Gå til innhold

Barn på musikkskole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere der ute med barn på instrumentopplæring på musikkskolen, som vil si noe om hvordan dere synes det fungerer? Er dere fornøyde, lærer barna nok, er det nok framgang og utfordring, blir de sett av læreren? OG: Har barnet eneundervisning eller i gruppe?

Anonymkode: 93377...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever at det er veldig stor forskjell mellom de ulike musikk- og kulturskolene, så generelle tilbakemeldinger blir litt vanskelig! Har vært både veldig fornøyd og veldig misfornøyd. 

Anonymkode: b7a3a...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever at det er veldig stor forskjell mellom de ulike musikk- og kulturskolene, så generelle tilbakemeldinger blir litt vanskelig! Har vært både veldig fornøyd og veldig misfornøyd. 

Anonymkode: b7a3a...53e

Har du gjort noe spesielt da du var misfornøyd? Vi skal nemlig ha foreldresamtale med musikklærer i vår, og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal ordlegge meg, og hva jeg har rett til å ønske meg for barnet mitt. Vil ikke være en masete forelder, men likevel.....

Anonymkode: 93377...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt lov å si fra dersom du syns barnet kan få mer utfordringer, f.eks. Musikkskolene står jo i motsetning til skolen friere i forhold til innholdet i undervisninga. Men skal læreren ha mulighet til å "se" hver av de 70 (eller noe) elevene han har hver uke, er det nok en stor fordel å få tilbakemeldinger fra foreldrene.

Anonymkode: a2ddb...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...