Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mitt nick betyr at jeg var treig med å registrere meg på KG, har vært gjest alt for lenge. Ninakanin som mente jeg var en snegle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gjennomtenkte alle er da.. Suzy er bare fint og passer meg... betyr ikke noe så vidt jeg vet

Skrevet

lurven betyr ingenting..

jeg kaller meg bare det fordi jeg er så søt

Skrevet
Mitt nick betyr at eieren var fryktelig fantasiløs da hun fant det på  :oops:  

Har lyst å bytte, men kommer ikke på noe bedre.

Eeeh..dette gjelder nok for meg også... :oops:

Skrevet

Mitt nick er navnet mitt pluss et par ekstra bokstaver....

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Mitt nick er navnet mitt pluss et par ekstra bokstaver....

Syns ærlig talt det er teit av deg å legg til g og r.

Jeg kalte meg rattlesnake(klapperslange) fordi jeg er utrolig farlig (håper jeg). Så kaldte trøffel meg for rattleshake, så jeg måtte jo bare hete det.

Gjest Gjesten
Skrevet

Attegløyma er eit dialektuttrykk som viser til ei kvinne som er gløymt att- altså ikkje er blitt gift, ei gammal jomfru... :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ninakanin fordi jeg er veldig glad i Bamse - Verdens Sterkeste Bjørn, og fordi jeg faktisk heter Nina :) Og at det klinger litt kuult... Ninakanin. Kjekt å si :) Og så er det jo unektelig litt koselig da...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg er like smidig, spe og ikke minst SØT som en katt.

Samtidig er jeg også sexy! :)

Skrevet

Fordi navnet mitt er Yvonne, enkelt og greit :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest lilletroll
Skrevet

Fordi jeg er et lite troll..... (bare spør mannen :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle som har lest boken Pike med Perleøredobb av Tracy Chevalier kjenner nok til Griet. Så vidt jeg vet er Griet en tysk/nederlansk variant av navnet "Grete".

Skrevet

Jeg har en ryggvirvel for mye, noe som førte til at jeg ble kalt Virvel en periode på videregående.

Skrevet
Så gjennomtenkte alle er da.. Suzy er bare fint og passer meg... betyr ikke noe så vidt jeg vet
:Nikke:
Skrevet

Jeg blir kalt Maia til daglig og siden det allerede var opptatt, ble det maiia. Ikke veldig kreativt, men greit nok....

Skrevet

Hera er gudinne for ekteskapet, gift med (og søster til, uten sammenligning forøvrig altså) Zevs. deres bryllup symboliserte avl og vekst i den greske mytologien. Litt ironisk nick, registrerte meg i en periode da livet ble litt for mye barn og barn og hus og lite annet...

Gjest Anonymous
Skrevet

Pepita er en kjeks med gul innpakning, og ikke minst en type ruter som gjerne forekommer i sort/hvitt... :ler:

Jeg liker egentlig ingen av delene. :roll:

Skrevet

<me> betyr <meg> på engelsk, noe som da betyr at jeg er meg og dere får meg REAL uten noe juks til..^^ er egentlig bare pynt siden <me> var allerede opptatt...

Gjest Anonymous
Skrevet
Alle som har lest boken Pike med Perleøredobb av Tracy Chevalier kjenner nok til Griet. Så vidt jeg vet er Griet en tysk/nederlansk variant av navnet "Grete".

Ja, en bra bok synes jeg :)

Vet ikke hva mitt nick betyr,

men er ei gruppe som heter Lacuna Coil,

og jeg likte navnet så godt :)

Skrevet
Vet ikke hva mitt nick betyr,

men er ei gruppe som heter Lacuna Coil,

og jeg likte navnet så godt :)

Jeg har vært på konsert med Lacuna Coil, og de er kjempebra!

Mitt nick er vel ganske selvsagt for de som har sett på Buffy og Angel. Har et annet nick alle andre plasser, men det var noen her jeg ikke ville skulle kjenne meg igjen, så da ble det dette.

Vurderer å bytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...