Gjest Tjufsa Skrevet 17. desember 2014 #2881 Del Skrevet 17. desember 2014 Tipper hun er greit sponset av TM Design, hun har jo knapt møbler fra andre leverandører nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 17. desember 2014 #2882 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg ser hun skriver at hun jobbet til halv ett i går natt i en diskusjon i kommentarfeltet hvorvidt hun jobbet mye eller ikke. Jeg må jo også jobbe på kvelden om jeg bruker hele arbeidsdagen min på å kjøpe julepynt. Ser hun ikke det selv? Jeg nekter å tro at arbeidsdagen hennes er tilnærmet et årsverk. Med mindre hun da regner julegaveshopping, frisørbesøk og diverse private gjøremål som arbeid. Forstår at det selv for henne til tider kan være vanskelig å skille jobb og privatliv.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 17. desember 2014 #2883 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg nekter å tro at arbeidsdagen hennes er tilnærmet et årsverk. Med mindre hun da regner julegaveshopping, frisørbesøk og diverse private gjøremål som arbeid.Forstår at det selv for henne til tider kan være vanskelig å skille jobb og privatliv.. Selvfølgelig er det det. Store deler av privatlivet hennes er jo faktisk jobben hennes! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. desember 2014 #2884 Del Skrevet 17. desember 2014 Ikke snakk om å være dritings eller ikke, men hun har tidligere sagt at en person alltid er edru Hva veit du om det er noen alkoholfrie varianter i glassene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. desember 2014 #2885 Del Skrevet 17. desember 2014 Synes den er upassende punktum. Alkohol og jul er et sketchy tema i mange hjem. Hun må gjerne drikke vin syv dager i uken for alt jeg bryr meg om, men akkurat den der reagerte jeg på. Både mtp hva som har skjedd tidligere i dag, men også fordi - som sagt - alkohol og jul er en uting. Åå... Hællan! kjenner det er på tide at jeg går ut fra denne tråden nå, for folk skal jo henge seg opp i a b s o l u t t alt! Skjønner at Caroline er en offentlig person som stiller seg i søkelyset, men jeg fatter ikke at folk gidder... Blah... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 17. desember 2014 #2886 Del Skrevet 17. desember 2014 Angående stressende jul ønsker jeg å dele denne som jeg så på facebook. Meget tankevekkende. Ikke ment direkte til fotballfrue, men egentlig litt til oss alle. Syns du det er vanskelig å finne på noe å gi til dine barn...Syns du det er en slitsom periode du går i møte... Vanskelig å finne på ka du skal spise hver dag hele jula.. Blir huset fint nok pynta inne og ute... Har du kjøpt et nytt og lækkert antrekk til deg og dine til julebordet eller nyttårsfesten...Kor mye penger skal du bruke på raketter i år...Bør mobilen skiftes ut i år...skal ungene få gaver på morra'n julaften, så de ikke kjeder seg mens de venter på å få åpne alle gavene... Skal du ha ekte eller uekte juletre i år... Bør det uekte fornyes til et mer moderne som ser mer ekte ut... Skal huset skinne i alle rom, alle skuffer og skap være ryddet og vasket... Skal du bli sur og fortvilt hvis du ikke kom i mål med alt du hadde sett for deg... Skal du sende pakker til slekt og venner... Skal du sende en tanke til han lille på bildet... Vi sees på kjøpesenteret, sliten og stressa. Vi har det travelt og hektisk i disse dager. Det er tøft å være nordmann. Vi har så mange utfordringer som andre i verden ikke ser... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 17. desember 2014 #2887 Del Skrevet 17. desember 2014 Ryddet for spekulasjon, siteringer fra blogg samt svar til dette. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 17. desember 2014 #2888 Del Skrevet 17. desember 2014 Hva veit du om det er noen alkoholfrie varianter i glassene? det vet jeg selvfølgelig ikke, men nå svarte jeg på et annet innlegg som du kanskje så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. desember 2014 #2889 Del Skrevet 17. desember 2014 Blir flau av FF i kommentarfeltet til banankjeksene. Hun som har lagt ut oppskriften ber FF om å oppgi kilde og ikke bare oppskriften fant jeg her. Redigerer FF? Nei. Ok, liksom. Hva skjer next? Joda, hun godkjenner en kommentar som omtaler vedkommende som hårsår. For meg, totalt mangel på folkeskikk fra FF side! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 17. desember 2014 #2890 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg elsker at hun blir "tatt" for dårlig kildehenvisning i kommentarfeltet av hun som står bak den siste oppskriften hun la ut! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 17. desember 2014 #2891 Del Skrevet 17. desember 2014 Blir flau av FF i kommentarfeltet til banankjeksene. Hun som har lagt ut oppskriften ber FF om å oppgi kilde og ikke bare oppskriften fant jeg her. Redigerer FF? Nei. Ok, liksom. Hva skjer next? Joda, hun godkjenner en kommentar som omtaler vedkommende som hårsår. For meg, totalt mangel på folkeskikk fra FF side! Totalt unødvendig av FF å godkjenne det svaret på kommentaren fra Lise von Krogh. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 17. desember 2014 #2892 Del Skrevet 17. desember 2014 Å gud så flaue kommentarer. Klaging over dårlig økonomi, dårlig helse og gud vet hva. Haha! "Jeg og min lille familie har dårlig råd.....blablabla *syte* *smiske* til deg herlige Caroline"... Utrolig flaut faktisk. Herregud sier jeg bare… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 18. desember 2014 #2893 Del Skrevet 18. desember 2014 Hun skriver i kommentarfeltet at hun har mammaperm… Hva legger hun i det? at hun får betalt for å ikke jobbe, eller at hun jobber lite med bloggen? Skjønte ikke helt den med mammaperm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. desember 2014 #2894 Del Skrevet 18. desember 2014 Hun skriver i kommentarfeltet at hun har mammaperm… Hva legger hun i det? at hun får betalt for å ikke jobbe, eller at hun jobber lite med bloggen? Skjønte ikke helt den med mammaperm. Hun har skrevet tidligere at hun har gradert perm, og at det blant annet innebar at mannen hennes overtok mye av mailansvaret og slikt som er tidkrevende. Derfor merket man ikke direkte på bloggen at hun var i permisjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. desember 2014 #2895 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Blir flau av FF i kommentarfeltet til banankjeksene. Hun som har lagt ut oppskriften ber FF om å oppgi kilde og ikke bare oppskriften fant jeg her. Redigerer FF? Nei. Ok, liksom. Hva skjer next? Joda, hun godkjenner en kommentar som omtaler vedkommende som hårsår. For meg, totalt mangel på folkeskikk fra FF side! Og det er god web-skikk å navngi lenker med beskrivende ord, ikke bare "her". Dette spesielt av hensyn til de som bruker Nettlesere som leser opp tekst, men også fordi vi som lesere skal vite hvor vi havner hen via denne lenken. Endret 18. desember 2014 av MiniMjau 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 18. desember 2014 #2896 Del Skrevet 18. desember 2014 Åå... Hællan! kjenner det er på tide at jeg går ut fra denne tråden nå, for folk skal jo henge seg opp i a b s o l u t t alt! Skjønner at Caroline er en offentlig person som stiller seg i søkelyset, men jeg fatter ikke at folk gidder... Blah... Av alle innleggene i denne tråden klarer jeg ikke helt å forstå at der var dette som vippet deg av pinnen. Det er en kjensgjerning at mange familier får julefeiringen sin ødelagt som følge av alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 18. desember 2014 #2897 Del Skrevet 18. desember 2014 Argumentasjon at hun er linket i en av Norges største blogger eller at det kun er fordi det er Frua sin blogg holder jo overhode ikke mål! Har jo ingenting med saken å gjøre! Frua må tro hun er fritatt for alt som gjelder lover, forskrifter og skikk og bruk! Normal folkeskikk ville vært å kreditert kilden når slik blir påpekt, men har hun det? Neida, hun fortsetter bare å godkjenne kommentarer og svarer i kommentarfeltet. Ikke faen om noen skal påstå jeg har gjort noe feil-nivå der i gården! Er dette nivået på bloggleserne, så kan man virkelig bli bekymret over landet Norges fremtid! Er det derimot LK og Frua selv som har skrevet kommentarene så overrasker ikke nivået. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. desember 2014 #2898 Del Skrevet 18. desember 2014 Ganske simpelt av henne og ikke svare på kommentaren til hun med oppskriften heller. Hun svarer på alt annet, men den kommentaren kunne hun ikke svare på. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 18. desember 2014 #2899 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Spesielt at de mener at den kildehenvisningen der er god nok, ifht. Lars Kristian, studenten... Slik han blåser opp det bør han i det minste være god på kildehenvisninger - og at det er god skikk og bruk å bruke de i bloggverdenen og. Nå ser du jo ikke kilden før du har lest nesten hele teksten (ikke oppskriften), og jeg leste forbi den første gangen, for å være helt ærlig... Endret 18. desember 2014 av Neva 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. desember 2014 #2900 Del Skrevet 18. desember 2014 Ryddet for spekulasjoner + svar. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg