste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. mars 2015 #11531 Del Skrevet 29. mars 2015 Hun er fortsatt redd, har dratt til Særp når lk er med fotballaget på tur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 29. mars 2015 #11532 Del Skrevet 29. mars 2015 Hun er fryktelig pinlig på snap. Måtte avfølge etter et døgn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 29. mars 2015 #11533 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg syns snapen hennes (og til dels hans) virker så tilgjort. Det ser på en måte regissert ut. Jeg nekter og tro at ei dame som er tilsynelatende så opptatt av fasade er så avslappa og uhøytidlig ellers, så på meg blir det bare krampeaktig. Men kanskje det er det berømte skillet mellom Caroline Berg Eriksen og carolinebergeriksen.no? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. mars 2015 #11534 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg syns snapen hennes (og til dels hans) virker så tilgjort. Det ser på en måte regissert ut. Jeg nekter og tro at ei dame som er tilsynelatende så opptatt av fasade er så avslappa og uhøytidlig ellers, så på meg blir det bare krampeaktig. Men kanskje det er det berømte skillet mellom Caroline Berg Eriksen og carolinebergeriksen.no? Enig! Også synes jeg stemmen hennes virker ekstremt tilgjort Som når hun snakker med Nelia: "Ooooooi, JAAAAAA!!" Jeg vet jo at man snakker sånn med unger, men det der blir veldig mye. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 29. mars 2015 #11535 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) "Så lenge hun ikke merker innleggene med reklame og lyver så vil vi holde på til hun begynner. Vi diskuterer saklig, og diskuterer bedriften CBE, ikke Caroline som privatperson!" Forsvarstalen/unnskyldning som har florert her. .... Når det ikke lenger er noe å ta henne for: "Fnis, nå har hun ikke lagt ut bilder av sko på leeenge siden hun har så store føtter, og ble gjort oppmerksom på det for fem(!) år siden herfra!" "Hun ble sminket stygg" "Snakk om å leve et angstfullt liv når man ikke kan være alene hjemme engang" Nei, vet du hva. Med så mye rart jeg har lest på KG her så forstår jeg henne godt... Og fint at du kan basere hva mennesker har utifra at man ikke liker seg alene om natten. Det er kanskje en grunn for det. "Dattera hennes går med korterma, er det normalt?" Nei, dette er skikkelig omsorgsvikt og bør tas tak i øyeblikkelig! "Hun virker såå tilgjort og snakker rart :rødme: Nekter å tro det fra ei som er så opptatt av fasade. Krampeaktig" Bare på den siste siden her. Nok en gang bekrefter vel dette at det spiller ingen rolle hva hun har gjort, bare man kan klandre henne for noe og henge henne ut på nett. Bare leit at det ikke gikk an lengre å kamuflere det bak "konstruktiv kritikk". Men å følge bloggen, instagram, facebook og Snapchat, nei det skal vi. Forstå det den som kan. Endret 29. mars 2015 av Nebel86 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 29. mars 2015 #11536 Del Skrevet 29. mars 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjon og svar. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. mars 2015 #11537 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) "Så lenge hun ikke merker innleggene med reklame og lyver så vil vi holde på til hun begynner. Vi diskuterer saklig, og diskuterer bedriften CBE, ikke Caroline som privatperson!" Forsvarstalen/unnskyldning som har florert her. .... Når det ikke lenger er noe å ta henne for: "Fnis, nå har hun ikke lagt ut bilder av sko på leeenge siden hun har så store føtter, og ble gjort oppmerksom på det for fem(!) år siden herfra!" "Hun ble sminket stygg" "Snakk om å leve et angstfullt liv når man ikke kan være alene hjemme engang" Nei, vet du hva. Med så mye rart jeg har lest på KG her så forstår jeg henne godt... Og fint at du kan basere hva mennesker har utifra at man ikke liker seg alene om natten. Det er kanskje en grunn for det. "Dattera hennes går med korterma, er det normalt?" Nei, dette er skikkelig omsorgsvikt og bør tas tak i øyeblikkelig! "Hun virker såå tilgjort og snakker rart :rødme: Nekter å tro det fra ei som er så opptatt av fasade. Krampeaktig" Bare på den siste siden her. Nok en gang bekrefter vel dette at det spiller ingen rolle hva hun har gjort, bare man kan klandre henne for noe og henge henne ut på nett. Bare leit at det ikke gikk an lengre å kamuflere det bak "konstruktiv kritikk". Men å følge bloggen, instagram, facebook og Snapchat, nei det skal vi. Forstå det den som kan. Du leser tråden som fanden leser bibelen. Kan ta innlegget jeg skrev som eksempel (se uthevet). Poenget var dersom du misset det (med vilje) at hun garantert fortsatt leser tråden, selv om hun benekter dette. I tillegg blir det for dumt å legge til onomatopoetikum som overhode ikke er brukt for å støtte opp under påstanden din! Shame on you! Så spar meg for vri&vrengingen din! Endret 29. mars 2015 av LilleSnupp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 29. mars 2015 #11538 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) "Så lenge hun ikke merker innleggene med reklame og lyver så vil vi holde på til hun begynner. Vi diskuterer saklig, og diskuterer bedriften CBE, ikke Caroline som privatperson!" Forsvarstalen/unnskyldning som har florert her. .... Når det ikke lenger er noe å ta henne for: "Fnis, nå har hun ikke lagt ut bilder av sko på leeenge siden hun har så store føtter, og ble gjort oppmerksom på det for fem(!) år siden herfra!" "Hun ble sminket stygg" "Snakk om å leve et angstfullt liv når man ikke kan være alene hjemme engang" Nei, vet du hva. Med så mye rart jeg har lest på KG her så forstår jeg henne godt... Og fint at du kan basere hva mennesker har utifra at man ikke liker seg alene om natten. Det er kanskje en grunn for det. "Dattera hennes går med korterma, er det normalt?" Nei, dette er skikkelig omsorgsvikt og bør tas tak i øyeblikkelig! "Hun virker såå tilgjort og snakker rart :rødme: Nekter å tro det fra ei som er så opptatt av fasade. Krampeaktig" Bare på den siste siden her. Nok en gang bekrefter vel dette at det spiller ingen rolle hva hun har gjort, bare man kan klandre henne for noe og henge henne ut på nett. Bare leit at det ikke gikk an lengre å kamuflere det bak "konstruktiv kritikk". Men å følge bloggen, instagram, facebook og Snapchat, nei det skal vi. Forstå det den som kan. Stiller meg bak dette innlegget her. Deler av tråden omhandler ikke konstruktiv kritikk eller bloggens troverdighet, som det så ofte heter, men dreier seg om at enkelte her ikke kan fordra dama og ønsker å henge henne ut på nett. Videre det LilleSnupp refererer til er onomatopoetikon, dvs lydord for å forsterke effekten av gjengivelsen av argumentet. Dette til opplysning. Og LilleSnupp: Spar oss for formaninger av typen "Shame on you!" Kom heller med noen gode motargumenter til hvorfor Nebel86s eksempler er "konstruktiv kritikk". Endret 29. mars 2015 av Shopgirl2014 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 29. mars 2015 #11539 Del Skrevet 29. mars 2015 Du leser tråden som fanden leser bibelen. Kan ta innlegget jeg skrev som eksempel (se uthevet). Poenget var dersom du misset det (med vilje) at hun garantert fortsatt leser tråden, selv om hun benekter dette. I tillegg blir det for dumt å legge til onomatopoetikum som overhode ikke er brukt for å støtte opp under påstanden din! Shame on you! Så spar meg for vri&vrengingen din! Uansett har det vel ingenting med konstruktiv kritikk å gjøre. Å antyde at hun lyver uten å et eneste bevis, det blir for dumt å antyde det kun fordi hun har lagt ut bilde av et par sko på sin instagram-konto der størrelsen vises (ganske imponerende at noen kan vite at dette ikke har skjedd på noen av sosiale mediene hennes siden 2010)... Virker som noen griper etter halmstrå for å svekke troverdigheten hennes ytterligere. "Shame on you!" Virkelig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. mars 2015 #11540 Del Skrevet 29. mars 2015 Her er det orginale innlegget: Jeg tenker Frua har vært innom å lest tråden igjen, for er vel tilbake til 2010ish sist hun la ut bilde av et par sko med størrelsen synlig. Her er omskrivingen til Nebel86: "Så lenge hun ikke merker innleggene med reklame og lyver så vil vi holde på til hun begynner. Vi diskuterer saklig, og diskuterer bedriften CBE, ikke Caroline som privatperson!" Forsvarstalen/unnskyldning som har florert her. .... Når det ikke lenger er noe å ta henne for: "Fnis, nå har hun ikke lagt ut bilder av sko på leeenge siden hun har så store føtter, og ble gjort oppmerksom på det for fem(!) år siden herfra!" "Hun ble sminket stygg" "Snakk om å leve et angstfullt liv når man ikke kan være alene hjemme engang" Nei, vet du hva. Med så mye rart jeg har lest på KG her så forstår jeg henne godt... Og fint at du kan basere hva mennesker har utifra at man ikke liker seg alene om natten. Det er kanskje en grunn for det. "Dattera hennes går med korterma, er det normalt?" Nei, dette er skikkelig omsorgsvikt og bør tas tak i øyeblikkelig! "Hun virker såå tilgjort og snakker rart :rødme: Nekter å tro det fra ei som er så opptatt av fasade. Krampeaktig" Bare på den siste siden her. Nok en gang bekrefter vel dette at det spiller ingen rolle hva hun har gjort, bare man kan klandre henne for noe og henge henne ut på nett. Bare leit at det ikke gikk an lengre å kamuflere det bak "konstruktiv kritikk". Men å følge bloggen, instagram, facebook og Snapchat, nei det skal vi. Forstå det den som kan. Stiller meg bak dette innlegget her. Deler av tråden omhandler ikke konstruktiv kritikk eller bloggens troverdighet, som det så ofte heter, men dreier seg om at enkelte her ikke kan fordra dama og ønsker å henge henne ut på nett. Videre det LilleSnupp refererer til er onomatopoetikon, dvs lydord for å forsterke effekten av gjengivelsen av argumentet. Dette til opplysning. Og LilleSnupp: Spar oss for formaninger av typen "Shame on you!" Kom heller med noen gode motargumenter til hvorfor Nebel86s eksempler er "konstruktiv kritikk". Skal gjenta.. En kortere forklaring på onomatopoetikon er lydmanende ord, f.eks. fnis. Som du ser av mitt innlegg har jeg verken benyttet meg av fnis, smiley eller andre icon. Nebel86 benytter seg av fri fantasi for å bygge opp under sitt poeng om at tråden består av "konstruktiv kritikk". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg