Gå til innhold

Kyssesyken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var til legen i går, og hun antok at jeg har kyssesyken. En stund etter at jeg var der, begynte tannkjøttet mitt og hovne opp (akkurat som når du har spist noe varmt og brent deg, og får "blemmer" etterpå). Er dette vanlig når jeg har kyssesyken?

Anonymkode: 18990...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står ingenting om hovent tannkjøtt i listen over symptomer her eller her. Hovne mandler derimot, er vanlig og typisk symptom.

Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Det står ingenting om hovent tannkjøtt i listen over symptomer her eller her. Hovne mandler derimot, er vanlig og typisk symptom.

Men jeg tenker at siden alt dette har en sammenheng med munn og hals, er det kanskje ikke så rart at det skal gå utover tannkjøttet også? Blir litt bekymret når slike ting skjer, haha

Anonymkode: 18990...059

Skrevet

Hovne mandler er vanlig! Selv slet jeg med mye sår i munnen, noe jeg aldri har hatt før. Og det varte en stund etter at jeg var "frisk" også! 

Hovne mandler sliter jeg med den dag i dag, selv om det er 1.5 år siden jeg fikk påvist kyssesyke.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Mallis skrev:

Hovne mandler er vanlig! Selv slet jeg med mye sår i munnen, noe jeg aldri har hatt før. Og det varte en stund etter at jeg var "frisk" også! 

Hovne mandler sliter jeg med den dag i dag, selv om det er 1.5 år siden jeg fikk påvist kyssesyke.

Jeg har et helt forferdelig sår på leppa. Det ser ut som herpes, men jeg kan ikke huske å vært i kontakt med noen som har herpes, så kan dette rett og slett bare være et sår som kommer av at jeg er syk?

Skrevet
36 minutter siden, Sånnerlivet skrev:

Jeg har et helt forferdelig sår på leppa. Det ser ut som herpes, men jeg kan ikke huske å vært i kontakt med noen som har herpes, så kan dette rett og slett bare være et sår som kommer av at jeg er syk?

Utenpå leppa kan jeg ikke svare på, men skal ikke se bort i fra at det er sykdommen som er grunnen.  Lite en kan gjøre med sårene, du vil sikkert merke at det går noen dagen før det forsvinner, før det dukker opp nye, dersom du er like "heldig" som jeg var. 

Skrevet
24 minutter siden, Mallis skrev:

Utenpå leppa kan jeg ikke svare på, men skal ikke se bort i fra at det er sykdommen som er grunnen.  Lite en kan gjøre med sårene, du vil sikkert merke at det går noen dagen før det forsvinner, før det dukker opp nye, dersom du er like "heldig" som jeg var. 

Ok, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...