Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stusser! Hvor har kampgenene blitt av? Riktig nok, noen er store og sterke eller trener seg opp fysisk. Det hjelper, men de kan være pingler for det. Ok, vi er ikke løver, men vi var en gang vikinger. Hva er vi nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal de kjempe mot?

Anonymkode: 2e4d3...7e2

• Liker 2
Gjest Froning
Skrevet
3 minutter siden, Mons skrev:

Jeg stusser! Hvor har kampgenene blitt av? Riktig nok, noen er store og sterke eller trener seg opp fysisk. Det hjelper, men de kan være pingler for det. Ok, vi er ikke løver, men vi var en gang vikinger. Hva er vi nå?

Times are changing ;)

Hva syntes du vi skal være i dag?

Skrevet

Heldigvis er vi ikke vikinger lenger.

Anonymkode: 7b77e...4a7

Gjest Gregor Clegane
Skrevet (endret)

Feige menn er ikke menn. Det er damer som utkledd som en mann. :) 

Endret av Gregor Clegane
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er vi ikke vikinger lenger.

Anonymkode: 7b77e...4a7

Synd! Hva kan være bedre enn å skjende kvinner hvis menn mangler et hode?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal de kjempe mot?

Anonymkode: 2e4d3...7e2

Noe er i alle fall feil når menns "kampsaker" i hovedsak er rettet mot kvinner og barn. Dypere kan de umulig synke..

Anonymkode: 6df11...764

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Gregor Clegane skrev:

Feige menn er ikke menn. Det er damer som utkledd som en mann.

Uenig! De vil gjerne ha mus, men de tør ikke å kjempe.

Skrevet (endret)

Hva skal man kjempe for når ikke engang flertallet av kvinnene er på vår side. Det hjelper på langt nær nok å trene seg opp fysisk. Mental styrke er mye viktigere og vil føre deg MYE lenger. Men hvor? Tidene har forandret seg så mye på så kort tid at både mann og kvinne siter med sine selvbilder til en grad at det begynner å bli svært uakseptabelt. I stedet ser vi til rabiate kulturer og ideologier i utlandet for inspirasjon og innvandring, selv om vi egentlig har kommet desidert lengst. Problemet er å forvalte denne gaven og fordelen på en fornuftig måte, noe som spesielt de siste par tiårene ikke har blitt gjort på i nærheten av en god nok måte. Den vestlige sivilisasjons totale kollaps er på dørene.

Endret av Z.Z
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Z.Z skrev:

Hva skal man kjempe for når ikke engang flertallet av kvinnene er på vår side. Det hjelper på langt nær å trene seg opp fysisk. Mental styrke er mye viktigere og vil føre deg MYE lenger. Men hvor? Tidene har forandret seg så mye på så kort tid at både mann og kvinne siter med sine selvbilder til en grad at det begynner å bli svært uakseptabelt. I stedet ser vi til rabiate kulturer og ideologier i utlandet for inspirasjon og innvandring, selv om vi egentlig har kommet desidert lengst. Problemet er å forvalte denne gaven og fordelen på en fornuftig måte, noe som spesielt de siste par tiårene ikke har blitt gjort på i nærheten av en god nok måte. Den vestlige sivilisasjons totale kollaps er på dørene.

Jeg er kvinne og jeg er enig med deg. :)

Anonymkode: 6d7f3...23c

Skrevet
11 minutter siden, Z.Z skrev:

Hva skal man kjempe for når ikke engang flertallet av kvinnene er på vår side. Det hjelper på langt nær nok å trene seg opp fysisk. Mental styrke er mye viktigere og vil føre deg MYE lenger. Men hvor? Tidene har forandret seg så mye på så kort tid at både mann og kvinne siter med sine selvbilder til en grad at det begynner å bli svært uakseptabelt. I stedet ser vi til rabiate kulturer og ideologier i utlandet for inspirasjon og innvandring, selv om vi egentlig har kommet desidert lengst. Problemet er å forvalte denne gaven og fordelen på en fornuftig måte, noe som spesielt de siste par tiårene ikke har blitt gjort på i nærheten av en god nok måte. Den vestlige sivilisasjons totale kollaps er på dørene.

Vel og bra! Prøv å få vettet ned i ballene. Sett nå at du var en løverhann og kåt som faen. Så ser du Mons med skum rundt kjeften. Du vet han ønsker å rive ut innvollene dine. Du vet han intenst vil feie over hele løveflokken. Risikerer du livet ditt?

Skrevet
1 minutt siden, Mons skrev:

Vel og bra! Prøv å få vettet ned i ballene. Sett nå at du var en løverhann og kåt som faen. Så ser du Mons med skum rundt kjeften. Du vet han ønsker å rive ut innvollene dine. Du vet han intenst vil feie over hele løveflokken. Risikerer du livet ditt?

Jeg har mer respekt enn du viser og i din tilstand vil du ikke ha en sjanse. Jeg er dønn seriøs, mens du tuller rundt som en fjøsnisse. Vel, det er det jeg sier, og det er det mange av oss har blitt; fjøsnisser uten noen som helst retningssans.

• Liker 1
Gjest Hemoglobin
Skrevet

Jeg vil ikke ha en som henger igjen i viking kultur, religion og overtro. En verdensborger derimot.

Skrevet
48 minutter siden, Mons skrev:

Nå er vi likestilte. Neste spørsmål......... :filer:

Skrevet
2 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Jeg vil ikke ha en som henger igjen i viking kultur, religion og overtro. En verdensborger derimot.

Hvordan er en verdensborger?

Gjest Hemoglobin
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er en verdensborger?

Google det.

Skrevet
55 minutter siden, Mons skrev:

Dere er feiginger, vel.

Skrevet
7 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Nå er vi likestilte. Neste spørsmål......... :filer:

Altså, neglfila var kanskje litt i det meste laget, eller? 

Anonymkode: 14e5a...b07

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at kjæresten verken er løve eller viking. Han er den flotteste mannen jeg vet om, han slår seg ikke på brystet og gidder ikke konkurere med andre menn. vi bruker heller energien på hverandre enn å jage status bland folk som ikke betyr noe.

Anonymkode: eb162...0c0

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, neglfila var kanskje litt i det meste laget, eller? 

Anonymkode: 14e5a...b07

Enda verre. Helt upassende når man diskuterer kampgener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...