PecanPie Skrevet 25. desember 2014 #3141 Del Skrevet 25. desember 2014 jeg forstår ikke helt hva ekteparet Eriksen har tenkt her. Frua redigerer på seg tynnere kroppsdeler og mellomrom mellom lårene (som er utenfor min fatteevne i seg selv, hun er jo flott på (de tilsynelatende) originalbildene!), redigerer bort "feil" (som i mine øyne ikke er feil, bare mennskelig) og polerer. Overraskende? Kanskje ikke. Men hvorfor i alle dager har de de ulike utgavene liggende ute? Og hvorfor er det ikke bedre beskyttet på noen måte? Jeg syns dette er et godt eksempel på sviktende nettvett, hvor fe tydeligvis har forsøkt å "beskytte seg selv" ved å redigere bort registreringsnummeret på bilen (til moderatorer: denne bilen eier de ikke lenger): Før: carolinebergeriksen.no:8000/wp-content/uploads/2012/12/DSC09711.jpg Etter: carolinebergeriksen.no:8000/wp-content/uploads/2012/12/DSC097111.jpg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 25. desember 2014 #3142 Del Skrevet 25. desember 2014 Bilderamma mellom dem er jo bølgete.. Det er ein gavepose.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. desember 2014 #3143 Del Skrevet 25. desember 2014 Det er ein gavepose.. Åja, herrelihet.. *flau* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3144 Del Skrevet 25. desember 2014 jeg forstår ikke helt hva ekteparet Eriksen har tenkt her. Frua redigerer på seg tynnere kroppsdeler og mellomrom mellom lårene (som er utenfor min fatteevne i seg selv, hun er jo flott på (de tilsynelatende) originalbildene!), redigerer bort "feil" (som i mine øyne ikke er feil, bare mennskelig) og polerer. Overraskende? Kanskje ikke. Men hvorfor i alle dager har de de ulike utgavene liggende ute? Og hvorfor er det ikke bedre beskyttet på noen måte? Jeg syns dette er et godt eksempel på sviktende nettvett, hvor fe tydeligvis har forsøkt å "beskytte seg selv" ved å redigere bort registreringsnummeret på bilen (til moderatorer: denne bilen eier de ikke lenger): Før: carolinebergeriksen.no:8000/wp-content/uploads/2012/12/DSC09711.jpg Etter: carolinebergeriksen.no:8000/wp-content/uploads/2012/12/DSC097111.jpg husker det ble et drama om det bildet der, og etter en del kommentarer redigerte de det vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. desember 2014 #3145 Del Skrevet 25. desember 2014 husker det ble et drama om det bildet der, og etter en del kommentarer redigerte de det vekk.. Hvilket drama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3146 Del Skrevet 25. desember 2014 Hvilket drama? husker hun fikk den bilen i gvae og de la ut bilde av det. Det haglet inn kommetarer om at det var tullete å gi noen "billån" i gave - den ble ikke kjøpt kontant og masse kommentarer om registreringsnummeret. Så ble det endret. Kommentarfeltet kokte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 25. desember 2014 #3147 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Men altså, det er 1000 ting man kan kritisere der i gården, men dette er helt vilt. Tenk om alle 14-årige jenter som lever på riskjeks, vann og cottage cheese kan få vite hvordan de faktisk holder på? Å redigere seg tynnere og barbie-esk er det INGEN unnskyldninger for Endret 25. desember 2014 av Tjufsa 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 25. desember 2014 #3148 Del Skrevet 25. desember 2014 Nå går det ikke ann å klikke på før bildene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 25. desember 2014 #3149 Del Skrevet 25. desember 2014 husker hun fikk den bilen i gvae og de la ut bilde av det. Det haglet inn kommetarer om at det var tullete å gi noen "billån" i gave - den ble ikke kjøpt kontant og masse kommentarer om registreringsnummeret. Så ble det endret. Kommentarfeltet kokte! Det er nå så, men hvorfor endrer de ikke bare bildet og fjerner det med nummer på helt? Nå har det ligget ute hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3150 Del Skrevet 25. desember 2014 Det er nå så, men hvorfor endrer de ikke bare bildet og fjerner det med nummer på helt? Nå har det ligget ute hele tiden! Det må du nesten sende dem en mail om Er bare slik jeg husker det, jeg er ikke FF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3151 Del Skrevet 25. desember 2014 Nå går det ikke ann å klikke på før bildene Funker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 25. desember 2014 #3152 Del Skrevet 25. desember 2014 Noen som har link eller bildene der hun hadde redigert huden sin veldig? Rakk ikke å se, før det ble fjernet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 25. desember 2014 #3153 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Noen som har link eller bildene der hun hadde redigert huden sin veldig? Rakk ikke å se, før det ble fjernet.. før: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/11/IMG_9626-kopi-3.jpg etter: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/11/IMG_9626-kopi-2.jpg Edit: Ser nå at det faktisk ER sletta. Jeg tok prt scr av "før" bildet, men det er vel ikke lov å legge ut her? Endret 25. desember 2014 av smygende_lodde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. desember 2014 #3154 Del Skrevet 25. desember 2014 Fjernet ja, haha så festlig at de leser alt her. Avslappende jul for Eriksens. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 25. desember 2014 #3155 Del Skrevet 25. desember 2014 De må ha en travel kveld med sletting der nede i Telemark... Det bildet hvor hun hadde redigert bort uren hud er, sammen med det bildet hvor hun sitter på huk og har redigert hele overkroppen sin mye smalere, noe av den drøyeste redigeringen jeg har sett hos henne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 25. desember 2014 #3156 Del Skrevet 25. desember 2014 De må ha en travel kveld med sletting der nede i Telemark... Det bildet hvor hun hadde redigert bort uren hud er, sammen med det bildet hvor hun sitter på huk og har redigert hele overkroppen sin mye smalere, noe av den drøyeste redigeringen jeg har sett hos henne. Hun har tre innlegg per dag.... Tipper halve "arbeidsdagen" brukes på viktige ting som Photoshop, dette er nok bare toppen av isfjellet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3157 Del Skrevet 25. desember 2014 Vent til media snapper opp dette, blir drama! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk1 Skrevet 25. desember 2014 #3158 Del Skrevet 25. desember 2014 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 25. desember 2014 #3159 Del Skrevet 25. desember 2014 De må ha en travel kveld med sletting der nede i Telemark... Det bildet hvor hun hadde redigert bort uren hud er, sammen med det bildet hvor hun sitter på huk og har redigert hele overkroppen sin mye smalere, noe av den drøyeste redigeringen jeg har sett hos henne. Det verste er at jeg ser det for meg. "Lasse, du må slette de nyeste bildene først!!!" Så kommer det en mediasak om det, og hun kommer ut med et innlegg der hun har blitt hacket. Og noen stiller noen kritiske spørsmål og hun svarer med "ferdig snakka!" Sikkert fin 1 juledag de har kan jeg tenke meg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 25. desember 2014 #3160 Del Skrevet 25. desember 2014 Det verste er at jeg ser det for meg. "Lasse, du må slette de nyeste bildene først!!!" Så kommer det en mediasak om det, og hun kommer ut med et innlegg der hun har blitt hacket. Og noen stiller noen kritiske spørsmål og hun svarer med "ferdig snakka!" Sikkert fin 1 juledag de har kan jeg tenke meg. Du skal høste det du sår, heter det ikke så? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg