Sonar Skrevet 26. juli 2002 #1 Skrevet 26. juli 2002 Da har jeg kjøpt meg kjolen jeg skal gifte meg. Jeg endte opp med en selskapskjole tilslutt. det var jo det som var meningen i utgangspunktet, men var innom brudebutikk og prøvde litt forskjellig. Åhh så gøy det var. Trasket rundt i byen og oppdaget ganske snart at ikke så mange hadde selskapskjoler lengre. Noen av butikkene hadde feriestengt også. Men nok om min tur rundt omkring i byen Kjolen jeg endte opp med er lys lilla. Litt brede stropper, og ganske vid nede. Hm, ikke lett å se det for seg kanskje Iallefall så er jeg kjempefornøyd. Hadde litt angst for at jeg ikke skulle finne noe jeg trivdes i da jeg sliter litt med midjen min. Men selvtillitten steg etterhvert ja som jeg prøvde dem med rett fasong for meg. Jeg sliter med sommerfugler imagen hele tiden. Det er jo så leenge til. Hele 3 mnd. Sikkert fordi vi holder det hemmelig for alle og enhver. Glad jeg har en forlover jeg kan ringe til titt og ofte Har ikke hjemmeside, så jeg får ikke lagt ut bilde av kjolen..
CecilieB Skrevet 26. juli 2002 #2 Skrevet 26. juli 2002 Hvis du vil ha deg en gratis og kjapp hjemmeside, så sjekk http://home.no Det er der jeg har min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå