Gå til innhold

Spennende spisested el.l. i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en gjeng damer som skal nedover til Oslo om noen uker, i forbindelse med jobb. Har mandag kveld fri! Men det ser ikke ut som det er noe i det hele tatt som skjer i hovedstaden den kvelden.

Jeg prøver å finne på noe (har fått det i oppgave), men er ikke så kjent i byen. Og når jeg så etter show, stand-up, intime jazzkonserter eller annet gøy, var det virkelig ingenting å finne på den datoen. Finnes det restauranter som er en opplevelse verdt, i mangel av andre ting? For oss som kommer fra en litt mindre by... Middag med live musikk hadde vært noe (jazz-kafé), men har googlet meg fram til at mandag er det NULL som skjer på jazzkafeene. Hvor kan man gå ut og spise og få en spennende opplevelse?

Var på en thai-restaurant der det var monsun og lyder av regn, og veldig spennende interiør (bambus-bar-aktig), ved Majorstuen. Slike plasser er gøy! Eventuelt en afrikansk restaurant der man sitter rundt et bord og spiser mange spennende småretter, med fine tepper på gulv og vegger? Noen som har forslag til spennende plasser å spise i Oslo, som ikke er spesielt dyre men er en opplevelse i seg selv?

Vil gjerne også ha tips til steder der det er Quiz på mandager!

Anonymkode: 82742...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.detskjerioslo.no er oversikt over aktiviteter som skjer I oslo.

Bildet jeg legger ved fant jeg da jeg søkte "quiz i oslo" kan lønne seg å sjekke ut hjemmesidene til det som står oppført☺

Screenshot_2017-01-19-15-56-56.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...