Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

De må lære seg å samkjøre storyene sine litt bedre...sånn til en annen gang :)

Var nok hackeren som redigerte rumpa og manipulatøren som skrøt av den

(litt barnslig, ja, men dette er bare überkomisk)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger at grafen på facebook for antall "liker klikks" går nedover etter dette ble oppdaget!

Oi, ja! 30 likes mindre på bare minutter

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger at grafen på facebook for antall "liker klikks" går nedover etter dette ble oppdaget!

hvor finner man den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor ingen kommenterer hvor lenge dette har pågått.. For å stoppe spekulasjoner om hacker angrep osv..

Det er nevnt opptil flere ganger bakover i denne tråden. Det er snakk om åresvis. Det finnes vel også fortsatt bufrede versjoner av disse sidene som beviser at skjermdumpene ikke er falske.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Altså jeg skjønner at man blir desperat og alt mulig men det å skylde på hacking er på samme nivå som da bildet med Rune Rudberg ble spredd der han slo fast at det måtte ha blitt tatt med "noe sånn der bluetooth greier". Altså ikke at bildet hadde blitt stjålet, men at noen hadde TATT det med bluetooth.

Om man ikke helt kjenner de tekniske detaljene til påstandene man kommer med kan det være greit å la være å uttale seg i det hele tatt :D

Og ja, jeg fikk deg til å tenke på Rune Rudbergbildene igjen. Bare hyggelig :-*

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor finner man den?

533 brukere leser dette emnet :fnise:

Gå inn på "Caroline Berg Eriksen" siden på face. Trykk på likes, så ser du grafen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trine Grung skriver der at det jobbes med saken angående en hackegruppe, for de har ikke gjort dette selv. OMG igjen! Jeg dåner!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue samarbeider tidvis også med Bli Vakker/ DrLykke, til de som ønsker å boikotte samarbeidspartnerne hennes.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dette er en sak som har engasjert veldig. Nå er det f.eks. 522 lesere i denne tråden.

Kan noen forklare meg og andre som ikke har peiling på bloggverdenen hva dette her dreier seg om? Helst på en enkel måte :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grafen med likes på Facebook viser antall nye likes denne uken mot forrige uke. Man må se på antall likes for å se hvor mange som forsvinner:)

Endret av superdupermeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...