Gå til innhold

Flere ensomme i Hamar og omegn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere i samme båt? Føler meg ganske ensom mesteparten av tiden, og lurer på om flere gjør det samme.

Anonymkode: 8070c...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere i samme båt? Føler meg ganske ensom mesteparten av tiden, og lurer på om flere gjør det samme.

Anonymkode: 8070c...bb3

Hei! Jeg kjenner meg litt igjen der gitt :) På dagtid er jeg nedsnødd i arbeidsoppgaver så da rekker jeg ikke tenke så mye over ensomheten, men kjenner få folk i området så blir litt for lite sosialisering ellers i hverdagen. Hvor gammel er du? Jeg er dame på 37...sikkert for gammel? 

Anonymkode: 7ac62...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg kjenner meg litt igjen der gitt :) På dagtid er jeg nedsnødd i arbeidsoppgaver så da rekker jeg ikke tenke så mye over ensomheten, men kjenner få folk i området så blir litt for lite sosialisering ellers i hverdagen. Hvor gammel er du? Jeg er dame på 37...sikkert for gammel? 

Anonymkode: 7ac62...e41

Høres ut som det går greit på jobben, men litt verre på fritiden. Hadde vært hyggelig med nye bekjentskaper. Jeg er 21 år, men jeg bryr meg ikke så veldig mye om alder. Mulig du synes jeg er litt i yngste laget, men for min del hadde ikke 37 år vært noe stort problem. Synes det generelt er hyggelig med nye fjes i livet mitt. :) 

Anonymkode: 8070c...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

På 19.1.2017 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Flere i samme båt? Føler meg ganske ensom mesteparten av tiden, og lurer på om flere gjør det samme.

Anonymkode: 8070c...bb3

Jeg er litt i samme båt. Følelsen av å være ensom kommer stortsett om kveldene. Har begynt i kor, men der er det ganske stor aldersforskjell på meg og de andre damene i koret. Jeg synes allikevel det er en flott måte å komme meg ut på, selv om det bare er en kveld i uken. Jeg har ikke så mange venninner igjen på Hamar så det blir lite sosialisering utenom jobb og kor. Vil gjerne ha et større nettverk, men aner ikke helt hvor jeg skal starte. Noen som har noen tips? Er det noen som vil prate, ta gjerne kontakt på melding her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamar her også, send meg gjerne en melding! Jeg er ikke med på så mange aktiviteter, men vil gjerne ha flere venner som man kan ta en kaffekopp med en tirsdag e.l. :) 

Jeg bryr meg forøvrig ingenting om alder, er selv 30 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ser denne tråden er litt gammel, men bumper den opp i tilfelle noen vil møtes og bli kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...