Alvea Skrevet 20. januar 2015 #7481 Del Skrevet 20. januar 2015 Kommentaren han skrev under bildet han har nå (du må bla litt langt ned) er morsommere enn spøken han dro først Finner ikke jeg? Si hva det var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsbb Skrevet 20. januar 2015 #7482 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Finner ikke jeg? Si hva det var da Husker ikke ordrett, men han la ut bildet fra blogglisten.no av statestikk på kona sin blogg, FF osv.. Så skriver han at han mangla nå bare legeutdannelse for at kona skulle havne øverst! Æsj, det ble ikke noe bra! Søren at jeg ikke husker ordrett.. Det var hvertfall bra! Han skriver jo kjempe morsomt 😂 Edit: skrivefeil Endret 20. januar 2015 av Fris123 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 20. januar 2015 #7483 Del Skrevet 20. januar 2015 http://e24.no Gått sport i å bruke mest ufordelaktige bilde? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2015 #7484 Del Skrevet 20. januar 2015 Vedrørende dagens innlegg om photoshooten for Get Inspired. Er det bare meg eller ser noen av de som er med på gruppebildet med CBE direkte ukomfortable ut? Nei takk, jeg har ikke tenkt å klikke meg inne på en reklamereportasje for GetInspired på den bloggen..! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixxiie Skrevet 20. januar 2015 #7485 Del Skrevet 20. januar 2015 Nora Nordbo: All ære til deg.Digger deg. Måtte bare si det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 20. januar 2015 #7486 Del Skrevet 20. januar 2015 http://e24.no Gått sport i å bruke mest ufordelaktige bilde? Synes dette var et fint bilde jeg, viser at hun kan lage grimaser, og det er ikke å forakte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 20. januar 2015 #7487 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Nei takk, jeg har ikke tenkt å klikke meg inne på en reklamereportasje for GetInspired på den bloggen..! Greit nok det. Lurte bare på om jeg hadde blitt fryktelig kritisk innstilt til bloggen hennes eller ikke. Endret 20. januar 2015 av detnytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2015 #7488 Del Skrevet 20. januar 2015 Greit nok det. Lurte bare på om jeg hadde blitt fryktelig kritisk innstilt til bloggen hennes eller ikke. Du er i så fall ikke den eneste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 20. januar 2015 #7489 Del Skrevet 20. januar 2015 Vedrørende dagens innlegg om photoshooten for Get Inspired. Er det bare meg eller ser noen av de som er med på gruppebildet med CBE direkte ukomfortable ut? Det syns jeg overhode ikke. De bare ser i ett annet kamera enn henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. januar 2015 #7490 Del Skrevet 20. januar 2015 Vedrørende dagens innlegg om photoshooten for Get Inspired. Er det bare meg eller ser noen av de som er med på gruppebildet med CBE direkte ukomfortable ut? Dette er jo et flott eksempel på det som nå velter denne tråden ut av "saklig kritikk-båsen". Nå er det tilbake til å lete med lupe etter negative ting rundt CBE. Har lyst til å bruke et yndet ord her inne; patetisk. Nå skal jeg klikke meg inn en rekke ganger for å se om det er hold i denne utrolig saklige og overhode ikke smålige kommentaren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 20. januar 2015 #7491 Del Skrevet 20. januar 2015 Dette er jo et flott eksempel på det som nå velter denne tråden ut av "saklig kritikk-båsen". Nå er det tilbake til å lete med lupe etter negative ting rundt CBE. Har lyst til å bruke et yndet ord her inne; patetisk. Nå skal jeg klikke meg inn en rekke ganger for å se om det er hold i denne utrolig saklige og overhode ikke smålige kommentaren. Ro ned litt da. Jeg lurte bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7492 Del Skrevet 20. januar 2015 Dette er jo et flott eksempel på det som nå velter denne tråden ut av "saklig kritikk-båsen". Nå er det tilbake til å lete med lupe etter negative ting rundt CBE. Har lyst til å bruke et yndet ord her inne; patetisk. Nå skal jeg klikke meg inn en rekke ganger for å se om det er hold i denne utrolig saklige og overhode ikke smålige kommentaren. Det som er patetisk er at du sitter her, ser etter noe i innleggene å hakke på, og lager dårlig stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 20. januar 2015 #7493 Del Skrevet 20. januar 2015 Det syns jeg overhode ikke. De bare ser i ett annet kamera enn henne. Ok Jeg er nok litt preget av kritikken og det som har kommet frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. januar 2015 #7494 Del Skrevet 20. januar 2015 Det som er patetisk er at du sitter her, ser etter noe i innleggene å hakke på, og lager dårlig stemning. Kritikere må tåle kritikk de også. Særlig når det er usaklig. Det ødelegger jo også for de som jobber hardt for det motsatte. Helt seriøst; er du her fordi du oppfatter det som en feel good-tråd? God stemning? For meg er det en merkelig innstilling i alle fall. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 20. januar 2015 #7495 Del Skrevet 20. januar 2015 Kritikere må tåle kritikk de også. Særlig når det er usaklig. Det ødelegger jo også for de som jobber hardt for det motsatte. Helt seriøst; er du her fordi du oppfatter det som en feel good-tråd? God stemning? For meg er det en merkelig innstilling i alle fall. Jeg spurte fordi dette er tråden der bloggen hennes diskuteres... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7496 Del Skrevet 20. januar 2015 Kritikere må tåle kritikk de også. Særlig når det er usaklig. Det ødelegger jo også for de som jobber hardt for det motsatte. Helt seriøst; er du her fordi du oppfatter det som en feel good-tråd? God stemning? For meg er det en merkelig innstilling i alle fall. Du må kunne skille mellom spørsmål og kritikk. Vedkommende stilte kun et spørsmål, og dette kritiserte du. Det må også være rom for å stille spørsmål, eller mener du at vi kun skal kritisere frua di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 20. januar 2015 #7497 Del Skrevet 20. januar 2015 Nora Nordbo: All ære til deg.Digger deg. Måtte bare si det. Tusen takk! Men mange her har bidratt med tips og info og kildekodespionasje og så videre - og de fortjener sin del av æren også. Så jeg gir takken videre! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. januar 2015 #7498 Del Skrevet 20. januar 2015 Du må kunne skille mellom spørsmål og kritikk. Vedkommende stilte kun et spørsmål, og dette kritiserte du. Det må også være rom for å stille spørsmål, eller mener du at vi kun skal kritisere frua di? Jeg holder helt ærlig på å bli dyttet inn i et solidaritetsforhold med frua di, som du kaller henne. Jeg hadde ikke det før, og er kritisk til hva hun har gjort, men på et litt mer moderat nivå enn f eks du. Solidariteten jeg etterhvert føler bygges opp av usaklig leting etter alt man kan kritisere eller trekke henne ned med. Og jeg tror ikke jeg er alene om det. "bare et spørsmål". Jeg tror ikke noe på at du mener at det ikke er et usaklig spørsmål i denne sammenhengen tråden handler om. Det blir FOR barnslig. Men jeg trenger ikke diskutere det mer. Jeg synes bare det er synd hvis tråden blir ødelagt, (og ble litt irritert over barnsligheten), og at den blir til en av alle de andre usaklige anti-FF trådene. Selv om jeg synes mye av innholdet er sterkt overdrevet synes jeg er er flott at man har forsøkt å holde det saklig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7499 Del Skrevet 20. januar 2015 Var det noen andre som rakk å lese det? Han er så på kanten! Passa seg kanskje ikke helt, menmen:-) Jeg lo meg skakk hvertfall !! Jeg forstår ikke de to der. Bloggen til komikerfruen er like gjennomsyret reklamete som det CBEs er, og det hele virker mest som et desperat forsøk på å melke dette til kua dør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7500 Del Skrevet 20. januar 2015 Og så er det merkelig at han følger Nora Nordbo på Twitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg