AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Hei Slet med angst og depresjon for litt over 2 år siden, det gikk over av seg selv spontant da jeg begynte å føle at livet var bra igjen. Når det sto på som verst var det helt for jævlig. Prøvde psykolog, men følte ikke at det var noe for meg. Nå har jeg fått tilbakefall, føler meg trett og sliten med litt angst og depresjon. Grubler for mye. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette? Vurderer å dra til legen for å høre om jeg kan få medisiner, men er litt redd og har ikke kjempelyst til å gå til psykolog... Anonymkode: 126c5...15c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Jeg personlig mener medisiner ikke er veien å gå, i alle fall ikke uten behandling i tillegg. Hva var det du følte ikke fungerte med psykologen? Kan det være verdt å prøve en annen en? Anonymkode: 41ee5...519
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Var gjennom det samme, og hadde ikke nevneverdige problemer med å få medisiner (går på to typer antidepressiva, lave doser på begge, og de balanserer hverandre bra). Men vet ikke helt om legen kommer til å prøve å sende meg til noen på sikt. Kommer isåfall til å nekte, og håpe at det ikke ender med at jeg blir ubehandlet. Anonymkode: 6cba1...d37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå