Adonia Skrevet 2. januar 2005 #81 Skrevet 2. januar 2005 adonia betyr vakker på gresk- og jeg synes det var så fint
Litz Skrevet 3. januar 2005 #82 Skrevet 3. januar 2005 Litz fordi det var rollenavnet mitt på min første laiv. (levende rollespill) Har hatt det som nick overalt siden -96. (irc, div forum... tja overalt der man bruker nick ) Tror ikke det betyr noe sånn egentlig, men det har bare blitt meg.
Trappetrollet Skrevet 3. januar 2005 #83 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har litt lett for å miste balansen i trapper, derfor Trappetrollet
Gjest happyending Skrevet 3. januar 2005 #84 Skrevet 3. januar 2005 ganske teit, men mitt er fra en fyr som jeg trodde var "the one" men som sårte meg veldig.. Og i den tida fikk jeg dilla på my happy ending med avril lavigne.. you were everything, everything that I wanted, we were meant to be, supposed to be, but we lost it.. jeg var nemlig overbevist om at vi kom til å ende sammen igjen og at det hele ville få en happy ending... Vi ble aldri sammen igjen, men det ble likevel en happy ending fordi jeg traff verdens herligste gutt som fikk meg til å glemme eksen på no time...
Lille frk Tussi Skrevet 8. februar 2005 #85 Skrevet 8. februar 2005 At jeg elsker Tussi. At jeg ikke er så veldig stor i alder i forhold til de fleste her. At jeg kanskje har sett litt for mye på lille frk norge. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå