AnonymSjiraff Skrevet 23. mars 2017 #381 Del Skrevet 23. mars 2017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. mars 2017 #382 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) 2 timer siden, Xanthine skrev: 40 Gratulerer med det fine tallet Kun 4 likes mangler nå på det innlegget som jeg siterer Endret 23. mars 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. mars 2017 #383 Del Skrevet 23. mars 2017 Kun 3 likes mangler nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 24. mars 2017 #384 Del Skrevet 24. mars 2017 Vi klarer 3 til likes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mars 2017 #385 Del Skrevet 24. mars 2017 Innom og liker Så nå er det kun 2 som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 24. mars 2017 #386 Del Skrevet 24. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 25. mars 2017 #387 Del Skrevet 25. mars 2017 Det var 9 likes i går kveld, men nå er det bare 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 25. mars 2017 #388 Del Skrevet 25. mars 2017 Det er jo en taktikk på å prøve å sikre seg tallet...lenge siden jeg forstod det......flippe poeng frem og tilbake....ja ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. mars 2017 #389 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) Hva? Nå er det kun 7 Og jeg har ikke trekt tilbake likes Endret 25. mars 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 25. mars 2017 #390 Del Skrevet 25. mars 2017 Men hva i all verden er dette for noe? Er det noen som er SKAPTELLERE,som skammer seg over å være med i tråden? Kom ut av SKAPET, her får alle delta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. mars 2017 #391 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) Jeg kaller inn troppene! @Aldrisur @Hoppetaujenta @wintergirl @Monstrum @Solopp @Gregor Clegane @Sukrin @Havmus @Fru Uperfekt Det er noen som stjeler likes fra innlegget til @Xanthine. Kan dere hjelpe oss med å få likene tilbake ved å like innlegget i lenken? Endret 25. mars 2017 av AnonymSjiraff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. mars 2017 #392 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) 47 minutter siden, fiole skrev: Det er jo en taktikk på å prøve å sikre seg tallet...lenge siden jeg forstod det......flippe poeng frem og tilbake....ja ja Jeg sier FYSJ til slik oppførsel JA til den klovnen Endret 25. mars 2017 av AnonymSjiraff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 25. mars 2017 #393 Del Skrevet 25. mars 2017 Laik avgitt!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. mars 2017 #394 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Jeg kaller inn troppene! @Aldrisur @Hoppetaujenta @wintergirl @Monstrum @Solopp @Gregor Clegane @Sukrin @Havmus @Fru Uperfekt Det er noen som stjeler likes fra innlegget til @Xanthine. Kan dere hjelpe oss med å få likene tilbake ved å like innlegget i lenken? Supert AnonymSjiraff Jeg fikk assosiasjoner til krimromaner Ser du hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. mars 2017 #395 Del Skrevet 25. mars 2017 Nå er det 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. mars 2017 #396 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, Sukrin skrev: Laik avgitt!! Utmerket Soldat Sukrin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. mars 2017 #397 Del Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Supert AnonymSjiraff Jeg fikk assosiasjoner til krimromaner Ser du hvorfor? Fordi likesne blir stjålet? Jeg har lyst på en påskekrim om stjålne likes fra en telletråd! Hadde vært episk om den ble trykket på Tine Melk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. mars 2017 #398 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Fordi likesne blir stjålet? Jeg har lyst på en påskekrim om stjålne likes fra en telletråd! Hadde vært episk om den ble trykket på Tine Melk. Ja, fordi du skrev likene, i en av setningene. Det var ikke noe galt, men det ga meg bare assosiasjoner til påskekrim Kanskje du/ vi kan lage en spennende påskekrim på KG Du kan jo høre med Tine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 25. mars 2017 #399 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Ja, fordi du skrev likene, i en av setningene. Det var ikke noe galt, men det ga meg bare assosiasjoner til påskekrim Kanskje du/ vi kan lage en spennende påskekrim på KG Du kan jo høre med Tine Åja, jeg så ikke hadde jeg hadde skrevet "likene" som i døde personer. Artig ordspill, og godt observert! Jeg er ikke god på å skrive historier, men jeg er veldig interessert i at en påskekrim skal bli skrevet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. mars 2017 #400 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Åja, jeg så ikke hadde jeg hadde skrevet "likene" som i døde personer. Artig ordspill, og godt observert! Jeg er ikke god på å skrive historier, men jeg er veldig interessert i at en påskekrim skal bli skrevet. Kanskje en slik påskekrim kan skrives som en treordsfortelling i en egen tråd, og at du feks starter tråden, og inviterer tellere fra andre telletråder, og i tillegg informerer om at alle er velkommen til å delta i å skape påskekrimhistorien? En annen måte å gjøre det på @AnonymSjiraff, er at alle deltagerne poster forskjellige ord, og en forfatter syr sammen historien til slutt. Det er gjort tidligere i en tråd her på KG Endret 25. mars 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå