Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke noe spesielt, men jeg er svak for pene franske jentenavn, og så studerer jeg fransk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aniol betyr engel. :rosaengel:

Og Fisk, det er sånne søte små som kan svømme.

Skrevet

Saeria er den ene characteren min i might and magic- *Vet det høres kjempenerdete ut, men might and magic er jo så gøy!*

Gjest GreenSky
Skrevet
Saeria er den ene characteren min i might and magic- *Vet det høres kjempenerdete ut' date=' men might and magic er jo så gøy!*[/quote']

Ikke noe spesielt nerdete, det, vel? Eller?

Skrevet

Nicket mitt har jeg tatt fra et uttrykk fra musikkteorien; en oktav. Gjorde bare litt om på det, så det skulle passe bedre som et navn...

Har "bestandig" drevet med musikk, så derfor så passer det veldig bra til meg :)

Skrevet
Nicket mitt har jeg tatt fra et uttrykk fra musikkteorien; en oktav. Gjorde bare litt om på det, så det skulle passe bedre som et navn...

Jeg trodde det var fordi du likte Skoda så godt. :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Nicket mitt er navnet mitt det... Ikke så oppfinnsom med andre ord :roll: :oops:

Skrevet

Jeg trodde det var fordi du likte Skoda så godt. :ler:

:ler: Jeg vet så vidt opp-ned på en bil, så den tanken har ikke streifet meg en eneste gang... :)

Skrevet

Hehe.. så fikk vi det på det rene:)

Mitt nick er en liten omskrivning av mitt egentlige navn Cath.. og så vill foran som ni kanskje forstår.. :wink:

Skrevet

Mitt nick betyr faktisk ingenting.

Eg trur eg har det teitaste nicket på heile KG! :roll:

Skrevet

Mitt nick betyr ingen verdens ting... Var det beste eg fann på!

Men eg er litt Samantha Fox-inspirert, som dokke kanskje ser. *trallalalaaa*

Skrevet

Olga.

Oppkalt etter en bikkje jeg liker og har gått mange turer med... dessuten er jeg "tante" til kjøteren...

Gjest Anonymous
Skrevet

Dragon betyr drage på norsk. (Nå har dere lært noe nytt i dag også - rene engelskundervisninga dette her :ler:) Valgte dette nicket fordi jeg er fasinert av drager, dessuten er jeg ei sånn power metal dame, også kjent som dragemetall pga tekstene.

Skrevet

Uruviel Súrion = navn og etternavnet mitt på alvespråket.. Ikke at jeg tror at det er helt korrekt, men ganske kult og spesielt :-)

Skrevet

Mitt er utrolig dumt egentlig. Fikk det fra en Paperboys sang (Ra Ra). Prøvde å finne et nick her men alt var tatt så jeg bare skrev inn Rah og det var ledig. :tunge1:

Skrevet

Jeg har også vært utrolig lite oppfinnsom og tok bare navnet mitt + årstallet jeg er født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...