Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5261 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, ikke sant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 11. januar 2015 #5262 Del Skrevet 11. januar 2015 Fantastisk skrevet og helt tatt på kornet! Veldig bra oppsumert og godt skrevet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. januar 2015 #5263 Del Skrevet 11. januar 2015 Hun hadde fått respekt hos meg hadde hun vært ærlig nå. Alle kan gjøre feil. Og det å ikke føle at man kan skrive akkuratt det man vil til enkelte anonyme på Internett kan nok få samtlige hoder til å koke over og gjøre at man rett og slett tar ting litt for langt. Å skrive kommentarer til sine egne innlegg tipper jeg de fleste bloggerne gjør, for å virke mer "viktig" enn man egentlig er, så det sjokkerer ikke meg. Å respondere direkte slemt og manipulerende derimot burde man holde seg for god til, men igjen alle kan gjøre feil. Så for hennes del så håper jeg hun er ærlig, samme hva sannheten egentlig er. Da får hun respekt fra meg hvertfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 11. januar 2015 #5264 Del Skrevet 11. januar 2015 Bra resennoment :-) Rollene er så innblandet her at det blir veldig vanskelig å skille de fra hverandre. Som jeg tidligere skrev så vender de kappa etter vinden i forhold til denne sammenblandingen selv. Dermed blir det jo veldig vanskelig for leserne å skille også. Takk for det forøvrig Det nytter omtrent ikke å skille dem fra hverandre, det er problematisk fordi da kan man forfatter vinkle ALT: "nei, jeg har jo kjøpt dette selv søte du<3". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hls123 Skrevet 11. januar 2015 #5265 Del Skrevet 11. januar 2015 Noe som ikke stemmer her, psykisk.. Redigere en allerede veldig tynn arm, tre cm tynnere, lyve om det, ikke ta imot konstruktiv kritikk hvis noen kommenterer trenings teknikk for å hjelpe- helle late som man er PT for å liksom skal ha rett hele tiden. Noen har det ikke bra med seg selv.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5266 Del Skrevet 11. januar 2015 Liz ; Du tror altså at alle utgir seg for å være leger og advokater? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5267 Del Skrevet 11. januar 2015 Folk på Instagram skjønner jo ikke bæret fordi hun sletter i vildens sky. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5268 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har engasjert her "fra start" her og kunne laget et oppsummeringsinnlegg med bevis inkludert vi kan kjøre hele tiden her inne i tråden for å holde alle oppdatert? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 11. januar 2015 #5269 Del Skrevet 11. januar 2015 Fantastisk skrevet , og helt tatt på kornet! Takk for lenken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2015 #5270 Del Skrevet 11. januar 2015 Hmm, nå har jeg så mange sider oppe om denne saken samtidig at maskinen uler så høyt at man skulle tro maskinen også vil være med i denne diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 11. januar 2015 #5271 Del Skrevet 11. januar 2015 Fantastisk skrevet og helt tatt på kornet! Takk! Grunnen til at jeg er engasjert i saken er fordi jeg ser primært en forretningskvinne som bruker personliggjøring av seg selv for å selge ting- og bruker uærlige triks for å gjøre det. Det er dette som plager meg. Jeg tror mange som kritisere kg/"haters" ser først og fremst henne som person og som tilfeldigvis selger ting. Med 3 mill (?) i året er det for meg klart hva som er hennes første rolle. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 11. januar 2015 #5272 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har engasjert her "fra start" her og kunne laget et oppsummeringsinnlegg med bevis inkludert vi kan kjøre hele tiden her inne i tråden for å holde alle oppdatert? Så ufattelig lang denne tråden har blitt; nytt HI med Nordlys-saken på topp? Pluss all annen relevant info? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. januar 2015 #5273 Del Skrevet 11. januar 2015 Liz ; Du tror altså at alle utgir seg for å være leger og advokater? Det kom kanskje ikke så klart fram.. Nei det er der jeg mener de har gått for langt ( ikke alle innleggene de har skrevet er signert med beskyttede titler for å fremme egen sak, så det var de jeg siktet til dom jeg tror andre bloggere og gjør) det er her jeg tror de har blitt litt for høye på seg selv og vært så overbevist om egen sannhet at de har tenkt at dersom de sier de er leger og pt'er etc så vil jo dette de er helt overbevist om at er 100% sant bli like sant for tvilende lesere. De har da rett og slett tatt en snarvei de ikke burde . Men igjen , jeg kunne tilgitt det.. Dersom de faktiske ærlige om hva som har skjedd. Jeg skal ikke late som at jeg vet akkuratt hva som har skjedd hos dem. Og det burde alle andre holde seg for gode til å "vite" og. Det er jo faktisk mulig at det ikke er så ille fra dem sin side som alle her har hauset det opp til å bli ( selv om jeg selvfølgelig tror det mest sannsynlige er at de har driti på draget) så det er jo faktisk mulig at de har en god forklaring på det. Eller at de faktisk kommer til å være ærlige. Så disse spekulasjonene om hva denne sannheten hun kommer til å "produsere" fram er synes jeg kanskje vi alle skal holde oss for gode til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5274 Del Skrevet 11. januar 2015 Fint om folk kunne holdt "tips" for seg selv, dere må forstå at denne tråden følges med på av alle, og dere setter bare i gang deres fantasi og hjelper de med løsning på problemet deres. Fint om dere kunne redigert innlegget deres rent for slikt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*madikken* Skrevet 11. januar 2015 #5275 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja nå ble jeg redd!!! Alle burde unfollow henne på instagram. Har unfollowed på insta, og unliked på Facebook✌️ Oppfordrer flere til å gjøre det samme! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 #5276 Del Skrevet 11. januar 2015 Takk! Grunnen til at jeg er engasjert i saken er fordi jeg ser primært en forretningskvinne som bruker personliggjøring av seg selv for å selge ting- og bruker uærlige triks for å gjøre det. Det er dette som plager meg. Jeg tror mange som kritisere kg/"haters" ser først og fremst henne som person og som tilfeldigvis selger ting. Med 3 mill (?) i året er det for meg klart hva som er hennes første rolle. Du har skrevet en veldig saklig og god post, helt blottet for "følerier" og "sladder" som du kan tas på, men med masse god informasjon som du har knytta sammen på en veldig god måte. Håper denne blir delt av mange, så folk får se at det ikke bare er sladder og sutring fra tjukke og sjalu KG-damer det er snakk om. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 11. januar 2015 #5277 Del Skrevet 11. januar 2015 http://anathemablog.blogspot.no/2015/01/a-regissere-seg-selv-om-caroline-berg.html Haha, ler faktisk ut høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5278 Del Skrevet 11. januar 2015 Fint om folk kunne holdt "tips" for seg selv, dere må forstå at denne tråden følges med på av alle, og dere setter bare i gang deres fantasi og hjelper de med løsning på problemet deres. Fint om dere kunne redigert innlegget deres rent for slikt! "Tipsene" er jo egentlig spekulasjoner, og de blir vel moderert bort uansett? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 11. januar 2015 #5279 Del Skrevet 11. januar 2015 Så ufattelig lang denne tråden har blitt; nytt HI med Nordlys-saken på topp? Pluss all annen relevant info? Ja det jeg tenkte, all info i HI og den samme infoen i et innlegg som blir kjørt hele tiden/ kopiert hele tiden av alle som vil hjelpe med å holde tråden i gang. Kan du lage et slikt innlegg for meg med all info? Eller noen andre som kan? Gjerne med all bevis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 11. januar 2015 #5280 Del Skrevet 11. januar 2015 Har unfollowed på insta, og unliked på Facebook✌️ Oppfordrer flere til å gjøre det samme! Har aldri fulgt henne noen steder så, done! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg