Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #61 Skrevet 20. desember 2004 Fiona - noen som har sett Fire bryllup og en gravferd? Jeg digger Kristin Scott Thomas, og synes hun var praktfull i denne filmen også. Litt tilfeldig brukte jeg det navnet første gang jeg logget meg inn som gjest. Fiona ble liksom mer og mer meg, og nå bruker jeg nicket i andre sammenhenger også. ** kom på fordi en annen Fiona snek seg inn en stund i mellomtiden (så dessverre finnes det faktisk en del gamle innlegg lagt inn under mitt nick som jeg aldeles ikke har skrevet, som er direkte ekle og som jeg gjerne skulle slettet hvis det hadde vært mulig) Nå eeeelsker jeg Fi-navnet mitt, og skulle jeg byttet navn noen gang måtte jeg blitt Fi!! Fiona rosen min i avataren er bare funnet på nettet - jeg vil fortsette å søke etter den perfekte avatar for Fi til jeg finner den. Masse fine nick her!
Gjest kenneth Skrevet 20. desember 2004 #62 Skrevet 20. desember 2004 Lurer på hva nicket deres betyr og hvorfor dere valgte det! Så mange nick her som er kjempefine' date=' men som jeg ikke har anelse om hvor er fra/hva betyr![/quote']Jeg har et litt kjedelig navn (det var visst mest pop i 1974 - året jeg ble født), og har alltid hatt lyst til å hete Kenneth. Og hvis jeg en dag får somlet meg til å skrive bok, skal den publiseres under pseudonymet Kenneth Sommerfelt :-)
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #63 Skrevet 20. desember 2004 Mitt nick er som alle sikkert har forstått meget gjennomtenkt. Det eneste det kanskje viser er at jeg er meg og æ e fra trøndelag
*Lene* Skrevet 20. desember 2004 #64 Skrevet 20. desember 2004 Fordi pene rimer på lene :oops: og det var det jeg kom på i farta da jeg registrerte meg. Lene var seffer's opptatt for lengst! At det høres skikkelig inbilskt ut, tenkte jeg ikke over før lenge ettepå.. To late
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #65 Skrevet 20. desember 2004 Fordi pene rimer på lene :oops: og det var det jeg kom på i farta da jeg registrerte meg. Lene var seffer's opptatt for lengst! At det høres skikkelig inbilskt ut, tenkte jeg ikke over før lenge ettepå.. To late Hihi, du er nå søt da
Scaramouche Skrevet 22. desember 2004 #66 Skrevet 22. desember 2004 Heter Scaramouche fordi jeg digger Queen . Scaramouche er en av hovedpersonene i Musicalen "We Will Rock You"
Gjest Daniella_ Skrevet 23. desember 2004 #67 Skrevet 23. desember 2004 Heter Scaramouche fordi jeg digger Queen . Scaramouche er en av hovedpersonene i Musicalen "We Will Rock You" Yeah jeg digger også Queen 8) Nicket mitt er bare et navn jeg syns er fint.
iselhek Skrevet 26. desember 2004 #68 Skrevet 26. desember 2004 iselhek er en forkortelse av navnet mitt
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #69 Skrevet 26. desember 2004 Libertas = Romersk gudinne over frihet. Egentlig over personlig frihet, men senere som gudinne over den romerske stat. Hun hadde templer på Aventine Hill og i Forumet. Libertas ansikt kom på mange mynter som en kvinne med en hatt som slaver hadde når de var blitt frie, og en laurbærkrans og et spyd
T1Nonly Skrevet 27. desember 2004 #70 Skrevet 27. desember 2004 T1Nonly må nesten leses på engelsk. (thee One and... ) Egentlig et nick jeg har benyttet siden jeg var russ for lenge lenge siden.. Jeg var eneste mannfolk i en skoleklasse med 17 kvinnfolk.
Vercetti Skrevet 29. desember 2004 #72 Skrevet 29. desember 2004 Gammelt kallenavn. Jeg er visstnok vennegjengens beste sveiser, en slags menneskelig symaskin for bil. Derfor ble jeg kalt Pfaffsteren.
Hu i Svingen Skrevet 29. desember 2004 #73 Skrevet 29. desember 2004 Heter Scaramouche fordi jeg digger Queen . Scaramouche er en av hovedpersonene i Musicalen "We Will Rock You" :-)
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #74 Skrevet 29. desember 2004 Heter bustetroll fordi eg ser ut som et, derfor
Smiling Skrevet 29. desember 2004 #75 Skrevet 29. desember 2004 Veldig vanskelig å velge nick, synes jeg: burde vært noen prøverunder før man fant ut hva som var mest "seg" :-) Jeg er i hvertfall veldig glad i båten min, og det er en Smiling. Om det ikke er det flotteste nick'et på nettet, er det i hvertfall stolteste skuta på fjorden!
pusla Skrevet 30. desember 2004 #76 Skrevet 30. desember 2004 Pusla er et kallenavn jeg fikk for noen år siden. Jeg har igrunn hatt mange kallenavn, jeg, men jeg liker pusla best av dem. Det beskriver meg ganske godt.
Miss Angelina Skrevet 30. desember 2004 #77 Skrevet 30. desember 2004 Ikke noe spesielt sånn egentlig!! Eneste Angelina Jolie, er en bra skuespiller, derfor ble det Miss Angelina, sånn egentlig!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #78 Skrevet 1. januar 2005 Navnet betyr ingen spess ting,.. Ville igrunnen ha Cleopatra, men det var opptatt, tenkte da at et kort nick fikk holde,...Kommer sikkert til å skifte, eller noe,..
Leo Skrevet 1. januar 2005 #79 Skrevet 1. januar 2005 "Leo" fordi jeg (Og Coco Chanel ) er født 19. august...
Veslejenta Skrevet 1. januar 2005 #80 Skrevet 1. januar 2005 Fordi jeg er minstemann i familien, og ikke den største i størrelse. Og fordi jeg er fantasiløs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå